| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AANKOOP ONDER VALSE VOORWENDSELEN!!
AANKOOP ONDER VALSE VOORWENDSELEN!!
Hallo,
Ik heb bij Beter Bed een boxspring gekocht. het was een showmodel.
Op de aanbieding stond van 3395 naar 995. Ik heb meerdere keren gevraagd of het bed zoals het daar stond normaal gesproken echt 3395 kost. De verkoper heeft dat meerdere keren bevestigd. Het was een elektrisch onderstel, achterwand en de losse matrassen moest ik nog apart erbij kopen. Na veel praten en onderhandelen heb ik de twee matrassen er als een stuk service vanuit Beter Bed er gratis bij gekregen.
Toen alle drukte van mijn verhuizing voorbij was ging ik pas echt even weer al mijn aankopen langs en kwam tot de conclusie dat het bed wat ik heb gekocht nooit 3395 kan kosten.
En op de site van Beterbed staat mijn bed helemaal compleet met 2 bijpassende gestoffeerde matrassen en gestoffeerde topper voor 3190!
Ik heb de verkoper hiermee geconfronteerd, maar hij zegt dat wat hij heeft verkocht echt 3395 normaal gesproken is!
Zijn jullie er mee eens dat ik een aankoop heb gedaan onder Valse Voorwendselen?
Op de aanbieding stond van 3395 naar 995. Ik heb meerdere keren gevraagd of het bed zoals het daar stond normaal gesproken echt 3395 kost. De verkoper heeft dat meerdere keren bevestigd. Het was een elektrisch onderstel, achterwand en de losse matrassen moest ik nog apart erbij kopen. Na veel praten en onderhandelen heb ik de twee matrassen er als een stuk service vanuit Beter Bed er gratis bij gekregen.
Toen alle drukte van mijn verhuizing voorbij was ging ik pas echt even weer al mijn aankopen langs en kwam tot de conclusie dat het bed wat ik heb gekocht nooit 3395 kan kosten.
En op de site van Beterbed staat mijn bed helemaal compleet met 2 bijpassende gestoffeerde matrassen en gestoffeerde topper voor 3190!
Ik heb de verkoper hiermee geconfronteerd, maar hij zegt dat wat hij heeft verkocht echt 3395 normaal gesproken is!
Zijn jullie er mee eens dat ik een aankoop heb gedaan onder Valse Voorwendselen?
Re: AANKOOP ONDER VALSE VOORWENDSELEN!!
Je heb 995 betaald toch?
een daar gaat het om ,je bent accord gegaan met dat prijs, en /of het bed daarna duurder of goedkoper word is niet van invloed op je koop.
een daar gaat het om ,je bent accord gegaan met dat prijs, en /of het bed daarna duurder of goedkoper word is niet van invloed op je koop.
-
witte angora
Volgens mij is dit onze bekende trol. Want zo'n topic geloof je toch zeker niet?naomie30 schreef:Hallo,
van 3395 naar 995.
de twee matrassen er als een stuk service vanuit Beter Bed er gratis bij gekregen.
Nog steeds ruim 2000 euro goedkoper uit zijn, en nog zaniken. Niet te geloven gewoon.compleet met 2 bijpassende gestoffeerde matrassen en gestoffeerde topper voor 3190!
Op de site staat er ook bij dat hij nu is afgeprijsd van 5800 naar 3190.
U heeft hem voor 995. Dat is nog meer korting.
U heeft hem voor 995. Dat is nog meer korting.
nee want hij is 3190 geheel compleet! En ik heb hem dus niet compleet gekocht. Ik heb alleen het onderstel. En er werd tegen mij gezegd dat dus alleen het onderstel en achterwand 3395 normaal gesproken kost en dat is niet waar!
Dus voortaan eerst goed lezen voordat je een reactie geeft.
Gr.
Dus voortaan eerst goed lezen voordat je een reactie geeft.
Gr.
Naomi ik zou het gaan inruilen iets kopen voor 1000,-- terwijl het 3200 kostte, nee dan ben je echt afgezet
@Naomie30, net als de anderen vraag ik me af wat je nu precies wil. Je hebt ongeveer 1.000 euro betaald voor iets wat normaal 3.200 euro kost of 3.400 euro kost. Ongeacht de normale prijs heb je een flinke korting gekregen.
