Waar terecht bij ontevredenheid over VVE-beheer
Geplaatst: 29 dec 2011 17:21
Ik ben sinds 2008 in het bezit van mijn appartement.
Na aankoop werd mij duidelijk dat de leveraar van de gezette schuipuien in het complex na aflevering van het complex (2002) failliet is gegaan. Omdat er in 2010 door het VVE-beheer is besloten dat (voortaan) wanneer er reparatiekosten aan de pui zou zijn, de eigenaar van het appartement de kosten zal moeten dragen. Ongeveer twee maanden deze beslissing is er een probleem ontstaan aan mijn schuifpui. Deze is toen niet naar behoren opgelost. Iedere keer werd er aan gesleuteld (dan door een bedsrijf, dan door de husimeester) Iedere keer dat ik aangaf dat het probleem niet opgelost was werd het op de lange baan gezet. Inmiddels is het nog steeds niet opgelost en zoals ik aangaf zouden de pui er steeds slchter van worden. Ik heb gebeld, ben toen maar persoonlijk langs geweest met het idee dat ik eindelijk serieus genomen werd. Inmiddels is degene ziek die dit behandelde en heb ik contact met een vervanger bij het VVE-beheer. Nu word er op gegooid dat ik de kosten zelf moet dragen. Dit is niet wat in het persoonlijk gesprek werd gezegd. (Zou daar een samenvatting per mail van krijgen na het gesprek 6 oktober maar de persoon is plots ziek trhuis) Bij het beheer staat niets op papier van de keren dat er voor de pui mensen zijn langs geweest en wat er gebeurt is. Wat ik heel raar vind of slordig werk. Helaas heb ik ook al die data's van reparatie en contacten niet bijgehouden. Wat kan ik het best doen?
Dank alvast voor de eventuele tips.
Na aankoop werd mij duidelijk dat de leveraar van de gezette schuipuien in het complex na aflevering van het complex (2002) failliet is gegaan. Omdat er in 2010 door het VVE-beheer is besloten dat (voortaan) wanneer er reparatiekosten aan de pui zou zijn, de eigenaar van het appartement de kosten zal moeten dragen. Ongeveer twee maanden deze beslissing is er een probleem ontstaan aan mijn schuifpui. Deze is toen niet naar behoren opgelost. Iedere keer werd er aan gesleuteld (dan door een bedsrijf, dan door de husimeester) Iedere keer dat ik aangaf dat het probleem niet opgelost was werd het op de lange baan gezet. Inmiddels is het nog steeds niet opgelost en zoals ik aangaf zouden de pui er steeds slchter van worden. Ik heb gebeld, ben toen maar persoonlijk langs geweest met het idee dat ik eindelijk serieus genomen werd. Inmiddels is degene ziek die dit behandelde en heb ik contact met een vervanger bij het VVE-beheer. Nu word er op gegooid dat ik de kosten zelf moet dragen. Dit is niet wat in het persoonlijk gesprek werd gezegd. (Zou daar een samenvatting per mail van krijgen na het gesprek 6 oktober maar de persoon is plots ziek trhuis) Bij het beheer staat niets op papier van de keren dat er voor de pui mensen zijn langs geweest en wat er gebeurt is. Wat ik heel raar vind of slordig werk. Helaas heb ik ook al die data's van reparatie en contacten niet bijgehouden. Wat kan ik het best doen?
Dank alvast voor de eventuele tips.