LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brief bij keuze formulier

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
wilhelm

Brief bij keuze formulier

Ongelezen bericht door wilhelm »

Hierbij een concept brief om aangetekend met ontvangst bevestiging mee te sturen met het keuze formulier, indien je de restschuld gaat betalen.
---------------------------------------------------------------------------------

Dexia Bank Nederland N.V.
T.a.v. de directie
Beethovenstraat 300
1077 WZ AMSTERDAM

Plaatsnaam, datum jaar

Betreft: Keuze formulier

Geachte heer/ mevrouw,

In goede orde ontving mijn echtgeno(o)t(e) uw schrijven d.d.datum, betreffende het keuze formulier in verband met het aflopen van het contract.

Ondanks het feit dat ik U in mijn brief d.d.datum, er op geattendeerd heb dat, het zonder mijn toestemming, door mijn echtgeno(o)t(e) getekende contract: contractnr. niet rechtsgeldig is, en ik mij beroep op de vernietigingsgrond in artikel 1:89 BW, heeft mijn echtgeno(o)t(e) besloten om het keuze formulier in te vullen en te ondertekenen.

Dit, echter geheel tegen mijn wens in, en ter voorkoming van een door u ingestelde incassoprocedure, zal de restschuld worden betaald, zij het dat deze enkel onder protest zal geschieden. Gaarne maak ik bij deze expliciete melding van dit feit.

Met referte aan de thans door de Stichting Eegalease aanhangig gemaakte procedure, behoud ik mij alle rechten en weren voor.

Hoogachtend,

Naam Eegaleasee
---------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.

Wim

JH

Re: Brief bij keuze formulier

Ongelezen bericht door JH »

Wilhelm,

Een heel heldere en duidelijke conceptbrief. Er is op dit forum inderdaad geen concept te vinden. Het lijkt mij dat dit concept goed bruikbaar is.
Succes in de strijd tegen de dexiaboeven. We slepen ze uiteindelijk door het slijk der aarde. :evil:

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Een duidelijke brief.

Voor degeen die opzien tegen de rompslomp en stress die het inschalen van incassobureau,s door Dexia is het een goede voorbeeld brief.
Niet betalen is consequenter.

Als je betaalt onder protest , doe je dat in de hoop het geld ooit terug te zien.
Daarvoor moet je ook als de stichting Eegalaese wint, naar wat ik begrepen heb, alsnog in de toekomst dan een eigen invorderingsprocedure op gang zetten.

JH

Klopt Hans2 maar wanneer de rechter uiteindelijk na jaren helaas positief zal beslissen dan kun je wel met het vonnis (uitspraak) en de reeds gevoerde correspondentie met alle tegenstrijdigheden van dexia in beroep gaan.

Gast4

Ongelezen bericht door Gast4 »

Joop H jij hebt de schulden van je vriendin betaald, vind ik KLASSE maar mensen moeten nu naar de rechter stappen en niet meer afwachten. Hier ligt de kans om je gelijk te halen.

JH

Doe ik ook zeker. Inmiddels heb ik een aardig dossier bij elkaar met de misstappen van dexia. :twisted:

Gast4

Ongelezen bericht door Gast4 »

Je had onder protest betaald. Maar je bent een gentleman. Ik zal je steunen want ik heb een fotografisch geheugen wat het forum betreft.

JH

dat fotografisch geheugen van je is zeker zo lek als een zeef net als de administratie van dexia ! :wink:

Gesloten