JpopHelp Probleem
Geplaatst: 04 jan 2012 02:08
Goedenavond dames en heren van het Tros Forum.
Mijn dochter is heel erg fan van J-Rock (Een Japanse muziek stijl) Door de gebrekkige bekendheid in Nederland moeten wij het via andere mediums bestellen, waaronder het Internet.
Mijn dochter vond de desbetreffende JpopHelp, een Canadese website gespecialiseerd in deze muziek/cd's/dvd's. Mijn dochter was erg enthousiast en bestelde voor $159.88 (Dat is ongeveer 122,85 euro) aan cd's. Dit deed ze op 18 Juni 2011 via Visa.
Tot op de dag van vandaag hebben wij echter nog niets ontvangen. Volgens de website kan het tot 6 weken duren voordat de bestelling aankomt, maar dat is allang verlopen. Naar 7 weken kregen wij lichte argwaan en besloten we te schrijven naar het bedrijf. We kregen direct e-mail terug, helaas het was een simpele replay mail met een adres en een telefoonnummer. Nadat we een paar keer geprobeerd hebben te bellen kwamen wij op de conclusie dat het telefoonnummer niet meer in gebruik was.
Nadat mijn zoon onderzoek heeft gedaan, bleek dat het bedrijf feitelijk gezien een gewoon woonhuis is (Dat kan misschien een particulier bedrijf is) Maar omdat wij niks hoorden begonnen we ons toch zorgen te maken.
Nu is de vraag, wat zijn de stappen die we kunnen nemen? Zijn er meer klachten omtrent dit bedrijf? Is er misschien iets van een Canadese Kamer Van Koophandel die ons veder kan helpen?
In afwachting op een positief antwoord, Erna.
Mijn dochter is heel erg fan van J-Rock (Een Japanse muziek stijl) Door de gebrekkige bekendheid in Nederland moeten wij het via andere mediums bestellen, waaronder het Internet.
Mijn dochter vond de desbetreffende JpopHelp, een Canadese website gespecialiseerd in deze muziek/cd's/dvd's. Mijn dochter was erg enthousiast en bestelde voor $159.88 (Dat is ongeveer 122,85 euro) aan cd's. Dit deed ze op 18 Juni 2011 via Visa.
Tot op de dag van vandaag hebben wij echter nog niets ontvangen. Volgens de website kan het tot 6 weken duren voordat de bestelling aankomt, maar dat is allang verlopen. Naar 7 weken kregen wij lichte argwaan en besloten we te schrijven naar het bedrijf. We kregen direct e-mail terug, helaas het was een simpele replay mail met een adres en een telefoonnummer. Nadat we een paar keer geprobeerd hebben te bellen kwamen wij op de conclusie dat het telefoonnummer niet meer in gebruik was.
Nadat mijn zoon onderzoek heeft gedaan, bleek dat het bedrijf feitelijk gezien een gewoon woonhuis is (Dat kan misschien een particulier bedrijf is) Maar omdat wij niks hoorden begonnen we ons toch zorgen te maken.
Nu is de vraag, wat zijn de stappen die we kunnen nemen? Zijn er meer klachten omtrent dit bedrijf? Is er misschien iets van een Canadese Kamer Van Koophandel die ons veder kan helpen?
In afwachting op een positief antwoord, Erna.