Tele 2 aaaaaaaah
Geplaatst: 02 jan 2012 21:21
In oktober 2011 heb ik mijn internet en bellen en tv abonnement bij tele2 opgezegd. Dit omdat ik al twee maanden geen tv kon kijken.
En toen begon het proces van bellen en bellen en bellen naar de klantenservice. Ik was niet van plan om te betalen voor de twee maanden waarbij ik geen gebruik kon maken van de diensten van tele2. Maar uiteindelijk was het tele2 toch duidelijk dat 2 maanden geen tv kunnen kijken wel een probleem is. Ik kreeg een vergoeding voor de twee maanden en het vele bellen naar de tele2 klantenservice
Dit probleem was eindelijk opgelost. Maar toen kwam probleem 2. Ik moest betalen voor de zogenoemde powerplugs. Maar na weer tig keer te hebben gebeld en mails te hebben ontvangen, kon ik de powerplugs en modem terug sturen en zou het probleem zijn opgelost. Het powerplug geld zou worden terug gestort en tevens een extra vergoeding.
Dit was ook bevestigd in een mail van een medewerker van Tele2.
In de laatste mail stond het adres waar het volledige pakket naar toe moest worden gestuurd.
Ik naar het postkantoor, tevreden en ook alles aangetekend verstuurd. Maar je raad het al, meneer wij kunnen niet zien dat het pakket al is ontvangen.
En dan kijk je op je internet bankieren en wat blijkt . Tele2 boekt even 75 euro af. Ja meneer zegt de klantenservice, volgens ons heeft u de powerplugs nooit betaald. Duh dus wel.
Dus nu 2 keer de powerplugs betaald, pakket zijn ze kwijt ondanks aangetekende verzending. En de klantenservice weet ook niet wat ze moeten doen en gaat het uitzoeken.
Helaas is mij dit nu al 3 keer verteld en nog steeds geen oplossing. Ik ben nu al vanaf eind augustus met tele2 aan het bellen en weet het nu ook niet meer.
Tele 2 schrijft geld van mijn rekening ondanks dat ik geen klant meer ben en ik blijf maar incasso's terug boeken.
Heb het helemaal gehad met tele 2
En toen begon het proces van bellen en bellen en bellen naar de klantenservice. Ik was niet van plan om te betalen voor de twee maanden waarbij ik geen gebruik kon maken van de diensten van tele2. Maar uiteindelijk was het tele2 toch duidelijk dat 2 maanden geen tv kunnen kijken wel een probleem is. Ik kreeg een vergoeding voor de twee maanden en het vele bellen naar de tele2 klantenservice
Dit probleem was eindelijk opgelost. Maar toen kwam probleem 2. Ik moest betalen voor de zogenoemde powerplugs. Maar na weer tig keer te hebben gebeld en mails te hebben ontvangen, kon ik de powerplugs en modem terug sturen en zou het probleem zijn opgelost. Het powerplug geld zou worden terug gestort en tevens een extra vergoeding.
Dit was ook bevestigd in een mail van een medewerker van Tele2.
In de laatste mail stond het adres waar het volledige pakket naar toe moest worden gestuurd.
Ik naar het postkantoor, tevreden en ook alles aangetekend verstuurd. Maar je raad het al, meneer wij kunnen niet zien dat het pakket al is ontvangen.
En dan kijk je op je internet bankieren en wat blijkt . Tele2 boekt even 75 euro af. Ja meneer zegt de klantenservice, volgens ons heeft u de powerplugs nooit betaald. Duh dus wel.
Dus nu 2 keer de powerplugs betaald, pakket zijn ze kwijt ondanks aangetekende verzending. En de klantenservice weet ook niet wat ze moeten doen en gaat het uitzoeken.
Helaas is mij dit nu al 3 keer verteld en nog steeds geen oplossing. Ik ben nu al vanaf eind augustus met tele2 aan het bellen en weet het nu ook niet meer.
Tele 2 schrijft geld van mijn rekening ondanks dat ik geen klant meer ben en ik blijf maar incasso's terug boeken.
Heb het helemaal gehad met tele 2