Pagina 1 van 1
Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 07 jan 2012 22:32
door raphael28
ik weet niet of ik het goed heb gezet maar wat ken ik hier nog meer tegen doen
heb kortsluiting in de CV-ketel ( aardlek springt eruit )
heb feenstra gebelt die hebbben een contract met de woningstigting actium in drenthe ( assen )
feenstra zegt wij rijden niet meer hebben geen monteurs meer morgen ben ik de eerste
kom ik tot de conclusie dat de ketel begint water begint te lekken
weer heen gebelt jah sorry meneer we kunnen geen monteur sturen dus ik zeg maar ik heb stroom bij de cv ketel liggen ja dan moest ik de groep der maar uit goien ik zei ken niet want mijn koelkast de schuur staat ook op die groep ja moest ik maar ergens anders stroom weg halen
wie ken me helpen welke stappen ik ken doen want wordt hier gek van is de 6 keer in een jaar dat ik wat heb met de ketel en heb meerdere malen zonder warmte gezeten met mijn kinderen en dan komen ze gewoon niet ja de volgende dag
wie ken me helpen
groeten raphael
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 07 jan 2012 22:40
door manondoris
Mijn Zus heeft feenstra gisteren avond om half 9 gebeld, verwarming deed het niet meer en ze zit met een doodziek kind! Feenstra zei word morgen tussen 9 en 22 uur vanavond ivm drukte year write ! Vanmiddag rond 1 uur heb ik met haar gebeld en waren ze nog niet geweest. Heb haar verder niet meer gesproken maar ik hoop voor haar en de kleine dat het nu opgelost is ! Fijne service feenstra!!!! Ben blij dat wij bij een ander bedrijf zitten
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 07 jan 2012 22:43
door raphael28
ja maar it is tog geen doen van een bedrijf en dan zeggen ze dat ze 24 uur service hebben
ik had net iemand van ITN electro aan de tel maar die mogen niks doen omdat ze een contract met actium hebben (woningstichting )
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 07 jan 2012 22:49
door manondoris
Ik vind het belachelijk ! En als ik jou was zo snel mogelijk weg daar. Zelf hebben wij een contract bij een loodgietersbedrijf hier in de stad, komen eens per jaar alles na kijken en bij storingen binnen een uur bij je. De monteurs zitten dan lekker dichtbij ,kan het je aanraaden al heb je daar nu weinig aan! Sterkte ermee en ik hoop voor je dat het snel opgelost word.
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 08 jan 2012 07:50
door monteurtje
24uurs service betekend dater binnen 24 uur iemand zou moeten komen,niet zoals veel mensen denken dat er iemand 24 uur beschikbaar is. Bij Feenstra is het ook nog eens zo dat je s ochtends voor 10 uur moet bellen als je wilt dat ze de zelfde dag nog komen.
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 08 jan 2012 15:09
door Snertjong
Probleem hier is ook niet Feenstra-of ITN of wie dan ook , het probleem is u praat als opdracht gever maar dat bent u niet , het probleem is - er is ook nog een woningstichting(de verhuurder dus).
Probleem is vaak huurders stoppen ook nooit met bellen-altijd dezelfde met problemen- doorde weeks op normale werk tijden hebben ze geen tijd-bellen dus meestal savonds - weekend enz - dan hebben huurders tijd zat.
Woningstichtingen de verhuurders dus geven daarom vaak de opdracht om hier niet meer te snel op te reageren,jammer is wel dat de uitvoerende bedrijven hierop worden aangekeken .
Kortom de huurder verpest het voor zichzelf .
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 08 jan 2012 18:58
door ciske
Snertjong zegt het juiste, er is vaak misbruik gemaakt omdat mensen dachten van ze komen dan in de avond of weekend wel.
Trouwens TS moet eerst de woningstichting bellen, zeggen die nee, ken je hoog of laag springen, de rekening gaat tenslotte naar hun.
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 08 jan 2012 19:32
door Stephan1979
Bij een 24-uurs servicedienst moeten zij binnen 24 uur bij u zijn en de klacht te verhelpen, dus bij een melding hoeven zij dus niet direct te komen.
Er wordt inderdaad veel misbruik van gemaakt.
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 08 jan 2012 19:47
door manondoris
Ik weet niet hoe het met ts zit , maar mijn zus heeft een koopwoning en een onderhoudscontract bij feenstra.
