Verandering planningssysteem....
Geplaatst: 03 jan 2012 15:56
Hallo,
Ik wilde even wat vragen.
Voor bijna 5 jaar terug is mijn dochter geboren, zij zat eerst op een kinderopvang bij wie je per week de uren van de kinderopvang kon doorgeven, omdat zij in april vorig jaar naar school mocht hebben wij nagedacht over een andere kinderopvang.
De oude zat ver weg en op de nieuwe school zat een kinderopvang van de sksg bij in.
Omdat sksg de uren graag 1 maand van te voren wil weten (flexibele uren contract) heb ik dit van te voren met mijn werkgever overlegd of dit een probleem zou zijn, zij hebben aangegeven dat dit geen probleem zou zijn.
Nu hebben wij sinds een aantal maanden een andere vestigings manager en deze gooit alle regels om.
Nu gaat er binnenkort gepland worden op bezoekersniveau en kunnen ze niet verder vooruit plannen dan 2 weken van te voren....
Dit is dus een probleem voor mij, nadat ik dit ook heb aangegeven en tevens heb aangegeven het van te voren te hebben gevraagd, werd mij doodleuk verkondigd dat alles veranderd en dat als de sksg voet bij stuk hield dat dat niet echt klantvriendelijk zou zijn!!! Net alsof wat hun nu gaan doen wel "klantvriendelijk" is of te wel goed personeels beleid...
Nu is mijn vraag mag dit zomaar, het lijkt er een beetje op dat ze mij gewoon willen sarren omdat ik al wat ouder ben dus eigenlijk gewoon te duur..
Graag verneem ik jullie reactie..
Groet Janet
Ik wilde even wat vragen.
Voor bijna 5 jaar terug is mijn dochter geboren, zij zat eerst op een kinderopvang bij wie je per week de uren van de kinderopvang kon doorgeven, omdat zij in april vorig jaar naar school mocht hebben wij nagedacht over een andere kinderopvang.
De oude zat ver weg en op de nieuwe school zat een kinderopvang van de sksg bij in.
Omdat sksg de uren graag 1 maand van te voren wil weten (flexibele uren contract) heb ik dit van te voren met mijn werkgever overlegd of dit een probleem zou zijn, zij hebben aangegeven dat dit geen probleem zou zijn.
Nu hebben wij sinds een aantal maanden een andere vestigings manager en deze gooit alle regels om.
Nu gaat er binnenkort gepland worden op bezoekersniveau en kunnen ze niet verder vooruit plannen dan 2 weken van te voren....
Dit is dus een probleem voor mij, nadat ik dit ook heb aangegeven en tevens heb aangegeven het van te voren te hebben gevraagd, werd mij doodleuk verkondigd dat alles veranderd en dat als de sksg voet bij stuk hield dat dat niet echt klantvriendelijk zou zijn!!! Net alsof wat hun nu gaan doen wel "klantvriendelijk" is of te wel goed personeels beleid...
Nu is mijn vraag mag dit zomaar, het lijkt er een beetje op dat ze mij gewoon willen sarren omdat ik al wat ouder ben dus eigenlijk gewoon te duur..
Graag verneem ik jullie reactie..
Groet Janet