Dit heb ik inderdaad ook al eens meegemaakt met Veronica (ook SBS toch?).
Was tijdens de film face/off, alweer een tijd geleden hoor. Werd een groot deel van de film overgeslagen.
Hierop heb ik in mijn frustratie direct maar een klachtenmail gestuurd.
Ik kreeg toen netjes een bericht terug met excuses en de verklaring dat er een storing was geweest. (volgens mij hadden ze gewoon wat tijdgebrek, maar toch).
Het gebeurt, met opzet of niet. Bestraffing?
Het enige wat ik nu doe is nooit meer naar Veronica kijken voor een film. SBS kan nu dus ook al niet meer.. Nou ja, toch een aflopende zaak die TV business lijkt me. Doe mij maar een DVD zonder reclame en zulke irritante onderbrekingen. De consument kan zulke partijen nog het hardst straffen denk ik dan maar.
Ik vind dat de overheid SBS flink moet beboeten. We kijken immers ook naar hun reclames. Er zouden pittige boetes uitgedeeld moeten worden voor het snijden of afbreken van films of programma's.
Begrijpt u mij alstublieft niet verkeerd, het is natuurlijk heel vervelend dat u het einde van de film niet heeft kunnen zien, hoorde van mijn vader dat het ook op andere (commerciële) zenders gebeurt, maar om nu meteen te spreken over 'aanklagen' vind ik persoonlijk wat te ver gaan.
Zoals ik al zei, erg vervelend voor u, maar zijn er geen belangrijkere problemen in de wereld? Het is maar een film....
Ik vind dat de overheid SBS flink moet beboeten. We kijken immers ook naar hun reclames. Er zouden pittige boetes uitgedeeld moeten worden voor het snijden of afbreken van films of programma's.
Ik kijk geen films meer vanwege de reclames die er tussen zitten. Een paar weken geleden was bv. The Green Mile bij SBS6. Een hele goede film, maar alle kijkplezier wordt je ontnomen doordat er om 20 minuten 10 minuten reclame tussen door komt (en dan reken ik even de banners boven in beeld ook mee). Ik kijk de film wel op DVD. Maar de vraag is of dat er een boete uitgedeeld kan worden. Noch de overheid nog de kijker betalen voor SBS6. Je moet eigenlijk zien vanuit het standpunt van de adverteerders. Die zullen het heel vervelend vinden dat hun reclame blokken worden onderbroken door TV programma's, behalve als de deelnemers veelvuldig een snoepje of drankje van hun merk moeten nuttigen.
Ik kijk geen films meer vanwege de reclames die er tussen zitten. Een paar weken geleden was bv. The Green Mile bij SBS6. Een hele goede film, maar alle kijkplezier wordt je ontnomen doordat er om 20 minuten 10 minuten reclame tussen door komt (en dan reken ik even de banners boven in beeld ook mee). Ik kijk de film wel op DVD. Maar de vraag is of dat er een boete uitgedeeld kan worden. Noch de overheid nog de kijker betalen voor SBS6. Je moet eigenlijk zien vanuit het standpunt van de adverteerders. Die zullen het heel vervelend vinden dat hun reclame blokken worden onderbroken door TV programma's, behalve als de deelnemers veelvuldig een snoepje of drankje van hun merk moeten nuttigen.
Tsja, een film als The Green Mile ga je toch ook niet op een commerciele zender bekijken ??
Zowiezo weet toch iedereen dat er reclame onderbrekingen zijn op commerciele zenders ??
Tegenwoordig kun je - on demand - films kijken zonder onderbreking. Of huur hem......
Ik had dat vrijdag met The Voice of Holland. Ineens was de uitzending afgebroken terwijl de uitzending gelijk doorging met de singoff. Kom morgen maar terug zeiden ze. En dan is het schandelijke van het verhaal dat ik zaterdagochtend de uitslag van de singoff al wist. Ik vind niet dat ze zoiets gewoon kunnen maken.
Hebben we het nog niet gehad over de erbarmelijke slechte en vaak helemaal geen ondertiteling, terwijl die gasten miljoenen euro's verdienen. Commerciele zenders denken alleen aan hun eigen geld. Kijkers kunnen stikken.
PJ 66 schreef:Hebben we het nog niet gehad over de erbarmelijke slechte en vaak helemaal geen ondertiteling, terwijl die gasten miljoenen euro's verdienen. Commerciele zenders denken alleen aan hun eigen geld. Kijkers kunnen stikken.
Oh bij de publieke omroep hebben ze vaak helemaal geen ondertiteling bij bijv. Boer zoekt vrouw. Niet te verstaan die mensen. Ik betaal mee aan de publieke zenders maar begrijp niet wat die boeren zeggen.
Heel veel programma's worden niet ondertiteld bij de commerciele zenders. Kost ze teveel geld. Dat geld geven ze liever aan Irene Moors, Van de Linden, Jaap Kooijman, Robert ten Brink en al die gasten die in miljoenen woningen leven in het Gooi. 888 werkt bijna nooit. En als het werkt is ie super slecht. Echt heel erg slecht. Neem nu de BBC die is 99% goed en daar wordt ook geen kindertaal gemaakt. Nederland is een soft land qua ondertiteling.
Ha ha klopt daar klaag ik ook niet over. Over het algemeen zijn de zenders 1,2 of 3 redelijk voorzien van 888, maar 100% zijn ze daar ook niet. De BBC is echt super zelfs bij live uitzendingen. Nederland is een ontwikkelingsland als het gaat om goede 888, zelfs Amerikaanse films worden soms beroerd ondertiteld.
Ik geloof best dat de TS geen troll is (ook gezien de historie), maar dit is toch wel een 'trollerig' bericht. En zeker met de opmerkingen over beboeten en dat de overheid zich ermee moet bemoeien
Hatertje schreef:Ik geloof best dat de TS geen troll is (ook gezien de historie), maar dit is toch wel een 'trollerig' bericht. En zeker met de opmerkingen over beboeten en dat de overheid zich ermee moet bemoeien
Oh, kwam want anders over namelijk....maar beetje trollerig kan ik mij wel in vinden ja.....
Och ja, wat ook heel vervelend is dat je een film aan het kijken bent en dat steeds die kampeerwagen van All you need is love er doorheen rijdt. Daar kan ik mij zo mateloos aan ergeren. Echt! Of dat Ushi of Geer om het hoekje kijkt.
Oh en wat ook vervelend is dat het geluid van de reclames veel harder zijn dan het programma waar je naar kijkt.
Heel heel erg vervelend allemaal. Tsjonge wat is nog meer vervelend....