LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen opzeggen euphony

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
e.heeren
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 jan 2012 15:26

Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door e.heeren »

Ik ben al enkele weken bezig met het opzeggen van mijn mobiele abonnement bij Euphony.

Nadat ik 10 dec 2011 een brief heb gestuurd met daarin dat ik het contract wil beëindigen.
Nadat ik geen ontvangstbevestiging heb gehad, heb ik 22 dec een mail gestuurd met de vraag of ze de brief hebben ontvangen. Ik kreeg binnen 1 uur een reactie dat het naar de desbetreffende afdeling is gestuurd. Maar hier heb ik nog steeds niets van gehoord.
4 januari gebeld met de klantenservice, en ze vertelde dat de brief was ontvangen. Ze probeerde me af te wimpelen en vertelde dat ze er achter aan ging.
Tot op de dag van vandaag nog steeds niets van gehoord.
Vandaag 30 minuten geprobeerd de klantenservice te bereiken. Maar werd meteen in de wacht gezet.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft er iemand tips?

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door klaas1978 »

e.heeren schreef:Of heeft er iemand tips?
Een aangetekende brief sturen met daarin de datum waarop je het contract wil beëindigen (wel eerst even in de voorwaarden van Euphony de opzegtermijn opzoeken) en na die datum alle betalingen storneren. Moet je eens kijken hoe snel het dan geregeld is :)

Wel van belang dat alle relevante gegevens in de brief staan:
- contractnummer
- opzegdatum (met inachtneming van opzegtermijn)
- volledige naam en adres
- heel belangrijk: handtekening!!

En altijd het verzendbewijs bewaren en voor jezelf een kopie van de brief maken.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door Jolijn »

Kun je niet afzeggen bij degene bij wie het abbo hebt afgesloten?
Kijk anders eens even bij de topics over MLM, forummer HW007 zit bij Euphony, misschien kan hij je (d'r af)helpen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door bprosman »

Vandaag 30 minuten geprobeerd de klantenservice te bereiken. Maar werd meteen in de wacht gezet.
Klantenservice ? Dat is toch nergens voor nodig, je belt toch altijd rechtstreeks met je "steun en toeverlaat in bange tijden" (lees consultant) ? :?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Waarom wil je van deze enorm geldbesparende provider af. Heb je geld teveel ofzo .... :mrgreen:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door bprosman »

't is stil aan de overkant..... :wink:

e.heeren
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 jan 2012 15:26

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door e.heeren »

Vandaag weer gebeld, en de klantenservice kon me wederom niet verder helpen. Want er was een systeemupdate.

De consulent waarbij ik het heb afgesloten heeft vandaag gebeld, werd geholpen en het schijnt geregeld te zijn.

Het probleem is dus, dat ik een 1 jaar contract heb en die nog tot juni is. Maar op de site staat dat het abon. wat ik heb maandelijks opzegbaar is. En staat er bij dat er geen minimum duur is.

Dus ik ga er niet van uit dat ik er van af ben.

e.heeren
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 jan 2012 15:26

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door e.heeren »

bprosman schreef:'t is stil aan de overkant..... :wink:
Sorry, ik werk 7 dagen in de week, dus ik heb niet alle tijd van de wereld :oops:

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

e.heeren schreef:
bprosman schreef:'t is stil aan de overkant..... :wink:
Sorry, ik werk 7 dagen in de week, dus ik heb niet alle tijd van de wereld :oops:
Dit is niet voor jou bedoeld maar voor HW007, de Euphony verkoper die in de donkere hoeken van dit forum woont.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door bprosman »

@Leo,

Jij begrijpt mij :) Maar ik begrijp nu dat de consultant TS al gebeld heeft.

e.heeren
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 jan 2012 15:26

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door e.heeren »

Leo The Emperor schreef:Dit is niet voor jou bedoeld maar voor HW007, de Euphony verkoper die in de donkere hoeken van dit forum woont.
Haha oke oke, ik ben nog niet zo thuis met die forums :P

DaddyHenk
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2012 09:41

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door DaddyHenk »

Ben er ook al weken mee bezig, niks als excuses aan de lijn, maar tot nu toe nog niet gelukt. En dan te bedenken dat ik tot voor kort zelf BC was van dit bedrijf...

e.heeren
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 jan 2012 15:26

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door e.heeren »

DaddyHenk schreef:Ben er ook al weken mee bezig, niks als excuses aan de lijn, maar tot nu toe nog niet gelukt. En dan te bedenken dat ik tot voor kort zelf BC was van dit bedrijf...
Ik ben ten einde raad.
Ik heb vorige week voor het eerst een e-mail gekregen van de klantendesk. Met de vraag om mijn gegevens te mailen.
Dit heb ik gedaan. Maar ik blijf nu wekelijks mailen.
Krijg ik hier geen reactie op, laat ik het van de maand februari storneren en zal ik er een brief en een mail heen sturen met de hoop dat ze dan wel contact met me opnemen.
Ik word hier gewoon niet goed van.
Ik ben in ieder geval niet de enige.

Of raad jij mij iets anders aan?

fgulikers
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2013 08:47

Re: Problemen opzeggen euphony

Ongelezen bericht door fgulikers »

Op basis van valse voorwaarden en misleidende informatie heeft Gino Catenera mij een contract afgesloten.
Meneer is nu in geen velden of wegen meer te bekennen, hij laat me zitten met alle ellende.
Ze willen me zelfs een jaarcontract laten betalen en ik ben ten einde raad!
Niemand staat mij te woord! Klantenservice schuift het iedere keer maar af.
Er is op basis van goed vertrouwen dit afgesloten en nu heeft meneer zich de provisie opgestreken en zit ik met de gebakken peren.
Ik heb het modem onaangetast nog in de gang staan.
Wat moet ik in hemelsnaam doen om hier vanaf te komen!

Gesloten