SEE Tickets, compensatie hoge bel-kosten??
Geplaatst: 20 jan 2012 14:04
Goedendag,
Ik meen een tijdje geleden in de TV- uitzending te hebben gezien dat er meer mensen klaagden over de hoge telefoonkosten bij het bestellen van musicalkaartjes WICKED via See Tickets (aktie2v1), in november 2011. En dat op uw verzoek SEE Tickets bereid zou zijn om die enigzins te compenseren.
Ik heb SEE Tickets al 2 x een e-mail gestuurd (en bewijs van mijn telefoonkosten van Euro 13,50! om de musicalkaartjes besteld te krijgen), maar krijg geen antwoord, anders dan "we nemen uw verzoek in behandeling".
Wat kan ik verder nog doen?
Wat kan RADAR of het Forum hier aan doen, om beweging te krijgen?
Bij vb. vr. dank
Ik meen een tijdje geleden in de TV- uitzending te hebben gezien dat er meer mensen klaagden over de hoge telefoonkosten bij het bestellen van musicalkaartjes WICKED via See Tickets (aktie2v1), in november 2011. En dat op uw verzoek SEE Tickets bereid zou zijn om die enigzins te compenseren.
Ik heb SEE Tickets al 2 x een e-mail gestuurd (en bewijs van mijn telefoonkosten van Euro 13,50! om de musicalkaartjes besteld te krijgen), maar krijg geen antwoord, anders dan "we nemen uw verzoek in behandeling".
Wat kan ik verder nog doen?
Wat kan RADAR of het Forum hier aan doen, om beweging te krijgen?
Bij vb. vr. dank