LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leaseleed

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
71962
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 nov 2003 19:51

leaseleed

Ongelezen bericht door 71962 »

Als er nog mensen zijn die een 2e/3e hypotheek hebben opgenomen en hiervoor via SpaarSelect een zogenaamde "overwaarde effect" overeenkomst hebben gesloten, ga dan www.leaseleed.nl en meld je aan, wat hier gaat nu eindelijk iets groots plaastvinden.

koekenpannetje
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 nov 2003 20:02

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door koekenpannetje »

Ik kan dat niet ontvangen.

71962
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 nov 2003 19:51

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door 71962 »

Wat bedoel je met niet ontvangen?[/i]

babbel
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 okt 2003 13:32

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door babbel »

zoals het er nu voor staat gaat de class action niet door... van de benodigde 300 of 350 gedupeerden, zijn er nog maar 150 aangemeld, terwijl de inschrijftermijn tot 15 november is

dus spaar select / dexia / overwaarde gedupeerden, meld je nu aan, anders volgt er GEEN rechtzaak....

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Heb gisteren betaald, dus nu 151, 300 moet lukken, de enige kans voor slachtoffers van Spaar Select om hun lening terug te krijgen..

SE
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2003 19:14

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door SE »

Niet iedereen heeft € 690 in z'n laatje liggen. Ja, ik weet dat advocaten duur zijn etc. Maar ik kan goed begrijpen dat er veel mensen zijn die het op dit moment gewoon niet kunnen betalen. Buiten dat is het maar afwachten welk resultaat die rechtzaak gaat opleveren. Je hebt een garantie van nul komma nul.

71962
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 nov 2003 19:51

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door 71962 »

Ik ben het eens dat het best wel veel geld is. Maar als je ziet hoe professioneel de stichting samen met het advocatenkantoor de zaak aanpakt heb ik er in iedergeval veel en veel meer vertouwen in, dan zelf proberen te zaak te regelen met Dexia en of met een eigen advocaat.
Ga maar eens informeren wat je dat kost, en 1 ding is zeker met als je niks doet trek je (voorlopig) aan het kortste eind.
En laten we eerlijk zijn, is nog niemand die de zaak zo groots wil aanpakken.
De meeste mensen hebben inmiddels een dusdanig schuld dat die paar honderd euro in verhouding met de geleden schade niets voorstelt.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door Albert »

Heb je helemaal gelijk in. Alleen hoop ik dat jullie het aantal halen.

Groet,

Albert.

Gast

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door Gast »

Teneerste moet je het geld maar hebben om met leaseleed in zee te gaan en je geloofd toch niet dat dat er een uitspraak komt voor alle gedupeerde. Je moet dan alsnog individueel gaan procederen hoeveel moet je dan alsnog betalen?

71962
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 nov 2003 19:51

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door 71962 »

Ik adviseer hun site nog maar eens goed door te lezen. Dan lees je wat ze precies doen, hoe ze het doen en wat jij later individueel moet kunt/doen als er een uitspraak komt.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Er heerst bij een aantal mensen blijkbaar nog steeds het misverstand dat ze van hun restschuld/lening af zijn als de politiek/CGA en Leaseverlies succes hebben. Dit worden m.i. niet meer dan aanbevelingen of in het gunstigste geval een mogelijke deal.
Maar in beide gevallen zal Dexia waarschijnlijk voorwaarden stellen en zal gedupeerde aan moeten tonen dat hij onder de betreffende categorie valt.
En hiervoor heb je dan uiteindelijk toch nog en advocaat nodig.
M.a.w : Wie met een grote restschuld zit en geen geld voor de advocaten van de stichting LEASELEED over heeft doet zichzelf te kort.
Straks gaat het meer kosten.
Het advocatenkantoor heeft duidelijk uitgelegd dat de Class Action uitsluitend geldt voor de groep die zij op naam vertegenwoordigen.
Mensen met een vergelijkbaar contract en niet mee hebben gedaan moeten dus ook bij hun succes van LEASELEED met een eigen advocaat
helemaal van voor af aan beginnen. aleen met het voordeel dat ze
weten wat de uitkomst van de Class ACtion was.
De doelgroep van LEASELEED zijn mensen met een maandtermijn die vergelijkbaar is met de eerste aanbetaling.
Voor mensen met een relatief kleine schuld is dit best wel veel, voor de SpaarSelect gedupeerden ook wel maar dit keer een goede investering.
Verder geldt natuurlijk dat geen enkele advocaat kan garanderen dat je gaat winnen.
Daarom geldt voor mij dat als je niets doet en rustig afwacht je zeker verliest dan wel dat het je uiteindelijk meer kost.

