Sanders meubelstad in Amsterdam service is waardeloos
Geplaatst: 29 dec 2011 21:22
Sanders meubelstad in Amsterdam service is waardenloos, koop daar nooit wat
Ik heb een bankstel + een leder poef in leder categorie 30 de aller sterkste leer soort die zij in hun assortiment hadden bij Sanders meubelstad in Amsterdam bestelt. Na het tekenen van de overeenkomst, kreeg ik 3 dagen later een email van Sanders meubelstad waar in stond dat de fabriek geen leder categorie 30 meer maakte. Toen heb ik hun gebeld en gezegd dat ik van de overeenkomst af wou zien, dat kon niet zij mevrouw van de Sanders meubelstad. Een week later belde ze mij weer terug met de mededeling dat de fabriek de leder in categorie 30 voor ze ging maken. Ik vind het zo een raar verhaal eerst kon het niet dan weer wel. Ik vermoed dat ze mij wouden bedonderen. Mijn vraag is het mogelijk dat de lere bankstel kan getaxeerd op de echtheid of misschien weet iemand in Amsterdam een deskundig op gebied van leer.
Dit is de email die ik kreeg van Sanders meubelstad:
Subject: Bestelling
Date: Sat, 12 Nov 2011 11:02:35 +0100
From: [email protected]
To: Z. [email protected]
Geachte mevr Z.
Via deze weg willen wij u bedanken voor de order die u bij ons geplaatst heeft.
Betreft het leer dat u heeft uitgekozen wil ik u informeren dat er een wijziging plaats vind.
Zoals u wilde wordt het de kleur Bisque, de leersoort die u besteld had is leder Verona maar deze is omgezet in leder Bonanza.
De reden van deze omzetting is dat u een grove print wenst in het leer en dat is bij het leder Bonanza, er zal hiervoor geen meerprijs berekend worden.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Sanders meubelstad wouden zonder mijn toestemming ander soort leder genaamd Bonanza grof print voor mij bestellen (terwijl ik Verona leder categorie 30 bestelt had) en dat lieten ze via een e-mail weten. Ik heb de winkel gelijk gebeld en duidelijk gemaakt dat ze dat niet kunnen maken en dat ik daar niet mee zal akkoord gaan. De volgende dag ben ik naar de winkel gegaan, ik had de overeenkomst en een kopie van de email die zij naar me hadden gestuurd meegenomen. Ik liep de winkel binnen en de manager kwam gelijk op me af en hij zij laten we in me kantoor gaan zitten andere klanten hoefden niet alles te weten. Ik weigerde dus we bleven in de winkelen, ik begon gelijk over de e-mail die zij naar me toe hadden gestuurd waar in stond dat zij iets anders voor mij gingen bestellen zonder dat ik het heb gezien de manager ging het het ontkennen langzamerhand werd ik steeds bozer ik vroeg hem letterlijk weet je dat zeker hij knikte heel braafjes ja ja "dat doen wij niet zij hij wij overleggen alles netjes met de klant"
Toen gaf ik hem de kopie van de email zijn reactie was ''hoe kan dat? Nou dit moet een misverstand'' en nu vroeg ik hem hebben wij nog overeenkomst of niet ja zij hij alleen de fabriek maakt de leder categorie 30 niet meer maar leder categorie 27 is net zo sterk als cat. 30 en het is goed koop ook. Maar dat was niet de afspraak ik gaf hem de overeenkomst, ik zij tegen hem kun je het alsjeblieft hard op voorlezen ''waarom zei hij'' toen zij ik tegen hem in de overeenkomst staat de omschrijving van wat ik heb bestelt en dat hoor ik te krijgen anders moet je mijn aankoop bedrag van 500,00 euro terug geven want de bankstel en de poef samen waren ze 2.500 euro. Zijn antwoord was ik heb je alle mogelijkheden aangeboden maar het lijkt erop dat je uit bent op problemen ik zij tegen hem pardon. Toen zij hij ''ik mag je aankoopbedrag niet terug geven je moet contact opnemen met ons klantenservice zij gaan daar over'' ik werd echt pissig. Ik ben naar huis gegaan toen heb ik Sanders meubelstad klantenservice gebeld en die vertelden we gaan een oplossing zoeken dan bellen wij jou terug. 