Wil je nog meer korting?
Wil je de goederen terugbrengen en de aankoop volledig annuleren?
Of nog iets anders?
Wil je nog meer korting?
Wil je de goederen terugbrengen en de aankoop volledig annuleren?
Of nog iets anders?
-
witte angora
Plus de matrassen.Ik heb alleen het onderstel
Dus een bed voor weinig, twee gratis matrassen en dan huilen, niet omdat je te veel hebt betaald, maar omdat je voordeel lager is dan voorgespiegeld. Breng je dat bed toch lekker terug en koop je een bed dat wel 995 euro kost. Heb je tenminste waar voor je geld.
RETTEKETET NAAR BETER BED!!!!!!!
RETTEKETET NAAR BETER BED!!!!!!!
-
MAXIEM
naomie30
Ik ben het met de titel van jouw bericht eens, maar................................verder kun je daar niks meer mee.
Maxiem.
Ik ben het met de titel van jouw bericht eens, maar................................verder kun je daar niks meer mee.
Maxiem.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
MAXIEM schreef:naomie30
Maxiem.
En er verder niks mee kunnen................
-
witte angora
Jawel, ze kan het op marktplaats zetten voor 3395 euro. Probleem is alleen dat de concurrent er 3190 voor vraagt, en ook nog completer en nagelnieuw levert in plaats van een showmodel, dus dat duurt wel even voor ze er van af is.MAXIEM schreef:naomie30
Maxiem.
-
VioletPrue
Valse voorwendselen?
Dus als Naomi wist hoe duur het bed ècht was, had ze het niet voor nog geen duizend euro gekocht?
Bedankt, maar ik geef er € 600,- voor?
Ga nou gauw zeg, hoeveel korting had je precies willen hebben?!?
Dus als Naomi wist hoe duur het bed ècht was, had ze het niet voor nog geen duizend euro gekocht?
Bedankt, maar ik geef er € 600,- voor?
Ga nou gauw zeg, hoeveel korting had je precies willen hebben?!?
Wat wordt de volgende klacht? "Ik heb een kuipje Bona Halfvol gekocht, maar het kuipje zat helemaal vol."?
Nee, een emmer Calvé lichte mayonaise en die was best wel zwaar.
Hallo iedereen,
Eerst wil ik even kwijt dat ik wel serieusere reacties had verwacht op deze site? Het was een hele normale vraag. Ik verwacht dan ook hele normale reacties. Waarom moeten jullie iemand dan proberen belachelijk te maken... Ik ga bijna denken dat de mensen die zo stom hebben gereageerd bij Beter Bed werken....
Maar ja...
Fijne avond allemaal....
Gr.
Eerst wil ik even kwijt dat ik wel serieusere reacties had verwacht op deze site? Het was een hele normale vraag. Ik verwacht dan ook hele normale reacties. Waarom moeten jullie iemand dan proberen belachelijk te maken... Ik ga bijna denken dat de mensen die zo stom hebben gereageerd bij Beter Bed werken....
Maar ja...
Fijne avond allemaal....
Gr.
Het zou wel eens leuk zijn hierop een originele variant te lezen.naomie30 schreef:Hallo iedereen,
Maar ja...
Fijne avond allemaal....
Gr.
Ik begin bijna te twijfelen om nog iets op dit forum te zetten als er allemaal naomi's een topic plaatsen. Zijn wij nou zo slim of ....
Je hebt ook normale reacties gehad, maar daar ga je niet op in.
Liever beschuldig je mensen dat ze bij Beter Bed werken.
Liever beschuldig je mensen dat ze bij Beter Bed werken.
-
Fleurtjuh666
TS, ik snap oprecht het probleem niet. Je hebt iets minder korting gekregen dan gezegd werd, maar nog steeds een goedkoop bed (incl. matrassen). Wat vindt je daar nu zo vervelend aan?
Ik denk dat de 'onlogica' hiervan de reden is dat veel mensen 'negatief' op je bericht reageren.
Ik denk dat de 'onlogica' hiervan de reden is dat veel mensen 'negatief' op je bericht reageren.