Pagina 1 van 6
ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 12:05
door Boisbas
Vandaag (23-1) storing, gisteren storing, maand geleden 2 x storing, enzovoort.
Ze hebben daar bij de ING de smaak goed te pakken.
Misschien dat ze bij de ING wat minder geld kunnen uitgeven aan die domme (Oranje)reclames en wat meer aan ICT.
Natuurlijk: er kunnen af en toe storingen optreden, maar bij de ING is dit
geregeld het geval. Niet alleen jammer, maar vooral hinderlijk.
Het excuses voor het ongemak kennen we nu wel.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 12:14
door Boisbas
23-1: 12.13 uur
Mijn ING niet beschikbaar
Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor het ongemak.
> Meer informatie
> Naar ING.nl
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 12:37
door Boisbas
Ja, ...
Voor de verandering hebben ze de storing nu "veranderd" in:
Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Wat ik al zei: minder reclame en meer geld naar ICT.
Tja, kwestie van prioriteitenstelling ...
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 12:52
door bprosman
Tja,.... 't mag ook niks kosten van de klanten he.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 13:02
door Emmy75
bprosman schreef:Tja,.... 't mag ook niks kosten van de klanten he.
Waarom zou het wat moeten kosten ?
Genoeg banken waar internetbankieren ook niets kost en ook niet zo vaak storingen zijn. Bij ING is het schering en inslag, althands ze zijn geregeld in het nieuws met storingen, waarbij men dit minder vaak lijkt te horen over Rabo, SNS, ABN Amro enz.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 13:16
door bprosman
Waarom zou het wat moeten kosten ?
Omdat de infrastructuur betaald moet worde en de ICT mensen ook graag een salaris krijgen.
Dit wordt betaald uit de jaarlijkse kosten die je als klant betaald aan de bank voor je "betaalpakket".
Bij banken als Rabo ed, liggen deze jaarlijkse kosten hoger dan bij de ING. ING komt nog uit de tijd van de "Girobetaalkaart", (en als ik de reclame mag geloven willen ze daar weer naar terug) ICT is daar altijd al een sluitpost geweest.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 14:11
door MAXIEM
@@@
Advies: stuur een klacht naar
Aan de ING-Bank
Afdeling Marketing
T.a.v. drs. J.M. Hagenaars
Postbus 12873
1100 AW Amsterdam
... en eis een schadevergoeding van 0,10 eurocent per minuut (dat tikt dan lekker aan deze maand). Zelf zit ik dan op € 28,80.
Sukses, Maxiem.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 14:12
door Emmy75
@bprosman,
Natuurlijk begrijp ik dat deze investeringen niet niks zijn.
Maar ik bedoelde dan ook dat andere banken ook in staat zijn om de ICT op orde te hebben en ook deze hebben dit soort kosten. Deze zijn blijkbaar ook in staat de kosten te betalen uit hetgeen de rekeninghouders betalen met een betaalpakket.
ING 'presenteert' zich als veel goedkoper maar is dat lang niet altijd voor alle gevallen en situaties. Zo geeft ING geen rente op de betaalrekening en bv SNS wel en is ING maar net iets goedkoper dan SNS indien men 2 passen wenst. Op de eenvoudigste spaarrekeningen met minste regels geeft ING ook al jaren een stuk lagere rente dan bv SNS.
Sja internetbankieren is bij ING zelfs nog een sluitpost na de bonussen van de topbestuurders. Misschien moeten ze eerst maar eens zorgen dat dat goed functioneert en dan pas eens nadenken over bonussen uitbetalen. Een goed functionerende internetbankieren omgeving is de laatste jaren steeds belangrijker geworden. ING had dit al veel eerder moeten inzien.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 14:18
door Pareltje31
ABN heeft ook storing begrijp ik net, maar goed wel lastig als je wat wil overmaken of betalen
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 14:46
door Emmy75
MAXIEM schreef:... en eis een schadevergoeding van 0,10 eurocent per minuut ..
Mag ik vragen waar dit op gebaseerd is ?
Om schadevergoeding te kunnen eisen, moet men wel kunnen aantonen dat er schade geleden is en moet men kunnen aantonen hoe hoog deze schade dan wel is. Beiden lijken mij lastig aannemelijk te maken.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 15:21
door bprosman
Een goed functionerende internetbankieren omgeving is de laatste jaren steeds belangrijker geworden. ING had dit al veel eerder moeten inzien.
Helemaal mee eens maar bij ING is dat een beetje een houtje-touwtje, paperclip-elastiekjes omgeving. Ben bang dat daar forse (achterstallige ?) investeringen nodig zijn.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 17:20
door sephora30
Ligt er alweer uit
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 17:30
door MAXIEM
Emmy75
Soms moet je de tekst niet al te serieus nemen, ook als er geen
bij staat.
Maxiem.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 17:32
door Karin079
Ah maak je niet zo druk joh.Dan stel je het bankieren uit,heb ik ook gedaan met mn bedrijf.Er zijn ergere dingen in het leven hoor
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 17:35
door Emmy75
MAXIEM schreef:Emmy75
Soms moet je de tekst niet al te serieus nemen, ook als er geen
bij staat.
Maxiem.
Aha, dat was mij ontgaan inderdaad..
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 17:43
door MAXIEM
Emmy75
Zo zie je maar, dat we het ook nog wel eens eens kunnen zijn met elkaar.
Met collegiale groet, Maxiem.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 17:44
door sephora30
Karin079 schreef:Ah maak je niet zo druk joh.Dan stel je het bankieren uit,heb ik ook gedaan met mn bedrijf.Er zijn ergere dingen in het leven hoor
Nee hoor dit is het ergste dat ons kan overkomen
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 17:46
door bprosman
Beter geld hebben en niet kunnen internet bankieren dan kunnen internet bankieren en geen geld hebben
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 17:47
door sephora30
Haha bprosman, dat laatste herken ik
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 23 jan 2012 17:49
door Emmy75
Karin079 schreef:Ah maak je niet zo druk joh.Dan stel je het bankieren uit,heb ik ook gedaan met mn bedrijf.Er zijn ergere dingen in het leven hoor
Da's waar, maar ik zou het best vervelend vinden als dat om de haverklap niet werkt en misschien wel overstappen naar een andere bank.
MAXIEM schreef:Zo zie je maar, dat we het ook nog wel eens eens kunnen zijn met elkaar.
We zijn het ook niet altijd oneens.