Pagina 1 van 1

T-Mobile dwingt klanten tot ander abo - zonder waarschuwing

Geplaatst: 04 jan 2012 23:30
door spiritmuse
Ik heb al sinds twee jaar een iPhone met bijbehorend i150 abonnement van T-Mobile. Nu kwam ik er echter pas achter dat mijn abonnement ongevraagd is omgezet in een Relax 220 abonnement! Omdat ik hier niet eens van op de hoogte was gesteld en ik dus mijn bel/sms/internet gedrag niet heb kunnen aanpassen, ben ik ook nog eens op extra kosten gejaagd.

Via het forum van T-Mobile kwam ik erachter dat dit meer mensen is overkomen. Sommigen hebben een brief gekregen waarin stond dat hun abonnement zou worden omgezet omdat ze te veel internet gebruikten. Anderen hebben geen enkele waarschuwing gekregen.

Ik vind dit zeer stijlloos, op zijn zachtst gezegd.

Het zou erg fijn zijn als iemand dit zou onderzoeken.

Re: T-Mobile dwingt klanten tot ander abo - zonder waarschuwing

Geplaatst: 05 jan 2012 17:37
door roy0502
In een eerder onderwerp hier is hier ook over gesproken.

Kan het zijn dat u toevallig verhuis bent en geen adreswijziging heeft doorgegeven. Waardoor de maatschappij u niet op het juiste adres kan bereiken.
Dit zou natuurlijk een reden kunnen zijn waardoor u geen brief heeft gehad.

Suc6 in ieder geval

Re: T-Mobile dwingt klanten tot ander abo - zonder waarschuwing

Geplaatst: 05 jan 2012 17:54
door spiritmuse
Nou ben ik inderdaad verhuisd, maar heb wel keurig mijn adres doorgegeven. Er zijn anderen die bij mijn weten niet verhuisd zijn maar gewoonweg helemaal geen post hebben gekregen.

Re: T-Mobile dwingt klanten tot ander abo - zonder waarschuwing

Geplaatst: 09 jan 2012 16:05
door spiritmuse
Ik vind het trouwens sowieso schandalig dat zo'n ingrijpende verandering wordt doorgevoerd na één enkele brief, en dan ook nog als een opt-out systeem. Dat is alsof ze je na de eerste rekening meteen de deurwaarder op je dak sturen, die dan gelijk maar je hele huisraad meeneemt, want, tja, je had immers geen nee gezegd...

Omdat ik door T-Mobile niet naar behoren op de hoogte was gebracht ben ik nu op torenhoge extra kosten gejaagd.

Re: T-Mobile dwingt klanten tot ander abo - zonder waarschuwing

Geplaatst: 09 jan 2012 16:14
door tufima
Bewijs opvragen dat ze je hebben geinformeerd?

Re: T-Mobile dwingt klanten tot ander abo - zonder waarschuwing

Geplaatst: 10 jan 2012 01:05
door sombody
tele 2 doet hezelfde ,is onderdeel t-mobile.

bel of mijn abonnement verloopt ,nee word vermeld.
enige tijd later bleek hij al 8 maanden verlopen ,heb er 2 en nu dus maanden voor niets betaald.
dacht dat de wet toch duidelijk is en meldplicht van de telfonie was ,maar ze doen net of ze gek zijn ,en het lukt ze vaak ook nog.
zakken vullen maar bij de jongen van tele2 enT-Mobiele

Re: T-Mobile dwingt klanten tot ander abo - zonder waarschuwing

Geplaatst: 10 jan 2012 11:27
door DeLaagsteRekening
Tele2 is zeker geen onderdeel van T-Mobile hoor. Voor hun mobiele abonnementen maken ze alleen gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile. Dat is wel een groot verschil.

Re: T-Mobile dwingt klanten tot ander abo - zonder waarschuwing

Geplaatst: 19 jul 2012 13:35
door sombody
zoals ik al eerder melde heeft tele 2 maling aan je opzegtermijn laat hem doorlopen.

Heb in december een abonnement opgezegd ,bevesteging gevraagd,zou ik krijgen niet :twisted: dus.

Dit loopt dus in augustus af ,had weer gebeld in maart maar weer niets ,was niets geregistreerd ,nou mijn dochter heeft bij het hele gesprek gezeten.

Wat gebeurt in april word ik gebeld ,u abonnement loopt af en u kunt verlengen en een nieu toestel aanvragen.

Dat was de derde keer ,en melde ik heb dit opgezegd ,wil graag een bevesteging hiervan,daar doen wij niet meer aan melde de medewerker

Met andere woorden ,in het systeem van tele 2 staat nog steeds niet dat ik opgegeve heb.

Komende Augustus moet dit gebeuren ,ben benieuwd ,maar zal niet snel meer iets bij tele 2 afsluiten ,daar ik 2 had en de ander gewoon silzwijgend is verlengd

Klopt niets van dit bedrijf in opzeggen en netjes omgaan met hun klanten,geen bevesteging,waarom niet.

Dan heb ik een bewijs nu eigenlijk niet ,volgens mij is het verplicht als je hier om vraagt ,maar na zoveel maanden heb ik het nog niet.

Afwachten word het :!: :twisted: :(

Re: T-Mobile dwingt klanten tot ander abo - zonder waarschuwing

Geplaatst: 19 jul 2012 14:55
door berndv
sombody schreef:zoals ik al eerder melde heeft tele 2 maling aan je opzegtermijn laat hem doorlopen.

Heb in december een abonnement opgezegd ,bevesteging gevraagd,zou ik krijgen niet :twisted: dus.

Dit loopt dus in augustus af ,had weer gebeld in maart maar weer niets ,was niets geregistreerd ,nou mijn dochter heeft bij het hele gesprek gezeten.

Wat gebeurt in april word ik gebeld ,u abonnement loopt af en u kunt verlengen en een nieu toestel aanvragen.

Dat was de derde keer ,en melde ik heb dit opgezegd ,wil graag een bevesteging hiervan,daar doen wij niet meer aan melde de medewerker

Met andere woorden ,in het systeem van tele 2 staat nog steeds niet dat ik opgegeve heb.

Komende Augustus moet dit gebeuren ,ben benieuwd ,maar zal niet snel meer iets bij tele 2 afsluiten ,daar ik 2 had en de ander gewoon silzwijgend is verlengd

Klopt niets van dit bedrijf in opzeggen en netjes omgaan met hun klanten,geen bevesteging,waarom niet.

Dan heb ik een bewijs nu eigenlijk niet ,volgens mij is het verplicht als je hier om vraagt ,maar na zoveel maanden heb ik het nog niet.

Afwachten word het :!: :twisted: :(
Jou bericht heeft totaal niks met de strekking van dit topic te maken, gaat zelfs over een ander bedrijf.