Pagina 1 van 1

zelfservicelijn KPN

Geplaatst: 14 jan 2012 18:30
door stekel
Ik ben al 3 dagen bezig via de zelfservicelijn van KPN mijn abonnement te wijzigen en al 3 dagen geeft die aan: wegens een technische storing kan uw wijziging niet ingevoerd worden probeert u het op een later tijdstip nog eens. Dat is nog eens een zelfservicelijn.

Re: zelfservicelijn KPN

Geplaatst: 14 jan 2012 19:42
door Hallodag
Dat is nog eens een zelfservicelijn.
:lol: :lol: :lol:

Re: zelfservicelijn KPN

Geplaatst: 16 jan 2012 09:14
door stekel
Hier het antwoord van KPN.

Bedankt voor uw e-mail, inzake de zelfserivcelijn.

Helaas kunnen wij niet verklaren wat de reden is dat u uw abonnement niet kunt wijzigen. Indien u uw abonnement wilt wijzigen is het mogelijk dat wij dit voor u doen. Wij vernemen dan ook graag van u wat u exact aan uw abonnement wilt wijzigen.

Dat is nog eens zelfservice.