WEHKAMP.MATRASSEN VAN DE WEHKAMP MET VERKEERDE SPECIFICATIES
Geplaatst: 19 jan 2012 13:27
Wij hebben in september 2011 2 matrassen bij wehkamp gekocht .
Vrijdag 30-9-2011 zouden de matrassen worden bezorgt, bevestigd via e-mail en sms. Na de hele dag gewacht te hebben ben ik maar even gaan bellen waar de bezorger bleef. Helaas konden zij mij niks vertellen waarom de matrassen niet waren bezorgt die dag. Na zelf diverse malen ZELF contact opgenomen te hebben met de wehkamp kreeg ik te horen dat ze 4-10-2011 geleverd zouden worden. Na 1 maand voelen wij de lattenbodem erdoorheen en worden wij wakker in een kuil.
Er is een (onafhankelijk?)expert geweest, deze meneer heeft even gekeken en geconcludeerd dat er niets mis is met de matrassen.
Wij hebben een rapport van de beste man gekregen en dat is niet eens te lezen. Verder hebben wij van wehkamp te horen gekregen dat wij dus de kosten van de expert €86,16 moeten betalen? Onze klacht is niet nagekeken door de beste man want hij heeft de matrassen niet eens opgemeten. Matrassen volgens de specificaties zijn 21 cm dik maar na meting blijkt dat ze 17 cm zijn. Volgens de specificaties kunnen de matrassen tot 120 kilo dragen, mijn man is 92 kilo maar voelt de latten bodem erdoorheen.
Ik denk persoonlijk dat de matrassen ook inderdaad best in orde zijn maar niet voor een gewicht van 80 a 90 kilo maar voor een klein kind.
Wij hebben gewoon een matras gekregen met de verkeerde specificaties want hier staat op dat het matras tot 120 kilo kan dragen en dat is absoluut niet waar! Teven staat er dat de matrassen 21 cm dik moeten zijn ook dit klopt niet want na de matrassen te hebben opgemeten zijn deze 17 cm dik.
Vanaf oktober ben ik heen en weer aan het mailen maar ik krijg gewoon geen antwoord, ik moet af en toe 3 weken wachten voordat ik weer wat hoor op mijn klacht naar de wehkamp. Ik ben dus al 4 maanden bezig om tot een oplossing te komen. Nadat ik de laatste keer weer had gemailt naar de klachten afdeling kreeg ik na 3 weken te horen dat zij verder niks kunnen met mijn klacht. Nou daar sta je dan na 4 maanden met lege handen. Wij hebben tot overmaat van ramp elders andere matrassen gekocht want op de matrassen van wehkamp kunnen wij gewoon echt niet slapen. Verder heb ik nu de stap genomen om alles in te dienen bij de geschillen commissie. Het enige dat ik vraag is tot een oplossing te komen maar de wehkamp reageert gewoon niet op mijn vragen, telkens krijg ik een geautomatiseerde mail als antwoord. Of ik krijg antwoord waaruit ik opmerk dat ze mijn klacht niet eens lezen.
Vrijdag 30-9-2011 zouden de matrassen worden bezorgt, bevestigd via e-mail en sms. Na de hele dag gewacht te hebben ben ik maar even gaan bellen waar de bezorger bleef. Helaas konden zij mij niks vertellen waarom de matrassen niet waren bezorgt die dag. Na zelf diverse malen ZELF contact opgenomen te hebben met de wehkamp kreeg ik te horen dat ze 4-10-2011 geleverd zouden worden. Na 1 maand voelen wij de lattenbodem erdoorheen en worden wij wakker in een kuil.
Er is een (onafhankelijk?)expert geweest, deze meneer heeft even gekeken en geconcludeerd dat er niets mis is met de matrassen.
Wij hebben een rapport van de beste man gekregen en dat is niet eens te lezen. Verder hebben wij van wehkamp te horen gekregen dat wij dus de kosten van de expert €86,16 moeten betalen? Onze klacht is niet nagekeken door de beste man want hij heeft de matrassen niet eens opgemeten. Matrassen volgens de specificaties zijn 21 cm dik maar na meting blijkt dat ze 17 cm zijn. Volgens de specificaties kunnen de matrassen tot 120 kilo dragen, mijn man is 92 kilo maar voelt de latten bodem erdoorheen.
Ik denk persoonlijk dat de matrassen ook inderdaad best in orde zijn maar niet voor een gewicht van 80 a 90 kilo maar voor een klein kind.
Wij hebben gewoon een matras gekregen met de verkeerde specificaties want hier staat op dat het matras tot 120 kilo kan dragen en dat is absoluut niet waar! Teven staat er dat de matrassen 21 cm dik moeten zijn ook dit klopt niet want na de matrassen te hebben opgemeten zijn deze 17 cm dik.
Vanaf oktober ben ik heen en weer aan het mailen maar ik krijg gewoon geen antwoord, ik moet af en toe 3 weken wachten voordat ik weer wat hoor op mijn klacht naar de wehkamp. Ik ben dus al 4 maanden bezig om tot een oplossing te komen. Nadat ik de laatste keer weer had gemailt naar de klachten afdeling kreeg ik na 3 weken te horen dat zij verder niks kunnen met mijn klacht. Nou daar sta je dan na 4 maanden met lege handen. Wij hebben tot overmaat van ramp elders andere matrassen gekocht want op de matrassen van wehkamp kunnen wij gewoon echt niet slapen. Verder heb ik nu de stap genomen om alles in te dienen bij de geschillen commissie. Het enige dat ik vraag is tot een oplossing te komen maar de wehkamp reageert gewoon niet op mijn vragen, telkens krijg ik een geautomatiseerde mail als antwoord. Of ik krijg antwoord waaruit ik opmerk dat ze mijn klacht niet eens lezen.