na kopen kaartje ns teveel van de rekening afgeschreven
Geplaatst: 17 jan 2012 10:30
Een aantal weken geleden heeft mijn vrouw een kaartje gekocht bij de kaartautomaat van de NS van 5 euro vervolgens bleek dat er per abuis 20 euro van de rekening is afgeschreven. Het verwonderd mij zeer dat dit zomaar kan gebeuren.
ik heb contact opgenomen met de NS en die gaven aan dat ik het gekochte kaartje plus een bankafschrift kon opsturen en dat ze het dan zouden bekijken.
Vervolgens krijg ik na een aantal weken een brief thuis die mij erg verwonderd.
Laat ik eerst positief beginnen en vertellen dat ze 15 euro terug storten.
Waar ik me zo over verwonder is de toonzetting van de brief
[quote][/quote]
Graag beantwoord ik uw brief, U heeft een verkeerd vervoersbewijs bij de kaartautomaat gekocht. ik vind het vervelend voor u dat dit is gebeurd.
U wilt een vergoeding van de gemaakte kosten, of een deel daarvan. Graag maak ik in deze situatie een uitzondering op de voorwaarden door de kosten te vergoeden.
Nu weet ik niet of ik licht gevoelig ben, maar dit schoot mij in het verkeerde keelgat. Niet ik heb een verkeerd kaartje gekocht, maar de NS heeft een fout gemaakt door zomaar 20 euro van mijn rekening te schrijven. En ik moet dus blij zijn dat ze een uitzondering maken op de voorwaarden???
Ik dacht laat ik eens een telefoontje plegen naar de klantenservice om uit te leggen waar ik me over verwonder, dat gesprek verwonderde mij nog meer.
De mevrouw die ik aan de lijn kreeg snapte niet zo goed waarom ik nu eigenlijk belde, en vertelde mij dat iedereen wel een een foutje maakt. Ze begreep ook niet zo goed dat het mij om de toon van de brief ging.
Help[ me aub......ben ik nu gek of hoe zit het??
ik heb contact opgenomen met de NS en die gaven aan dat ik het gekochte kaartje plus een bankafschrift kon opsturen en dat ze het dan zouden bekijken.
Vervolgens krijg ik na een aantal weken een brief thuis die mij erg verwonderd.
Laat ik eerst positief beginnen en vertellen dat ze 15 euro terug storten.
Waar ik me zo over verwonder is de toonzetting van de brief
[quote][/quote]
Graag beantwoord ik uw brief, U heeft een verkeerd vervoersbewijs bij de kaartautomaat gekocht. ik vind het vervelend voor u dat dit is gebeurd.
U wilt een vergoeding van de gemaakte kosten, of een deel daarvan. Graag maak ik in deze situatie een uitzondering op de voorwaarden door de kosten te vergoeden.
Nu weet ik niet of ik licht gevoelig ben, maar dit schoot mij in het verkeerde keelgat. Niet ik heb een verkeerd kaartje gekocht, maar de NS heeft een fout gemaakt door zomaar 20 euro van mijn rekening te schrijven. En ik moet dus blij zijn dat ze een uitzondering maken op de voorwaarden???
Ik dacht laat ik eens een telefoontje plegen naar de klantenservice om uit te leggen waar ik me over verwonder, dat gesprek verwonderde mij nog meer.
De mevrouw die ik aan de lijn kreeg snapte niet zo goed waarom ik nu eigenlijk belde, en vertelde mij dat iedereen wel een een foutje maakt. Ze begreep ook niet zo goed dat het mij om de toon van de brief ging.
Help[ me aub......ben ik nu gek of hoe zit het??