Nog steeds geen restitutie ontvangen van tommyhilfiger.nl
Geplaatst: 11 jan 2012 23:28
Op 11 november 2011 had ik een kledingstuk besteld op http://www.tommyhilfiger.nl. Helaas paste het niet, en had ik het teruggestuurd. Volgens hun site wordt het bedrag binnen 10 werkdagen teruggestort.
Vandaag 2 maanden later heb ik nog steeds mijn restitutie niet ontvangen. In de tussentijd is er heen en weer gemaild.
30 nov: Tommy Hilfiger bevestigt per mail dat ze het kledingstuk hebben ontvangen.
30 nov: Ik mailde terug met de vraag wanneer het geldbedrag wordt teruggestort.
8 dec: Tommy Hilfiger stuurde een standaardantwoord terug: "Wij hebben uw bericht naar de desbetreffende
afdeling doorgestuurd, die uw vraag in behandeling zullen nemen."
16 dec: Ik mailde met de vraag hoe het ervoor stond.
17 dec: Tommy Hilfiger mailde terug en zei dat ze opdracht hadden gegeven om de restitutie te verwerken
20 dec: Ik mailde terug dat ik nog steeds geen restitutie had ontvangen
21 dec: Tommy Hilfiger moest een navraag doen en wil voor de zekerheid nogmaals mijn rekeninggegevens. Ik had meteen een antwoord teruggestuurd.
23 dec: Ik mailde om te vragen wat de status was
24 dec: Tommy Hilfiger mailde terug en meldde dat ze nog steeds geen antwoord van hun boekhouding hadden gekregen.
31 dec: ik had een herinneringsmail gestuurd met de mededeling dat het geldbedrag nog steeds niet was teruggestort.
2 jan: Tommy Hilfiger stuurde een excuses mail terug, en zei dat ze vandaag nog een antwoord kregen van de boekhouding.
7 jan: Ik had Tommy Hilfiger nogmaals een mail gestuurd om te vragen naar de status.
10 jan: Tommy Hilfiger stuurde een standaard excuses mail: "Wij hebben uw bericht naar de desbetreffende afdeling doorgestuurd, die uw vraag in behandeling zullen nemen."
---
Hoe moet ik nu met deze situatie omgaan?
Vandaag 2 maanden later heb ik nog steeds mijn restitutie niet ontvangen. In de tussentijd is er heen en weer gemaild.
30 nov: Tommy Hilfiger bevestigt per mail dat ze het kledingstuk hebben ontvangen.
30 nov: Ik mailde terug met de vraag wanneer het geldbedrag wordt teruggestort.
8 dec: Tommy Hilfiger stuurde een standaardantwoord terug: "Wij hebben uw bericht naar de desbetreffende
afdeling doorgestuurd, die uw vraag in behandeling zullen nemen."
16 dec: Ik mailde met de vraag hoe het ervoor stond.
17 dec: Tommy Hilfiger mailde terug en zei dat ze opdracht hadden gegeven om de restitutie te verwerken
20 dec: Ik mailde terug dat ik nog steeds geen restitutie had ontvangen
21 dec: Tommy Hilfiger moest een navraag doen en wil voor de zekerheid nogmaals mijn rekeninggegevens. Ik had meteen een antwoord teruggestuurd.
23 dec: Ik mailde om te vragen wat de status was
24 dec: Tommy Hilfiger mailde terug en meldde dat ze nog steeds geen antwoord van hun boekhouding hadden gekregen.
31 dec: ik had een herinneringsmail gestuurd met de mededeling dat het geldbedrag nog steeds niet was teruggestort.
2 jan: Tommy Hilfiger stuurde een excuses mail terug, en zei dat ze vandaag nog een antwoord kregen van de boekhouding.
7 jan: Ik had Tommy Hilfiger nogmaals een mail gestuurd om te vragen naar de status.
10 jan: Tommy Hilfiger stuurde een standaard excuses mail: "Wij hebben uw bericht naar de desbetreffende afdeling doorgestuurd, die uw vraag in behandeling zullen nemen."
---
Hoe moet ik nu met deze situatie omgaan?