stoelreservering arkefly
Geplaatst: 24 jan 2012 07:49
Verzonden: za 21-1-2012 14:56
Aan: rsbarkefly
Onderwerp: stoelreservering
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een vlucht bij u geboekt naar Florida met 5 personen, nou zie ik op uw site dat een stoelreservering geld kost.
Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerkster en die vertelde, dat wanneer ik dit niet doe is er een kans dat we niet bij elkaar zitte. Ik vind dit absoluut schandalig!!!
Er wordt continu in de media verteld, dat de vliegmaatschappij ALLE kosten moet vermelden bij de boeking, van deze stoelreservering staat niets vermeld bij het eindbedrag, ik kwam er toevallig zelf achter.
Ik heb behoorlijk veel neer moeten leggen voor de tickets en dan willen jullie ook nog eens geld voor een stoel? Ik zou dit van Easyjet verwachten maar zeker niet van een vliegmaatschappij zoals Arkefly, sterker nog bij Easyjet hoef ik niet eens te betalen voor een stoel.
Bij ieder andere maatschappij is het een normale gang van zaken, dat als je op tijd incheckt gewoon bij elkaar zit en bij jullie (als ik niet bereid ben geld neer te tellen) maar hopen dat we bij elkaar zitten. Werkelijk ronduit waardeloos.
Ik zal het er daarom niet bij laten zitten en Trosradar informeren over jullie gang van zaken.
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
ArkeFly heeft pre-seating geïntroduceerd om extra service te kunnen bieden aan haar klanten. Met deze nieuwe dienst kan vooraf gegarandeerd een plek met bijv. extra beenruimte worden gereserveerd. Het uitkiezen van een voorkeursstoel is dus niet langer slechts voorbehouden aan die passagiers die zich extra vroeg melden bij de incheckbalie; iedereen heeft een eerlijke kans om een stoel te reserveren.
Tevens worden op deze manier vertragingen bij het inchecken op Schiphol voorkomen, doordat een groot deel van de incheckwerkzaamheden al geregeld is.
Ik vertrouw erop u met deze mail voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Nicole Knuif
Arkefly
Aan: rsbarkefly
Onderwerp: stoelreservering
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een vlucht bij u geboekt naar Florida met 5 personen, nou zie ik op uw site dat een stoelreservering geld kost.
Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerkster en die vertelde, dat wanneer ik dit niet doe is er een kans dat we niet bij elkaar zitte. Ik vind dit absoluut schandalig!!!
Er wordt continu in de media verteld, dat de vliegmaatschappij ALLE kosten moet vermelden bij de boeking, van deze stoelreservering staat niets vermeld bij het eindbedrag, ik kwam er toevallig zelf achter.
Ik heb behoorlijk veel neer moeten leggen voor de tickets en dan willen jullie ook nog eens geld voor een stoel? Ik zou dit van Easyjet verwachten maar zeker niet van een vliegmaatschappij zoals Arkefly, sterker nog bij Easyjet hoef ik niet eens te betalen voor een stoel.
Bij ieder andere maatschappij is het een normale gang van zaken, dat als je op tijd incheckt gewoon bij elkaar zit en bij jullie (als ik niet bereid ben geld neer te tellen) maar hopen dat we bij elkaar zitten. Werkelijk ronduit waardeloos.
Ik zal het er daarom niet bij laten zitten en Trosradar informeren over jullie gang van zaken.
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
ArkeFly heeft pre-seating geïntroduceerd om extra service te kunnen bieden aan haar klanten. Met deze nieuwe dienst kan vooraf gegarandeerd een plek met bijv. extra beenruimte worden gereserveerd. Het uitkiezen van een voorkeursstoel is dus niet langer slechts voorbehouden aan die passagiers die zich extra vroeg melden bij de incheckbalie; iedereen heeft een eerlijke kans om een stoel te reserveren.
Tevens worden op deze manier vertragingen bij het inchecken op Schiphol voorkomen, doordat een groot deel van de incheckwerkzaamheden al geregeld is.
Ik vertrouw erop u met deze mail voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Nicole Knuif
Arkefly