3 dagen later belde ze mij terug, toen vertelden ze we hebben de fabriek gevraagd of ze een uitzondering konden maken en als nog de bank leveren maar de fabriek ging daar niet mee akkoord. De man die ik aan de lijn had zij waarom neem je niet leder categorie 27 die is sterker en ook goedkoper dat verhaal ken ik inmiddels wel ik wil mijn aankoop bedrag terug want je voldoet niet meer aan de voorwaarde van de overeenkomst toen zij hij ''ik mag je het geld niet terug geven want daar zit een voorwaarde aan vast namelijk je moet 30% afkoop bedrag betalen'' ik werd woest ik dacht ik hoor het niet goed toen zei hij ''daarom probeer ik je te helpen'' wat aardig van je zij ik tegen hem sarcastisch bedoelt ik dacht wat heb ik nou weer op me afgeroepen. Fijn hij ging voor mij naar een oplossing zoeken een week later toen belde een mevrouw van Sanders meubelstad en opeens was het geen probleem meer de Bonny bankstel kleur Bisque fijn print leder Verona categorie 30 en de Bonny poef kleur Bisque fijn print leder Verona categorie 30 konden geleverd worden. Ik kreeg een argwaan het voelde alsof dat zij mij gingen bedonderen dat ik als nog categorie 27 krijg geleverd en ik betaal alsnog volle tarief voor categorie 30 want voor Sanders meubelstad is het makelijk om stickertjes van andere categorie op de doos te plakken. Ik wil van de koop af maar het gaat niet. Nu moet ik gewoon wachten tot dat Sanders Meubelstad de bankstel en de poef gaat bezorgen en dan pas kan de bank getaxeerd worden op de echtheid van de leder. Alleen is de vraag waar vind je taxateur die dat doet,(verstand heeft van leder).
Groet, Nora
Ik heb een bankstel + een leder poef in leder categorie 30 de aller sterkste leer soort die zij in hun assortiment hadden bij Sanders meubelstad in Amsterdam bestelt. Na het tekenen van de overeenkomst, kreeg ik 3 dagen later een email van Sanders meubelstad waar in stond dat de fabriek geen leder categorie 30 meer maakte. Toen heb ik hun gebeld en gezegd dat ik van de overeenkomst af wou zien, dat kon niet zij mevrouw van de Sanders meubelstad. Een week later belde ze mij weer terug met de mededeling dat de fabriek de leder in categorie 30 voor ze ging maken. Ik vind het zo een raar verhaal eerst kon het niet dan weer wel. Ik vermoed dat ze mij wouden bedonderen. Mijn vraag is het mogelijk dat de lere bankstel kan getaxeerd op de echtheid of misschien weet iemand in Amsterdam een deskundig op gebied van leer.
Dit is de email die ik kreeg van Sanders meubelstad:
Subject: Bestelling
Date: Sat, 12 Nov 2011 11:02:35 +0100
From: [email protected]
To: Z. [email protected]
Geachte mevr Z.
Via deze weg willen wij u bedanken voor de order die u bij ons geplaatst heeft.
Betreft het leer dat u heeft uitgekozen wil ik u informeren dat er een wijziging plaats vind.
Zoals u wilde wordt het de kleur Bisque, de leersoort die u besteld had is leder Verona maar deze is omgezet in leder Bonanza.
