LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huisdiertjes.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Hilzillah

Huisdiertjes.nl

Ongelezen bericht door Hilzillah »

Uit tijdgebrek rond de kerstdagen ben ik niet zoals gewoonlijk, naar de dierenwinkel geweest maar heb mijn spullen besteld via http://www.huisdiertjes.nl
Bij elkaar een bestelling van 63 euro.

Bestelling geplaatst op 20/12/2011
op 27/12/2011 nog niets binnen en een mailtje gestuurd via de website.
Op 29/12/2011 een bericht gepost op de facebook pagina, waarna ik een mailtje kreeg waarin stond dat het uitgezocht ging worden.

Op 30/12/2011 is er 1 product (twv 12 euro) afgeleverd, pakbon zat hierbij, en daar stond ook maar 1 product op. Ik had ondertussen een mailtje gekregen waarin stond

'U heeft het pakket ontvangen zie ik.
Perfect, veel succes ermee!
Arno'

Waarna ik direct een mailtje terug gestuurd heb met een scan van de kopie pakbon. Nu zijn we inmiddels bijna een week verder en ik krijg 0,0 respons op mijn mailtjes of facebook berichten.

Hoe kan ik nu verder handelen?

Groeten,

Hilmar Vos

suusje004

Re: Huisdiertjes.nl

Ongelezen bericht door suusje004 »

Ik heb op 17 september een bestelling geplaatst bij huisdiertjes.nl ik heb hem ook gelijk betaald het gaat hier om 28 euro. Iedere keer als ik bij mijn account keek stond er bestelling verstuurd ik heb nu inmiddels al 4 mailtjes gestuurt en had een telefoonnummer gevonden die heb ik gebeld en daar wordt niet opgenomen ik heb totaal nog helemaal niks gehoord en heb de hele bestelling niet binnen gekregen. Wat kan ik hieraan doen??

Suzanne

ArneLH
Contacteer:

Re: Huisdiertjes.nl

Ongelezen bericht door ArneLH »

suusje004 schreef:Ik heb op 17 september een bestelling geplaatst bij huisdiertjes.nl ik heb hem ook gelijk betaald het gaat hier om 28 euro. Iedere keer als ik bij mijn account keek stond er bestelling verstuurd ik heb nu inmiddels al 4 mailtjes gestuurt en had een telefoonnummer gevonden die heb ik gebeld en daar wordt niet opgenomen ik heb totaal nog helemaal niks gehoord en heb de hele bestelling niet binnen gekregen. Wat kan ik hieraan doen??

Suzanne
Wachten tot de uiterste termijn van 30 dagen is verstreken sinds bestelling (art. 7:46f lid 1 BW) en vervolgens vervangende schadevergoeding (dus schadevergoeding ter grootte van de aankoopsom als vervanging van het product; art. 6:87 BW), wettelijke rente (ex art. 6:119 BW) en vergoeding van buitengerechtelijke kosten (art. 6:96 lid 2 BW) eisen met een redelijke termijn waarin de verkoper moet betalen (bijv. 5 dagen).

Gesloten