Pagina 1 van 2

UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 16:02
door simondewaal1980
Beste lezers,

Tot half december 2011 top, nu glijdt UPC af naar flop. Ik vrees dat ik namens 5.000 klanten in Arnhem, Velp en Rozendael kan spreken. Zie: http://forum.upclive.nl/thread.jspa?thr ... 4&tstart=0

Klachten:
Internet:
- Steeds onderbrekingen, niet mogelijk naar streamimg video te kijken hierdoor.
- Thuiswerken kan niet. Steeds uit het netwerk gegooid worden.
-online gamen is bij lotgenoten een probleem,zelf doe ik dat niet.
- Chatten is problematisch.


Bellen:
- Kan al weken geen goed gesprek meer voeren via de telefoon, val steeds weg.

Communicatie UPC:
- word steeds aan het (wegvallende) lijntje gehouden.
- Steeds verlengen van storingsmeldingen en uitblijvende oplossingen.

Laat ik positief afsluiten: De maandelijkse afschrijvingen worden nooit onderbroken. Is er toch nog iets wat feilloos werkt.

Namens 5.000 klanten in Arnhem en omgeving groet ik u vriendelijk,

Simon de Waal

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 16:14
door Faye1971
En nu? :!:

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 16:32
door simondewaal1980
Wachten op reactie van UPC. Op fora van Radar en Kassa staan is geen goede reclame.

Met vriendelijke groeten,

Simon de Waal

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 16:42
door GJvdZ
0,1% van de klanten heeft een tijdelijk probleem. Lijkt me dus nog steeds top.

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 16:59
door simondewaal1980
Ook aan 0,1% van de klanten hoor je goede diensten leveren. Ik vind als het probleem weken aanhoudt, er compesatie tegenover hoort te staan. Ook voor 0,1% van de klanten moet worden geleverd wat in het contract staat.

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 17:08
door Faye1971
Compensatie is altijd mogelijk, alléén moet de storing eerst verholpen zijn..Wat heb je nou aan compensatie áls er nog sprake is van storing?
Dat het lang duurt, tja, het is helaas niet anders.

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 18:44
door ciske
simondewaal1980 schreef:Ook aan 0,1% van de klanten hoor je goede diensten leveren. Ik vind als het probleem weken aanhoudt, er compesatie tegenover hoort te staan. Ook voor 0,1% van de klanten moet worden geleverd wat in het contract staat.

ik geef je gelijk, al zou het maar1 klant zijn, dan nog.

er ging met de beantwoorder Fay hier hetzelfde mis, denk dat het aan het forum ligt. :mrgreen:

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 18:56
door Faye1971
Ja, sorry, er ging wat mis tijdens het posten.. :mrgreen:

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 18:58
door ciske
Faye1971 schreef:Ja, sorry, er ging wat mis tijdens het posten.. :mrgreen:
:lol: denk niet dat het aan jou ligt, bij diversen doet Teun het ook al :mrgreen:

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 18:59
door Faye1971
Klopt, ik zag tevens meerdere dezelfde topics :mrgreen:
Het lag gewoon even aan het systeem.

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 19:00
door ciske
Faye1971 schreef:Klopt, ik zag tevens meerdere dezelfde topics :mrgreen:
Het lag gewoon even aan het systeem.
:lol: ach het is nu duidelijk dat TS recht op compensatie heeft :mrgreen:

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 19:04
door Faye1971
ciske schreef:
Faye1971 schreef:Klopt, ik zag tevens meerdere dezelfde topics :mrgreen:
Het lag gewoon even aan het systeem.
:lol: ach het is nu duidelijk dat TS recht op compensatie heeft :mrgreen:
Nu maar hopen dat TS niet zo eigenwijs is als de_gelderlander :mrgreen:

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 07 jan 2012 23:08
door bambam1979
Heb hetzelfde probleem als TS. Ik heb vanaf begin November 2011 een internet abbonnement van UPC. Voor de verhuizing ben ik heel veel bezig geweest met online gaming, en na de verhuizing had ik dit graag hervat. Maar sinds november is dit niet meer mogelijk. Na alles uitgesloten te hebben zoals modem, bekabeling, mijn eigen Xbox, kreeg ik als tip mijn verbinding te pingen. Na dit gedaan te hebben blijkt dat de verbinding die UPC levert alles behalve stabiel is. Om de paar minuten vind er een korte uitval plaats. Te kort voor de modem om er iets aan te merken, lang genoeg om online gaming te verzieken. Spellen lopen vast, ik wordt continu uit de party chat gegooid. Op mn pc lopen mn downloads regelmatig vast. Mensen die hun internet verbinding gebruiken om alles wat te surfen en te mailen zullen dit dan waarschijnlijk ook niet eens merken, maar voor mij, en vele anderen is online gaming niet meer mogelijk via UPC.

