LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ipad of tablet

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Ayla

Ipad of tablet

Ongelezen bericht door Ayla »

hallo hier ben ik weer met een vraag.zie steeds meer dat mensen een Ipad hebben of een tablet snap inmiddels wel dat een Ipad van apple ,en een tablet iets anders is.
kan iemand mij uit leggen wat het precies is,kan je er evenveel mee als met een computer,kan je er ook documenten in maken en is het er in windows,
kun je dingen er opslaan etc
groetjes Ayla

crazyme

Re: Ipad of tablet

Ongelezen bericht door crazyme »

Heb je al op google gezocht en wat heb je precies gevonden ?

klaas1978

Ongelezen bericht door klaas1978 »

Ayla schreef:hallo hier ben ik weer met een vraag.zie steeds meer dat mensen een Ipad hebben of een tablet snap inmiddels wel dat een Ipad van apple ,en een tablet iets anders is.
Een iPad is een tablet maar niet iedere tablet is een iPad.
Ayla schreef:kan iemand mij uit leggen wat het precies is,
Een simpele computer met een touchscreen in plaats van een toetsenbord.
Ayla schreef:kan je er evenveel mee als met een computer,
Nee je kunt er minder mee, met een iPad ben je afhankelijk van de grillen van Apple. Maar daar is ongetwijfeld veel over te vinden hier op het forum.
Ayla schreef:kan je er ook documenten in maken
Voor zover het al kan zijn de mogelijkheden veel beperkter dan met een normale laptop of computer.
Ayla schreef:en is het er in windows,
Nee, een iPad draait op Mac OS en de meeste andere tablets draaien op Android.
Ayla schreef:kun je dingen er opslaan etc
Ja.

In z'n algemeenheid kun je stellen dat het veel marketing en weinig substantieels is. Met een gemiddelde huis-tuin-en-keukenlaptop kun je veel meer terwijl je er minder voor betaalt.

Ayla

crazyme schreef:Heb je al op google gezocht en wat heb je precies gevonden ?
zeker weten maar er is zoveel informatie en weet niet echt waar ik op moet letten,

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Met een gemiddelde huis-tuin-en-keukenlaptop kun je veel meer terwijl je er minder voor betaalt.
lijkt mij dat toch een betere optie?

Ayla

ciske schreef:
Met een gemiddelde huis-tuin-en-keukenlaptop kun je veel meer terwijl je er minder voor betaalt.
lijkt mij dat toch een betere optie?
ja heb een laptop ben er erg blij mee,maar echtgenoot geeft niet veel om de computer maar is ineens heel erg anthousiast over een ipad dus dacht verdiep me er in.
Laatst gewijzigd door Ayla op 23 jan 2012 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Om 's-avonds op de bank, in bed, even op het Internet te browsen, of even snel wat aantekeningen te maken, incidenteel een mailtje te beantwoorden , een spelletje te doen prima ding. Ook om je vakantiefoto's mee te nemen naar vrienden. Wil je er hele documenten op typen, een beetje ingewikkelde bestelling in een webshop niet doen, uitgebreide mail aan je moeder versturen , niet doen. Het is dus maar net waarvoor je hem wil gebruiken.
Sommigen gebruiken hem als E-Reader maar door de backlight vind ik hem er daar persoonlijk minder voor geschikt dan een echte E-reader, omdat je een relatief groot kleurenscherm is het lezen van stripboeken daarentegen wel heel prettig op een iPad.

53o

Ongelezen bericht door 53o »

Klanten zoals jou krijg ik regelmatig binnen en er is geen universeel antwoord mogelijk omdat er een hoop vragen moeten worden gesteld om goed advies te kunnen geven.

Stap een winkel in een vraag om advies. Krijg je slecht advies, stap de volgende winkel binnen en herhaal dit tot je goed advies krijgt. Laat je niet overhalen door een goed klinkend verhaal maar gebruik google en andere opties zoals bijvoorbeeld dit forum voordat je je uiteindelijke keuze maakt.

Koop daarna de tablet of ipad bij de verkoper die jouw goed advies heeft gegeven ipv bij een internetwinkel die een tientje of 2 goedkoper is, goed advies moet ook wat waard zijn en kost de verkoper ook tijd.

Gesloten