extraatje voor trouwe klanten Telfort geeft hogere kosten
Geplaatst: 12 jan 2012 23:39
In juli 2011 kreeg ik een brief van Telfort dat ik na afloop sim-onlyconract dezelfde korting op mijn belbundel zou behouden. Ik hoefde daar niets voor te doen. Niets in de brief over de sms-bundel maar in contract staat geen einddatum genoemd bij sms-bundel.
Eerste rekening na afloop van contract bleek verdubbeld, zo ook de volgende rekening. Op factuur was te zien dat sms-bundel voor de hogere kosten zorgde. Telfortwinkel wist niets van over die regeling voor trouwe klanten en adviseerde te verlengen of een nieuw abonnement nemen. In hun gegevens stond de contractdatum van oude contract fout, dus op basis van die gegevens wilde ik geen nieuw contract afsluiten. Uiteindelijk na weer een hogere rekening via website verlengd tegen ongunstige voorwaarden. Voor ik tot verlenging overging was een groot deel van de Telfortwebsite onbereikbaar. Zoals vaker waren er weer onderhoudswerkzaamheden. Klantenservice en veelgestelde vragen werkten niet, wel kon ik tot mijn verbazing inloggen op Mijn Telfort, mijn gegevens bekijken en verlengen. In 9 van 10 gevallen kon ik voorheen niet inloggen vanwege onderhoudswerkzaamheden volgens de melding.Na een aantal dagen lukte het om via de internet-klantenservice een klacht in te dienen over de niet gerekende korting op de sms-bundel na afloop contract. Na diverse emails heen en weer werd gevraagd om het oude contract op te sturen. 7 december 2011 verstuurd en toen bleef het stil. Volgens recent contact met klantenservice zou deze brief niet ontvangen zijn.
Ondertussen bleef ik ook bij het nieuwe contract meer betalen. Achteraf bleek de door Telfort bepaalde verlengingsdatum niet gelijk te lopen met de factuurdatum. Gevolg het tegoed (ook van de vorige maand meegenomen) kwijt van voor de verlenging en extra kosten voor buiten bundel verbruik. Ik wist namelijk niet dat ik geen volledige bundel had gekregen. Dat was nergens van te voren aan mij gemeld en ik zag dat pas achteraf op de factuur. Het enige wat de klantenservice hier aan wilde doen is excuses voor de onduidelijke procedure. Ondertussen heeft het mij extra telefoonkosten opgeleverd en veel tijd gekost. Helaas zit ik nog 11 maanden aan Telfort vast.
Andere Telfortgebruikers wil ik bij deze waarschuwen als zij ook een dergelijke brief ontvangen.
Eerste rekening na afloop van contract bleek verdubbeld, zo ook de volgende rekening. Op factuur was te zien dat sms-bundel voor de hogere kosten zorgde. Telfortwinkel wist niets van over die regeling voor trouwe klanten en adviseerde te verlengen of een nieuw abonnement nemen. In hun gegevens stond de contractdatum van oude contract fout, dus op basis van die gegevens wilde ik geen nieuw contract afsluiten. Uiteindelijk na weer een hogere rekening via website verlengd tegen ongunstige voorwaarden. Voor ik tot verlenging overging was een groot deel van de Telfortwebsite onbereikbaar. Zoals vaker waren er weer onderhoudswerkzaamheden. Klantenservice en veelgestelde vragen werkten niet, wel kon ik tot mijn verbazing inloggen op Mijn Telfort, mijn gegevens bekijken en verlengen. In 9 van 10 gevallen kon ik voorheen niet inloggen vanwege onderhoudswerkzaamheden volgens de melding.Na een aantal dagen lukte het om via de internet-klantenservice een klacht in te dienen over de niet gerekende korting op de sms-bundel na afloop contract. Na diverse emails heen en weer werd gevraagd om het oude contract op te sturen. 7 december 2011 verstuurd en toen bleef het stil. Volgens recent contact met klantenservice zou deze brief niet ontvangen zijn.
Ondertussen bleef ik ook bij het nieuwe contract meer betalen. Achteraf bleek de door Telfort bepaalde verlengingsdatum niet gelijk te lopen met de factuurdatum. Gevolg het tegoed (ook van de vorige maand meegenomen) kwijt van voor de verlenging en extra kosten voor buiten bundel verbruik. Ik wist namelijk niet dat ik geen volledige bundel had gekregen. Dat was nergens van te voren aan mij gemeld en ik zag dat pas achteraf op de factuur. Het enige wat de klantenservice hier aan wilde doen is excuses voor de onduidelijke procedure. Ondertussen heeft het mij extra telefoonkosten opgeleverd en veel tijd gekost. Helaas zit ik nog 11 maanden aan Telfort vast.
Andere Telfortgebruikers wil ik bij deze waarschuwen als zij ook een dergelijke brief ontvangen.