Paramanaribootje
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 okt 2003 17:28

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door Paramanaribootje »

Ik doe ook mee.

RobR
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 aug 2003 16:33

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door RobR »

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Dit is het beste wat je kunt doen:

Gelijksoortige gevallen bij elkaar brengen, de krachten bundelen en gezamelijk actie voeren. Daarbij zijn de kosten uitgezet tegen de kansen zeer laag.

Als je een overwaarde lease-constructie hebt aangegaan is dit je kans.

harm
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 aug 2003 23:16

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door harm »

Ik ga mij morgen aansluiten. Kom op mensen die bij Spaarselect zo'n wurgcontract hebben afgesloten, samen staan we sterk. Ondanks alle commisies en rapporten van de Afm gaat Dexia door met hun akties en het wordt tijd dat we hier iets aan gaan doen! Vandaag brief in de bus gekregen van die gasten maar wat mij betreft kunnen ze aan het gas! See you in courd assholes!

71962
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 nov 2003 19:51

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door 71962 »

Kom op mensen denk goed na en lees ook de verhalen die er inmiddels
staan. Sluit je aan je hebt nu nog de kans om mee te doen aan de rechtzaak en zoals Dagobert het beschrijft klopt het exact.
Ik denk dat hij/zij ook bij de bijeenkomst is geweest, ik in iedergeval wel en heb er een zeer goed gevoel over :lol:

Ga naar www.leaseleed.nl en probeer nog andere mensen deze stichting onder de aandacht te brengen want er zijn er nog een heleboel die misschien de stichting niet eens kennen.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door Annet »

ik heb me nu toch maar aangemeld. Ik vind het een hoop geld maar ik ben al voor zoveel pegels het schip ingegaan, dit kan er ook nog wel bij.
Alleen hoop ik in godsnaam dat de uitpraak van 12 november gunstig is want dan wordt het voor Leaseleed wat makkelijker denk ik.
Maar ondertussen komen de acceptgiro's weer binnen. Moet weer een maandtermijn voldoen. Ik weet niet wat ik doen moet. Niet betalen met alle gevolgen van dien of toch geld in deze bodemloze put gooien om rust te creeeren. Krijg ik het nog terug??

Annet

Marijn
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 okt 2003 20:57

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door Marijn »

Toch nog maar een keer onder de aandacht brengen!

Procederen via LeaseLeed is de beste keus. Samen staan we sterk.
Hoe bereiken we de andere 4300 Spaarselect gedupeerden?
http://www.leaseleed.nl


Marijn.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

71962: Ik was inderdaad op de bijeenkomst (incognito).

71962
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 nov 2003 19:51

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door 71962 »

Annet, welke uitspraak bedoel je?

Groet 71962

RobR
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 aug 2003 16:33

Re: leaseleed

Ongelezen bericht door RobR »

:twisted:
kom op mensen samen staan we STERK!!!!!!! wat maken die paar honderd euro's erbij nu toch uit als je toch al diep in de **** zit.
Wij hebben een wurgcontract gekregen en nu zijn wij aan de beurt om hen te wurgen.
De powerpoint presentatie bij Dirkzwager advocatenkantoor zag er prima uit, ik ga ervoor. Wie niet waagt wie niet wint.

DOEN DOEN DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ML

Gesloten