LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hboezer
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2012 21:14

tele2

Ongelezen bericht door hboezer »

ik heb mijn contract verlengt bij tele 2 met een lg optimus 2 speed .
Dit toestel is vanaf dag niet goed geweest als ik bel krijg ik melding oproep beiendigt,als ik gebeld wordt krijgt degene die mij belt de melding degene die u belt is niet bereikbaar .
Het toestel is al 2 keer naar de reparatiedienst gestuurt maar het probleem is nog niet opgelost ,het duurt nu al vanaf half november 2011 ik moet wel voor mijn abonnement betalen maar ik kan niet bellen met deze nieuwe telefoon .
Tele 2 weigert mij een neiuwe telefoon .
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurt .

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: tele2

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Koude douche voor Tele2.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste hboezer,

Vervelend dat je telefoon niet naar behoren werkt! Het spijt me te lezen dat je je toestel al tot twee keer toe ter reparatie hebt opgestuurd, maar dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Ik wil je hier graag bij helpen en bekijken wat ik voor je kan doen. Stuur even je postcode, huisnummer, klantnummer en een nummer waarop we je kunnen bereiken naar [email protected]. Dan pak ik dit voor je op.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste hboezer,

Bedankt voor het opsturen van je gegevens! Ik ga dit oppakken en ik ga uitzoeken wat ik voor je kan doen. Ik kom hier z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste hboezer,

Ik heb van mijn collega begrepen dat er een nieuw toestel verzonden wordt en dat een compensatie besproken is. Als je nog vragen hebt hierover dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

SDD
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 dec 2011 08:26

Re: tele2

Ongelezen bericht door SDD »

Ik wil vandaag een nieuw abonement aansluiten bij Tele 2.gezien zoveel negatieve reacties doe ik het toch niet.ik ga ander provider zoeken.

lizzy28
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2012 07:43

Re: tele2

Ongelezen bericht door lizzy28 »

ik raad iedereen tele2 af vanaf het begin dat ik dit abonnement heb heb ik niks anders dan problemen ben al 2 keer meer dan 2 maanden afgesloten geweest door een fout van hun maar je mag wel mooi je maandbedrag betalen nu ben ik weer afgesloten omdat er volgens hun een rekening openstaat waar ik niks vanaf weet omdat ik hier geen bericht van heb gehad plus altijd alles automatisch wordt afgeschreven dus toch best vaag allemaal
heb nu al 4 keer gebeld en er is mij al 4 keer beloofd dat ik weer aangesloten wordt en rara na meer dan 3 weken nog steeds niet aangesloten

gelukkig verloopt mijn abonnement over 3 maanden en daar ben ik echt super blij mee nu nog een goede provider zoeken en dan heb ik eindelijk weer een telefoon waar ik mee kan bellen want dat is wel erg lang geleden :x

hboezer
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2012 21:14

Re: tele2

Ongelezen bericht door hboezer »

Hallo .
Ik ben door tele2 benadert ,met het voorstel dat ik een nieuw toestel krijg en een compesatie in de gemaakte kosten .
Ik ben hier op ingegaan .
tele2 heeft mijn probleem naar volle tevredenheid opgelost .
Als de service blijft zoals de afgelopen week ben ik tevreden over tele2

Gesloten