gratis lot vriendenloterij
Geplaatst: 04 jan 2012 15:54
Hier een persoon die ook al de dupe is van de Vriendenloterij.
Begin okt 2011 ben ik telefonisch benaderd door een medewerker van de Vriendenloterij. Deze wist mij te vertellen dat ik mee kon spelen, waarbij de 1e maand gratis zou zijn. Na de 1e maand kon me gewoon opzeggen door te bellen met het 0900 nummer (20ct p min) of door een brief te sturen met de opzegging en mijn handtekening er op. ( Dit krijgt iedereen te horen)
Ik had ingestemd om mee te spelen. 2 weken er na, 22 okt jl, heb ik ze een opzegbrief gestuurd incl mijn handtekening om per direct op te zeggen.
3 dagen daarna, 25 okt jl, zag ik dat er 9,60 euro werd afgeschreven van mijn rekening. Toen ik de vriendenloterij een email stuurde met de vraag hoe dit kwam kreeg ik een no response email van ze terug. Er werd niet gereageerd op de binnenkomende emails naar de Vriendenloterij.
Ik liet het erbij zitten en dacht dat het toch opgezegd zou gaan worden door mijn opzegbrief en die 9,60 mochten ze houden, totdat ik 25 nov jl weer een afschrijving van 9,60 op mijn rekening zag. Ik heb mijn Rabobank gebeld en gevraagd wat ze konden doen. Ze konden het niet stogneren, maar wel blokkeren wat ze dus gedaan hebben.
Vandaag kreeg ik een brief van de Vriendenloterij dat het helaas niet mogelijk was de inleg voor het lot af te schrijven. (blokkeren gelukt, Rabobank bedankt!) Er stond niet in dat ik geen lid meer was, maar dat ze hopen dat ze mij in de toekomst weer mogen begroeten als deelnemer.Pff, natuurlijk NIET.
Maar om het zeker te weten wilde ik toch graag even bellen. Maar geen 0900 nr a 20ct per min, na even zoeken kwam ik dit nummer tegen: 020-5737507 via vraagAlex.nl Dit nummer gebeld en ik kwam direct met een mevrouw aan de telefoon. Mijn situatie uitgelegd, maar zij kon me niet helpen. Ik kon via de site opzeggen.
Ik ben gaan zoeken en inderdaad, na vaak tegen te komen dat er gebeld kan worden met 0900 nr, kom ik uiteindelijk uit bij een digitale opzegbrief. Na het 3x ingevuld te hebben kreeg ik nog steeds storingen dat er iets mis ging en dat ik kon bellen naar het 0900 nr. AARGH, toen brak mijn spreekwoordelijke klomp. Ik nogmaals gebeld met 020-5737507 en daar aangegeven dat ik op geen enkele wijze kon opzeggen omdat ik geen 0900 nr kan bellen doordat ik een pre paid telefoon heb. Toen kon ik in eens wel doorgeschakeld worden naar de ledenadministratie/opzeggen. Daar de situatie nogmaals uitgelegd en na een discussie en berichten als 'even vragen aan mijn supervisor' 11 minuten aan de telefoon gehangen, waarbij ze me wel tegemoet konden komen door de inleg van 1 maand terug te storten. Helaas is dit er alsnog niet van gekomen, omdat de verbinding werd verbroken door een technische storing aan hun zijde.
Ik wacht nog steeds op een telefoontje van de Vriendenloterij en vraag om excuses en terugstorting van de gedane inleg!
Ik vind het ronduit schandalig hoe ze omgaan met hun klanten. Ze mogen wel het goede doel steunen, maar hoe ze aan het steungeld komen is niet op een nette wijze.
Waarom ze geen email panel hebben om de emails te kunnen beantwoorden is waarschijnlijk omdat ze dan te veel opzeggingen en te veel klachten binnen krijgen
Groet Rick de Greef
Begin okt 2011 ben ik telefonisch benaderd door een medewerker van de Vriendenloterij. Deze wist mij te vertellen dat ik mee kon spelen, waarbij de 1e maand gratis zou zijn. Na de 1e maand kon me gewoon opzeggen door te bellen met het 0900 nummer (20ct p min) of door een brief te sturen met de opzegging en mijn handtekening er op. ( Dit krijgt iedereen te horen)
Ik had ingestemd om mee te spelen. 2 weken er na, 22 okt jl, heb ik ze een opzegbrief gestuurd incl mijn handtekening om per direct op te zeggen.
3 dagen daarna, 25 okt jl, zag ik dat er 9,60 euro werd afgeschreven van mijn rekening. Toen ik de vriendenloterij een email stuurde met de vraag hoe dit kwam kreeg ik een no response email van ze terug. Er werd niet gereageerd op de binnenkomende emails naar de Vriendenloterij.
Ik liet het erbij zitten en dacht dat het toch opgezegd zou gaan worden door mijn opzegbrief en die 9,60 mochten ze houden, totdat ik 25 nov jl weer een afschrijving van 9,60 op mijn rekening zag. Ik heb mijn Rabobank gebeld en gevraagd wat ze konden doen. Ze konden het niet stogneren, maar wel blokkeren wat ze dus gedaan hebben.
Vandaag kreeg ik een brief van de Vriendenloterij dat het helaas niet mogelijk was de inleg voor het lot af te schrijven. (blokkeren gelukt, Rabobank bedankt!) Er stond niet in dat ik geen lid meer was, maar dat ze hopen dat ze mij in de toekomst weer mogen begroeten als deelnemer.Pff, natuurlijk NIET.
Maar om het zeker te weten wilde ik toch graag even bellen. Maar geen 0900 nr a 20ct per min, na even zoeken kwam ik dit nummer tegen: 020-5737507 via vraagAlex.nl Dit nummer gebeld en ik kwam direct met een mevrouw aan de telefoon. Mijn situatie uitgelegd, maar zij kon me niet helpen. Ik kon via de site opzeggen.
Ik ben gaan zoeken en inderdaad, na vaak tegen te komen dat er gebeld kan worden met 0900 nr, kom ik uiteindelijk uit bij een digitale opzegbrief. Na het 3x ingevuld te hebben kreeg ik nog steeds storingen dat er iets mis ging en dat ik kon bellen naar het 0900 nr. AARGH, toen brak mijn spreekwoordelijke klomp. Ik nogmaals gebeld met 020-5737507 en daar aangegeven dat ik op geen enkele wijze kon opzeggen omdat ik geen 0900 nr kan bellen doordat ik een pre paid telefoon heb. Toen kon ik in eens wel doorgeschakeld worden naar de ledenadministratie/opzeggen. Daar de situatie nogmaals uitgelegd en na een discussie en berichten als 'even vragen aan mijn supervisor' 11 minuten aan de telefoon gehangen, waarbij ze me wel tegemoet konden komen door de inleg van 1 maand terug te storten. Helaas is dit er alsnog niet van gekomen, omdat de verbinding werd verbroken door een technische storing aan hun zijde.
Ik wacht nog steeds op een telefoontje van de Vriendenloterij en vraag om excuses en terugstorting van de gedane inleg!
Ik vind het ronduit schandalig hoe ze omgaan met hun klanten. Ze mogen wel het goede doel steunen, maar hoe ze aan het steungeld komen is niet op een nette wijze.
Waarom ze geen email panel hebben om de emails te kunnen beantwoorden is waarschijnlijk omdat ze dan te veel opzeggingen en te veel klachten binnen krijgen
Groet Rick de Greef