De reden van deze omzetting is dat u een grove print wenst in het leer en dat is bij het leder Bonanza, er zal hiervoor geen meerprijs berekend worden.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Sanders meubelstad wouden zonder mijn toestemming ander soort leder genaamd Bonanza grof print voor mij bestellen (terwijl ik Verona leder categorie 30 bestelt had) en dat lieten ze via een e-mail weten. Ik heb de winkel gelijk gebeld en duidelijk gemaakt dat ze dat niet kunnen maken en dat ik daar niet mee zal akkoord gaan. De volgende dag ben ik naar de winkel gegaan, ik had de overeenkomst en een kopie van de email die zij naar me hadden gestuurd meegenomen. Ik liep de winkel binnen en de manager kwam gelijk op me af en hij zij laten we in me kantoor gaan zitten andere klanten hoefden niet alles te weten. Ik weigerde dus we bleven in de winkelen, ik begon gelijk over de e-mail die zij naar me toe hadden gestuurd waar in stond dat zij iets anders voor mij gingen bestellen zonder dat ik het heb gezien de manager ging het het ontkennen langzamerhand werd ik steeds bozer ik vroeg hem letterlijk weet je dat zeker hij knikte heel braafjes ja ja "dat doen wij niet zij hij wij overleggen alles netjes met de klant"
Toen gaf ik hem de kopie van de email zijn reactie was ''hoe kan dat? Nou dit moet een misverstand'' en nu vroeg ik hem hebben wij nog overeenkomst of niet ja zij hij alleen de fabriek maakt de leder categorie 30 niet meer maar leder categorie 27 is net zo sterk als cat. 30 en het is goed koop ook. Maar dat was niet de afspraak ik gaf hem de overeenkomst, ik zij tegen hem kun je het alsjeblieft hard op voorlezen ''waarom zei hij'' toen zij ik tegen hem in de overeenkomst staat de omschrijving van wat ik heb bestelt en dat hoor ik te krijgen anders moet je mijn aankoop bedrag van 500,00 euro terug geven want de bankstel en de poef samen waren ze 2.500 euro. Zijn antwoord was ik heb je alle mogelijkheden aangeboden maar het lijkt erop dat je uit bent op problemen ik zij tegen hem pardon. Toen zij hij ''ik mag je aankoopbedrag niet terug geven je moet contact opnemen met ons klantenservice zij gaan daar over'' ik werd echt pissig. Ik ben naar huis gegaan toen heb ik Sanders meubelstad klantenservice gebeld en die vertelden we gaan een oplossing zoeken dan bellen wij jou terug. 3 dagen later belde ze mij terug, toen vertelden ze we hebben de fabriek gevraagd of ze een uitzondering konden maken en als nog de bank leveren maar de fabriek ging daar niet mee akkoord. De man die ik aan de lijn had zij waarom neem je niet leder categorie 27 die is sterker en ook goedkoper dat verhaal ken ik inmiddels wel ik wil mijn aankoop bedrag terug want je voldoet niet meer aan de voorwaarde van de overeenkomst toen zij hij ''ik mag je het geld niet terug geven want daar zit een voorwaarde aan vast namelijk je moet 30% afkoop bedrag betalen'' ik werd woest ik dacht ik hoor het niet goed toen zei hij ''daarom probeer ik je te helpen'' wat aardig van je zij ik tegen hem sarcastisch bedoelt ik dacht wat heb ik nou weer op me afgeroepen. Fijn hij ging voor mij naar een oplossing zoeken een week later toen belde een mevrouw van Sanders meubelstad en opeens was het geen probleem meer de Bonny bankstel kleur Bisque fijn print leder Verona categorie 30 en de Bonny poef kleur Bisque fijn print leder Verona categorie 30 konden geleverd worden. Ik kreeg een argwaan het voelde alsof dat zij mij gingen bedonderen dat ik als nog categorie 27 krijg geleverd en ik betaal alsnog volle tarief voor categorie 30 want voor Sanders meubelstad is het makelijk om stickertjes van andere categorie op de doos te plakken. Ik wil van de koop af maar het gaat niet. Nu moet ik gewoon wachten tot dat Sanders Meubelstad de bankstel en de poef gaat bezorgen en dan pas kan de bank getaxeerd worden op de echtheid van de leder. Alleen is de vraag waar vind je taxateur die dat doet,(verstand heeft van leder).
Groet, Nora