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 09 jan 2012 00:56
door stofzuigertje
Binnen 24 kan dus morgen ochtend zijn.
Water lekkage, dan mag je hem laten leeglopen.
Stekker eruit en de rest doet het weer.
Ik denk daar door lekkage de aardlekschakelaar is uitgeslagen.
Jammer maar na 10.00 uur in ochtend betekend vaker volgende dag.
ook de tijd van bellen is van belang en welke regio je woonde.
Als monteurs nog bezig zijn zullen ze eerder iemand sturen dan in rustige gebieden.
Naast de reparatie is ook het oproepen dat betaald moet worden.
Vergeet niet dat een monteur ook normaal wil leven en die weekend diensten van nietsdoen en bereikbaar zijn tot je uit de naad werken kan betekenen...
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 05 feb 2012 12:36
door sweety11
24 uur service betekend toch binnen 24 uur????
Ik heb al sinds vrijdag 13:00 uur gebeld met noun/feenstra. Nog steeds niks. Het is nu inmiddels zondag 12:30 uur en zit nog steeds in een koud huis dus zonder cv en zonder warm water. Ik snap dat het druk is maar dit vind ik echt niet normaal hoor. Ik heb een zoontje van 4 jaar die erg ziek is en is dus al het hele weekend bij oma en opa moet slapen.
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 05 feb 2012 12:56
door dhc
Ja...en je bent ook de enige die met deze lage temperaturen last heeft...
Voor toveren moet je in de Efteling zijn.
En het is wel heel toevallig dat alle klagers zieke kinderen hebben....gewoon in bed stoppen is misschien een optie?
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 08 feb 2012 22:11
door lampie69
Het maakt toch niet uit hoe veel last je van een storing hebt?
Je hebt betaald een "service"abonnement van Feenstra met bepaalde service afspraken. Die worden niet nagekomen.
Ik heb dat zelf ook aan de hand. Inmiddels al 5 dagen een ketel die regelmatig op storing springt en het dan niet meer doet.
Als je auto het niet doet en de wegenwacht zegt je kan ook met de bus, ik kom over een weekje wel kijken, dan zou dat ook niet normaal zijn.
De wegenwacht heeft de dienstverlening in deze barre omstandigheden wel op orde.
Het is echt niet iets nieuws van Feenstra. Het is gewoon een waardeloos bedrijf. Zodra ik ervan af kan ben ik weg en ik raad iedereen aan een andere partij te kiezen voor ketel service. Oplichters zijn het.
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 20 mei 2012 20:40
door DBGates
Beetje jammer dit soort reakties voor ieder servicebedrijf geld dat het in de winter drukker is dan in de zomer, mensen verwachten schijnbaar dat in dit geval Feenstra veel medewerkers in de winter heeft werken om vervolgens de helft van de monteurs in de zomer thuis te laten zitten omdat er dan geen storingen zijn.
Deze mensen hebben ook een huis hypotheek gezin enz werken in de winter 60 tot 80 uur in de week.
24 uursservice betekent dat er binnen 24 uur gereageert dient te worden en als ik dit verhaal lees is dit ook gebeurt.
Ik weet niet wat meneer voor werk doet maar als we dat gewoon verviervoudigen en dan gaan lopen zeuren als die niet op tijd klaar is misschien gaat die dan een beetje begrijpen wat die hier schrijft
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 10 sep 2012 21:48
door lampie69
@DBGates
Natuurlijk alle begrip voor drukte en het harde werken van de monteurs.
Het neemt echter niet weg dat er goed gecommuniceerd moet worden en afspraken nagekomen moeten worden.
Daarnaast wordt er iets verkocht wat niet waargemaakt kan worden.
Zet dan in de voorwaarden dat het bij kou een week kan duren voordat je geholpen wordt. Dan kan daarop een goede keuze gemaakt worden bij het afsluiten van het contract.
Dit is geen op zich staand probleem. Feenstra heeft de boel niet op orde. Ook nu moet ik nog lang wachten om een storing te verhelpen, inmiddels al 33 uur aan het wachten op het oplossen van een storing. lijkt me niet dat het nu ernstig druk moet zijn.
Re: Feenstra 24 uur service
Geplaatst: 10 sep 2012 22:19
door bprosman
20 Mei - 10 Sept, die vorige storing zal wel opgelost zijn