ZIGGO annuleert zonder reden verhuizing gevolg geen tv/inet/
Geplaatst: 13 jan 2012 12:29
17 december zijn we verhuisd. Dit is op 22 oktober al doorgegeven aan Ziggo.
Ik kreeg netjes een brief dat de verhuizing verwerkt was en wat ons nieuwe telefoonnummer zou worden.
Op de dag van verhuizing werkte inderdaad alles, tv, internet en we hadden een kiestoen. Bleek dat alleen het oude telefoonnumer nog in gebruik was en het nieuwe (met nieuw netnr) niet. Dus bellen met Ziggo.
Toen heeft er iemand dus de hele verhuizing geannuleerd. Hier hebben we nooit bericht van gekregen. Wel hadden we twee keer een brief dat er standaard tv in de woning aanwezig was, en dat we moesten bellen. Na bellen werd er gezegd,nee hoor, u bent al klant hoeft niets te doen.
Dinsdag is er schijnbaar een monteur geweest en hebben we niets meer... Geen tv-signaal, internet of telefoon, niets werkt. Na 1.5 bellen met Ziggo zagen ze in dat ze een fout hebben gemaakt, en zouden dit binnen 3 dagen oplossen.
Gisteren nogmaals gebeld omdat het nog niet is opgelost en we nu wel weer graag tv willen kijken. Nee hoor, het staat nog steeds op geannuleerd.
Na een heftige dicussie dat ons iets beloofd is zei ze ineens dat er morgen (vandaag dus) een monteur ons weer aan zou sluiten in het kastje in de buurt.
Tot op dit moment nog niets veranderd. En het is al bijna weekend.
Wat een slechte service. Zij maken een fout, belonen dit met een nog grotere fout en belonen dit vervolgens weer met lang wachten en (zo vrees ik) hun afspraken niet nakomen.
Wat kan ik hier aan doen???
En ik vraag me ook af hoe ze dit financieel compenseren. Neem aan dat de verhuiskosten in ieder geval vervallen en ook een maand abonnementskosten, maar goed ze zullen zich er wel weer vanaf maken met een lullig bedragje....
Ik kreeg netjes een brief dat de verhuizing verwerkt was en wat ons nieuwe telefoonnummer zou worden.
Op de dag van verhuizing werkte inderdaad alles, tv, internet en we hadden een kiestoen. Bleek dat alleen het oude telefoonnumer nog in gebruik was en het nieuwe (met nieuw netnr) niet. Dus bellen met Ziggo.
Toen heeft er iemand dus de hele verhuizing geannuleerd. Hier hebben we nooit bericht van gekregen. Wel hadden we twee keer een brief dat er standaard tv in de woning aanwezig was, en dat we moesten bellen. Na bellen werd er gezegd,nee hoor, u bent al klant hoeft niets te doen.
Dinsdag is er schijnbaar een monteur geweest en hebben we niets meer... Geen tv-signaal, internet of telefoon, niets werkt. Na 1.5 bellen met Ziggo zagen ze in dat ze een fout hebben gemaakt, en zouden dit binnen 3 dagen oplossen.
Gisteren nogmaals gebeld omdat het nog niet is opgelost en we nu wel weer graag tv willen kijken. Nee hoor, het staat nog steeds op geannuleerd.
Na een heftige dicussie dat ons iets beloofd is zei ze ineens dat er morgen (vandaag dus) een monteur ons weer aan zou sluiten in het kastje in de buurt.
Tot op dit moment nog niets veranderd. En het is al bijna weekend.
Wat een slechte service. Zij maken een fout, belonen dit met een nog grotere fout en belonen dit vervolgens weer met lang wachten en (zo vrees ik) hun afspraken niet nakomen.
Wat kan ik hier aan doen???
En ik vraag me ook af hoe ze dit financieel compenseren. Neem aan dat de verhuiskosten in ieder geval vervallen en ook een maand abonnementskosten, maar goed ze zullen zich er wel weer vanaf maken met een lullig bedragje....