LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fotoservice AH laat te wensen over
Fotoservice AH laat te wensen over
Na een fotoboek van AH te hebben binnengekregen, zag ik dat de foto op de voorkant veel donkerder stond afgedrukt dan die zou moeten zijn, terwijl dezelfde aangeleverde foto ook in het boek voorkomt en daar wel goed staat afgedrukt. Na e-mail contact met de service, heb ik het boek volgens hun advies teruggebracht naar AH die het gaat terugsturen naar het laboratorium.
Daarvan kon ik echter geen bewijs meekrijgen, hetgeen betekent dat als het boek zoek raakt, ik niets kan overhandigen als bewijs voor vergoeding. Het gaat hier toch om 30 euro. De klant wordt opgezadeld met het risico, tenzij hij dat risico niet wil nemen en dus maar genoegen moet nemen met een gebrekkig product.
Ik heb dit de fotoservice via een e-mail ook laten weten, maar moet nog maar afwachten of ze daar iets mee doen, terwijl ze dit beter hadden kunnen regelen.
Daarvan kon ik echter geen bewijs meekrijgen, hetgeen betekent dat als het boek zoek raakt, ik niets kan overhandigen als bewijs voor vergoeding. Het gaat hier toch om 30 euro. De klant wordt opgezadeld met het risico, tenzij hij dat risico niet wil nemen en dus maar genoegen moet nemen met een gebrekkig product.
Ik heb dit de fotoservice via een e-mail ook laten weten, maar moet nog maar afwachten of ze daar iets mee doen, terwijl ze dit beter hadden kunnen regelen.
Re: Fotoservice AH laat te wensen over
Waarom niet eerst wachten op dat antwoord via de mail? dan pas klagen?Ik heb dit de fotoservice via een e-mail ook laten weten, maar moet nog maar afwachten of ze daar iets mee doen, terwijl ze dit beter hadden kunnen regelen
Re: Fotoservice AH laat te wensen over
Omdat, zoals ik al schreef, ze dit zelf al hadden moeten weten.
Re: Fotoservice AH laat te wensen over
Wacht inderdaad eerst is af wat de oplossing gaat zijn.
Er werken mensen dus worden er fouten gemaakt. Om nu gelijk weer een consumentenforum te bezoeken en je beklag te doen zonder ze de mogelijkheid geven een oplossing te bieden vind ik nogal zielig.
Er werken mensen dus worden er fouten gemaakt. Om nu gelijk weer een consumentenforum te bezoeken en je beklag te doen zonder ze de mogelijkheid geven een oplossing te bieden vind ik nogal zielig.
Re: Fotoservice AH laat te wensen over
Hun antwoord was dat ik hun antwoord kon beschouwen als bewijs. Er werd verder geen melding gemaakt van dat ze dit gemis verder binnen het bedrijf zouden aankaarten. Het BLIJFT dus een gemis!
Lieden die hier kennelijk alleen zitten om klachten af te katten, lijken wel ingehuurd om dat te doen.
Lieden die hier kennelijk alleen zitten om klachten af te katten, lijken wel ingehuurd om dat te doen.
Re: Fotoservice AH laat te wensen over
dit is zo'n vermoeiende instelling , iemand die een tegenreactie geeft is dus ingehuurd?? als er goed geld mee is te verdienenLieden die hier kennelijk alleen zitten om klachten af te katten, lijken wel ingehuurd om dat te doen.
Re: Fotoservice AH laat te wensen over
Zeur niet! Je gaat er op voorhand al van uit dat er wellicht problemen ontstaan.
Mijn ervaring is dat AH nooit moeilijk doet, jouw "probleem" wordt echt wel opgelost!
Mijn ervaring is dat AH nooit moeilijk doet, jouw "probleem" wordt echt wel opgelost!
Re: Fotoservice AH laat te wensen over
Ik vind dat TS wel punt heeft. Want waar sta je als koper als de verkoper later stelt nooit iets ontvangen te hebben?
Re: Fotoservice AH laat te wensen over
Ik begrijp de mensen wel die zeggen, wacht eerst eens af tot er een probleem ontstaat alvorens te klagen.
Maar aan de andere kant begrijp ik het punt van alfa en TS ook heel goed. Als een klant een product 'ter reparatie' aanbiedt, krijgt deze overal een reparatie-bon of iets dergelijks waarmee deze ook kan bewijzen wat er is ingeleverd ter reparatie. Of bij verzending een verzendbewijs enz.
Duur of niet, het vertegenwoordigt toch een waarde (bedrag) welke de consument ervoor betaald heeft.
Waar sta je als consument als het daadwerkelijk misgaat ? Ja maar ik heb het daar en daar ingeleverd... Maar wij hebben het niet... Dan kun je als klant helemaal niks want er is 0 bewijs en wie eist die bewijst, was het toch ?
Zo moeilijk is het toch niet om een briefje af te geven dat klant X product Y heeft ingeleverd. Het is toch logisch dat de klant dat wenst of geeft de rest ook zomaar de dure flatscreen mee aan de winkel zonder enige vorm van bewijs dit ingeleverd te hebben ? onder het motto van komt wel goed.
Sja dit zijn dan wel weer van de typisch knullige dingen die slecht geregeld zijn bij schoenmakers die teveel van de leest afwijken.
Maar aan de andere kant begrijp ik het punt van alfa en TS ook heel goed. Als een klant een product 'ter reparatie' aanbiedt, krijgt deze overal een reparatie-bon of iets dergelijks waarmee deze ook kan bewijzen wat er is ingeleverd ter reparatie. Of bij verzending een verzendbewijs enz.
Duur of niet, het vertegenwoordigt toch een waarde (bedrag) welke de consument ervoor betaald heeft.
Waar sta je als consument als het daadwerkelijk misgaat ? Ja maar ik heb het daar en daar ingeleverd... Maar wij hebben het niet... Dan kun je als klant helemaal niks want er is 0 bewijs en wie eist die bewijst, was het toch ?
Zo moeilijk is het toch niet om een briefje af te geven dat klant X product Y heeft ingeleverd. Het is toch logisch dat de klant dat wenst of geeft de rest ook zomaar de dure flatscreen mee aan de winkel zonder enige vorm van bewijs dit ingeleverd te hebben ? onder het motto van komt wel goed.
Sja dit zijn dan wel weer van de typisch knullige dingen die slecht geregeld zijn bij schoenmakers die teveel van de leest afwijken.