Zoals TS al aangeeft met zijn link, zijn er behoorlijk wat mensen die deze problemen ervaren op het moment. UPC heeft deze problemen bevestigd en zeggen er mee bezig te zijn, echter was het op 29 december wanneer ze zich voor het laatst hebben laten horen. Na die datum zijn er steeds meer mensen bij gekomen. Zo hoop ik dat deze mensen zich ook hier op het forum laten horen zodat het wat meer aandacht pakt en UPC wat meer druk geeft om er een oplossing op te zoeken.

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 09 jan 2012 09:57
door thruhge
GJvdZ schreef:0,1% van de klanten heeft een tijdelijk probleem. Lijkt me dus nog steeds top.
Top zolang je geen problemen hebt, maar 100% van die 0,1% wordt gewoon keihard genegeerd.

In mijn ogen hebben alle nederlandse providers hun zaken "technish" wel grotendeels op orde.
Het verschil zit hem vooral in hoe je met de gevallen omgaat waarbij het technisch niet op orde is. En hierin vind ik UPC op dit moment behoorlijk flop.
Ik heb 23 november al voor de eerste keer gebeld en zit nu dus nog met het zelfde probleem.

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 09 jan 2012 10:17
door ciske
Ik heb 23 november al voor de eerste keer gebeld en zit nu dus nog met het zelfde probleem.
dat is fiks balen , en je hebt gelijk of het er nou 10 of 100 zijn , ze hebben te leveren waar je voor moet betalen.

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 09 jan 2012 17:24
door ClownFlash
Dat tijdelijke probleem speelt al sinds 24 november! 0,1 van de klanten heeft DIT specifieke probleem, los van andere problemen die andere klanten door het hele land hebben...! Ik heb via de UPC site een formulier ingestuurd voor financiele compensatie. Dat lijkt me niet meer dan redelijk aangezien UPC niet levert waar ze voor betaalt. Ik ga niet zeuren als de boel een dag oid plat ligt maar dit is een uitermate vervelend probleem wat al een flinke tijd speelt.

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 09 jan 2012 17:33
door simondewaal1980
@ clownflash en de anderen: Heb al een formulier op de Website van Radar ingevuld. Ben vanavond weg, zouden jullie de Radartelefoon kunnen bellen?
Vreindelijke groeten,

Simon

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 09 jan 2012 19:04
door Wolter32
Quote van de TS -> Thuiswerken kan niet.


Een l*largument he dan had je maar een zakelijk abo moeten nemen en niet
zakelijk voor een dubbeltje op eerste rij willen zitten , ah zo gaan bedrijven failliet he.

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 09 jan 2012 23:01
door simondewaal1980
P
Wolter32 schreef:Quote van de TS -> Thuiswerken kan niet.


Een l*largument he dan had je maar een zakelijk abo moeten nemen en niet
zakelijk voor een dubbeltje op eerste rij willen zitten , ah zo gaan bedrijven failliet he.
@wolter32: Toch vreemd dat sommigen er lol in schijnen te zien om mensen die een probleem hebben met UPC als klagers te zien. Waarom zou je als particulier weken een slechte verbinding moeten tolereren? En nee, ik zit niet voor een dubbetje op de eerste rang, anders was ik bij Telfort gebreven met 10 Mbit. € 60 is een heel bedrag en daar mag je wat van verwachten. In ieder geval duidelijkheid en excuses van UPC! Is het nou zo moeiljk om zoiets te reparen?? Oh ja, een zakelijk abonnement is niet eens weggelegd voor ZZP'ers, laat staan werknemers en uitkeringsgerechtigden. UPC gaat ook nog lang niet failliet. Het is een monopolist bij gebrek aan een open kabelmarkt en daarmee behoort UPC tot de graaiers van het grootkapitaal. Zo dat moest eruit!

Met vriendelijke groeten,

Simon

Re: UPC, top of flop?

Geplaatst: 09 jan 2012 23:34
door Faye1971
Als het zo makkelijk was om te repareren/herstellen, dan was de storing allang verholpen. Je zult toch geduld moeten hebben, ook al duurt de storing nu al weken. Het is gewoon niet anders.