Martin Schilder Slechte service / Oplichting?
Geplaatst: 22 jan 2012 15:44
Slechte Service bij Martin schilder.
Mijn zoon kocht verleden jaar een nieuwe seat Ibiza ecomotive. Werd in de eerste instantie pas naar 3 maanden geleverd. Wat heel wat huurgeld koste.
Bij aflevering mankeerde de auto al het een en ander. vocht in de lampen. Mijn zoon heeft dat toen de zelfde dag nog gemeld. 2 maanden later ongeveer kwam er pas reactie op. Eigen schuld. Brief naar Pon. Lamp werd gemaakt. Maar tot de dag van vandaag blijven de problemen zich opstapelen. Knopjes die niet werken, ramen, ruitenwissers, stoelen, geluidinstallatie etc etc. Wat ik zo erg vind mijn zoon heeft die auto van zijn zuur verdiende centen gekocht na uitzending naar Afganistan. Hij wil gewoon van die auto af omdat hij het zat is om elke keer maar vrije uren op te nemen omdat er altijd wat met die auto is. Mijn zoon wil een andere auto. En ik geef hem groot gelijk. De importeur wil hem nu tegemoet komen met extra's van 1500 € Maar de dealer niet. De dealer biedt alleen een andere nieuwe auto aan en een korting van 1500 €, lekker makkelijk.
Dit is een korting die hij ook op zijn andere auto kreeg omdat hij hem contant betaalde. Het is een korting die een ieder kan uithandelen. En het betekent dat hij nog eens een dikke 4000€ moet bij betalen aan een nieuwe auto. Dit is geen service. Dit is puur verdienen voor deze dealer. Want hoe meer nieuwe auto's er verkocht zijn aan het einde van het jaar hoe meer bonus ze van de importeur krijgen. Een tweede hands auto die mijn zoon zag staan met 20000 km minder op de teller wilde ze niet aan hem verkopen. Mijn zoon wilde dan iets bijleggen. 500 a 1000 euro, Maar nee ze verkochten alleen nieuwe auto's. Helaas is dit het resultaat van slechte service. Wat men steeds vaker ziet. Men is blijkbaar vergeten dat service verlenen klanten bind. We hopen verder op een goede afloop met of zonder advocaat. Zijn er nog meer mensen die problemen met de service ondervinden op nieuwe auto's.
En laten we dan hopen dat er eindelijk wordt ingezien dat service iets kostbaars is.
Jozé
Mijn zoon kocht verleden jaar een nieuwe seat Ibiza ecomotive. Werd in de eerste instantie pas naar 3 maanden geleverd. Wat heel wat huurgeld koste.
Bij aflevering mankeerde de auto al het een en ander. vocht in de lampen. Mijn zoon heeft dat toen de zelfde dag nog gemeld. 2 maanden later ongeveer kwam er pas reactie op. Eigen schuld. Brief naar Pon. Lamp werd gemaakt. Maar tot de dag van vandaag blijven de problemen zich opstapelen. Knopjes die niet werken, ramen, ruitenwissers, stoelen, geluidinstallatie etc etc. Wat ik zo erg vind mijn zoon heeft die auto van zijn zuur verdiende centen gekocht na uitzending naar Afganistan. Hij wil gewoon van die auto af omdat hij het zat is om elke keer maar vrije uren op te nemen omdat er altijd wat met die auto is. Mijn zoon wil een andere auto. En ik geef hem groot gelijk. De importeur wil hem nu tegemoet komen met extra's van 1500 € Maar de dealer niet. De dealer biedt alleen een andere nieuwe auto aan en een korting van 1500 €, lekker makkelijk.
Dit is een korting die hij ook op zijn andere auto kreeg omdat hij hem contant betaalde. Het is een korting die een ieder kan uithandelen. En het betekent dat hij nog eens een dikke 4000€ moet bij betalen aan een nieuwe auto. Dit is geen service. Dit is puur verdienen voor deze dealer. Want hoe meer nieuwe auto's er verkocht zijn aan het einde van het jaar hoe meer bonus ze van de importeur krijgen. Een tweede hands auto die mijn zoon zag staan met 20000 km minder op de teller wilde ze niet aan hem verkopen. Mijn zoon wilde dan iets bijleggen. 500 a 1000 euro, Maar nee ze verkochten alleen nieuwe auto's. Helaas is dit het resultaat van slechte service. Wat men steeds vaker ziet. Men is blijkbaar vergeten dat service verlenen klanten bind. We hopen verder op een goede afloop met of zonder advocaat. Zijn er nog meer mensen die problemen met de service ondervinden op nieuwe auto's.
En laten we dan hopen dat er eindelijk wordt ingezien dat service iets kostbaars is.
Jozé