'aanbieding bij KPN'
Geplaatst: 29 dec 2011 14:42
Vandaag werd ik gebeld door een medewerker van KPN met de volgende mededeling:
"Wij willen onze vaste klanten graag houden en daarom hebben wij voor u als trouwe klant, een mooie aanbieding"
De 'aanbieding' voor de trouwe klant is als volgt:
Ik kan mijn huidig abb verlengen met 6 maanden tegen een aantrekkelijke korting van 20%.
Voor mij betekent dit dat ik ipv 25 euro, 20 euro zou gaan betalen.
Mijn huidig abonnement heeft een toestel inbegrepen dat ik na 2 jaar dubbel en dwars heb afbetaald.
Toch wil men in mijn verlenging dit toestel mee blijven rekenen.
Ik heb de KPN-ster dan ook medegedeeld dat ik met een sim-only dan stukken goedkoper uitben.
De medewerkster reageerde teleurgesteld en ging hier niet verder op in.
Later heb ik de klantenservice teruggebeld. Ik vind namelijk dat men poogt mij als vaste klant, op een verkeerd been te zetten door mij een onnodig duur abonnement te verkopen alsof ik hier een voordeeltje haal.
Dit was echter geen 'serieuze klacht'.
Er werd mij uitgelegd dat het nemen van een 2 jarig abonnement met telefoon geen lening is voor die telefoon. En dat dit dus een mooie aanbieding is.
Als ik daar niet op in wil gaan 'moet ik dat zelf weten'.
Ook was ik de eerste die aangaf er zo over te denken. Dat maakt mij dan toch een HEEL bijzonder mens.....
Toen ik vroeg of die telefoon dan misschien een kadootje van de KPN geweest was, viel hij even stil.
Ik heb hem verteld dat KPN nu één klant minder heeft (en als ik hem mag geloven ben ik dus de enige). Maar ik laat mij niet besodemieteren en wens niet verder met een bedijf dat zijn klanten zo behandeld, in zee te gaan.
Nu neem ik een sim-only abonnement van 7 euro p.m. bij een andere provider.
Mijn voordeel: 18 euro per maand! Da's een korting van +/- 75%!!
Erik Hoppentocht
"Wij willen onze vaste klanten graag houden en daarom hebben wij voor u als trouwe klant, een mooie aanbieding"
De 'aanbieding' voor de trouwe klant is als volgt:
Ik kan mijn huidig abb verlengen met 6 maanden tegen een aantrekkelijke korting van 20%.
Voor mij betekent dit dat ik ipv 25 euro, 20 euro zou gaan betalen.
Mijn huidig abonnement heeft een toestel inbegrepen dat ik na 2 jaar dubbel en dwars heb afbetaald.
Toch wil men in mijn verlenging dit toestel mee blijven rekenen.
Ik heb de KPN-ster dan ook medegedeeld dat ik met een sim-only dan stukken goedkoper uitben.
De medewerkster reageerde teleurgesteld en ging hier niet verder op in.
Later heb ik de klantenservice teruggebeld. Ik vind namelijk dat men poogt mij als vaste klant, op een verkeerd been te zetten door mij een onnodig duur abonnement te verkopen alsof ik hier een voordeeltje haal.
Dit was echter geen 'serieuze klacht'.
Er werd mij uitgelegd dat het nemen van een 2 jarig abonnement met telefoon geen lening is voor die telefoon. En dat dit dus een mooie aanbieding is.
Als ik daar niet op in wil gaan 'moet ik dat zelf weten'.
Ook was ik de eerste die aangaf er zo over te denken. Dat maakt mij dan toch een HEEL bijzonder mens.....
Toen ik vroeg of die telefoon dan misschien een kadootje van de KPN geweest was, viel hij even stil.
Ik heb hem verteld dat KPN nu één klant minder heeft (en als ik hem mag geloven ben ik dus de enige). Maar ik laat mij niet besodemieteren en wens niet verder met een bedijf dat zijn klanten zo behandeld, in zee te gaan.
Nu neem ik een sim-only abonnement van 7 euro p.m. bij een andere provider.
Mijn voordeel: 18 euro per maand! Da's een korting van +/- 75%!!
Erik Hoppentocht