| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands Nieuwe lapt eigen regels aan laars!!!
Hollands Nieuwe lapt eigen regels aan laars!!!
Op 8 jan contract afgesloten. Binnen een week spijt en weer opgezegd.
Op maandag 9 jan meteen een email gestuurd aan [email protected]. Ook een brief per post gestuurd.
Na een week reactie; ik ben te laat voor de 7 dagen spijt regel....
Deze arrogante houding zorgt voor veel ergernis!
IK WIL HIER GEWOON VANAF!!!!!!!!!!
Ik wil mensen waarschuwen voor dit bedrijf, NIET aan beginnen!
Een zeer geergerde klant van HN,
Kan ik hiervan aangifte doen bij de politie??
ordernummer 1007682920.
Op maandag 9 jan meteen een email gestuurd aan [email protected]. Ook een brief per post gestuurd.
Na een week reactie; ik ben te laat voor de 7 dagen spijt regel....
Deze arrogante houding zorgt voor veel ergernis!
IK WIL HIER GEWOON VANAF!!!!!!!!!!
Ik wil mensen waarschuwen voor dit bedrijf, NIET aan beginnen!
Een zeer geergerde klant van HN,
Kan ik hiervan aangifte doen bij de politie??
ordernummer 1007682920.
-
hollandsnieuwe
- verified
Re: Hollands Nieuwe lapt eigen regels aan laars!!!
Beste Hugov,
Als je ons je gegevens stuurt in een privébericht, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Als je ons je gegevens stuurt in een privébericht, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
abersselaar
Wij hebben ook een probleem! we hebben mijn sim kaart woensdag 14/3 ontvangen en hij werkt nu nog steeds niet meer als een week later. wij hebben honderden mailtjes gestuurd maar krijgen geen reactie waar wie iets mee kunnen alleen een ontvangstbevestiging. Ik wil best mijn abonnement aanhouden maar dan moet het wel werken. We hebben ook al vaak zat gemaild dat we zo niet verder willen en radar inschakelen maar niks. Wij willen van dit probleem af. Wij kennen veel klanten die nergens problemen mee hebben maar die zeggen ook als die het niet snel doet sluit ik mijn abonnement af(stoppen ermee). Wij hebben al betaald duw wij willen dan ook kunnen bellen Wij willen ook weten wanneer mijn abonnement nu ingaat aangezien wij al over die 7 dagen heen zijn en maar geen reactie krijgen. kan iemand mij helpen???
Zijn er meer mensen die tegen dit probleem aanliepen? wat hebben die er dan tegen gedaan?
Zijn er meer mensen die tegen dit probleem aanliepen? wat hebben die er dan tegen gedaan?
-
MAXIEM
abersselaar
Ik krijg uit de vele berichten op sommige fora wel de indruk, dat je niet de enige bent met dit probleem. Je kunt voor de zachte benadering kiezen en even wachten op het bericht/verzoek, dat het webcareteam van HN hier zeker gaat plaatsen. Je kunt ook voor de harde lijn kiezen en de overeenkomst vernietigen op grond van het niet leveren van de overeengekomen dienst, tenzij zij het probleem binnen 5 werkdagen (datum noemen) oplossen. Kies je voor het laatste, dan moet je een aangetekende brief schrijven waarin het voorgaande is opgenomen.
Sukses, Maxiem.
Ik krijg uit de vele berichten op sommige fora wel de indruk, dat je niet de enige bent met dit probleem. Je kunt voor de zachte benadering kiezen en even wachten op het bericht/verzoek, dat het webcareteam van HN hier zeker gaat plaatsen. Je kunt ook voor de harde lijn kiezen en de overeenkomst vernietigen op grond van het niet leveren van de overeengekomen dienst, tenzij zij het probleem binnen 5 werkdagen (datum noemen) oplossen. Kies je voor het laatste, dan moet je een aangetekende brief schrijven waarin het voorgaande is opgenomen.
Sukses, Maxiem.