Hi klacht
Geplaatst: 23 jan 2012 16:09
Hallo,
Ik heb bij Hi een abonnement besteld met de HTC desire s. Alles was gewoon goed gegaan, dus ik zou gebeld worden om een afspraak te maken. Met het abonnement kostte de HTC maar 20 euro, en dat had ik met de bestelling gelijk overgemaakt naar Hi. Toen ik werd gebeld vertelde hij dat als de koerier de bestelling af komt leveren je 1 cent moet pinnen. Dat is natuurlijk geen probleem, dat stond tenslotte ook in de voorwaarden. Maar later vertelde hij dat het pinnen wel moet gebeuren met dezelfde bankrekening als waar je het abonnement en mobiel mee hebt betaald. ik kan nog niet pinnen met de bankrekening die ik had aangesteld voor het abonnement. De man die ik aan de telefoon had, had blijkbaar geen zin om hiervoor een oplossing te zoeken, dus zei hij meteen: Dan wordt nu uw bestelling geannuleerd. Ik heb telefonisch nog contact gehad met Hi (wat erg moeizaam en langzaam ging) en hun hebben hier geen oplossing voor, en ik krijg "misschien" de 20 euro die ik heb overgemaakt nog terug over zo'n 3 of 4 weken. Ik heb nu dus 20 euro betaald aan een mobiele telefoon die ik niet in ontvangst heb gekregen, dus ik voel me flink opgelicht. In de voorwaarden staat dat je 1 cent moet pinnen bij aankomst van de koerier, maar er staat niet bij dat het dus van dezelfde bankrekening moet zijn. ik ga natuurlijk niet 4 weken wachten op me geld waar ik nu recht op heb en zeker niet als ik het bedrag "mischien" terug krijg. Ik kan ook geen klacht indienen bij Hi, want dan moet je een telefoonnummer hebben van Hi en aangezien mijn bestelling geannuleerd is heb ik geen telefoonnummer van Hi. Ik wil dus nu mijn 20 euro terug want pas nadat het overgemaakt is naar mijn bankrekening bestel ik de HTC opnieuw. Ik had hem ook besteld in een actie, en als de actie niet meer geldig is als ik mijn 20 euro heb teruggekregen bestel ik helemaal geen mobiel meer van Hi.
Ik heb bij Hi een abonnement besteld met de HTC desire s. Alles was gewoon goed gegaan, dus ik zou gebeld worden om een afspraak te maken. Met het abonnement kostte de HTC maar 20 euro, en dat had ik met de bestelling gelijk overgemaakt naar Hi. Toen ik werd gebeld vertelde hij dat als de koerier de bestelling af komt leveren je 1 cent moet pinnen. Dat is natuurlijk geen probleem, dat stond tenslotte ook in de voorwaarden. Maar later vertelde hij dat het pinnen wel moet gebeuren met dezelfde bankrekening als waar je het abonnement en mobiel mee hebt betaald. ik kan nog niet pinnen met de bankrekening die ik had aangesteld voor het abonnement. De man die ik aan de telefoon had, had blijkbaar geen zin om hiervoor een oplossing te zoeken, dus zei hij meteen: Dan wordt nu uw bestelling geannuleerd. Ik heb telefonisch nog contact gehad met Hi (wat erg moeizaam en langzaam ging) en hun hebben hier geen oplossing voor, en ik krijg "misschien" de 20 euro die ik heb overgemaakt nog terug over zo'n 3 of 4 weken. Ik heb nu dus 20 euro betaald aan een mobiele telefoon die ik niet in ontvangst heb gekregen, dus ik voel me flink opgelicht. In de voorwaarden staat dat je 1 cent moet pinnen bij aankomst van de koerier, maar er staat niet bij dat het dus van dezelfde bankrekening moet zijn. ik ga natuurlijk niet 4 weken wachten op me geld waar ik nu recht op heb en zeker niet als ik het bedrag "mischien" terug krijg. Ik kan ook geen klacht indienen bij Hi, want dan moet je een telefoonnummer hebben van Hi en aangezien mijn bestelling geannuleerd is heb ik geen telefoonnummer van Hi. Ik wil dus nu mijn 20 euro terug want pas nadat het overgemaakt is naar mijn bankrekening bestel ik de HTC opnieuw. Ik had hem ook besteld in een actie, en als de actie niet meer geldig is als ik mijn 20 euro heb teruggekregen bestel ik helemaal geen mobiel meer van Hi.