Service Neckermann
Geplaatst: 24 jan 2012 22:28
Hoezo service
Service.....wat betekent service ???. Eenieder heeft daar uiterraad een beeld bij, ik ook tot vandaag!!!
Op 23-01-2012 bestel ik via de site deze wasmachine, Ik doe een i-deal betalling en de koop is rond.prettig, want een mens kan niet zonder wasmachine. Eind goed,al goed zou u denken...nee hoor,niets is minder waar.
25-01-12 zal het transportbedrijf de wasmachine afleveren tussen 1730-2100 uur, inderdaad 1730 uur de machine wordt geleverd, hij wordt op zijn plek gezet en klaar....op mijn vraag of de oude machine wordt meegenomen omdat ik er anders mee in de maag zit krijg ik het antwoord''dat is k*t voor u'', ik vertel hun over de verwijderingsbijdrage etc,etc en dat zij de verplichting hebben de oude machine mee te nemen.
''Ik roep mij collega even, en wij nemen de machine mee'' op dat moment zet ik de oude machine nog even recht,zodat zij geen problemen hebben met het vervoer naar hun vrachtwagen. wat er dan gebeurt, een hoop lawaai buiten voor de deur. Ik ga kijken wat er aan de hand is en zie nog net de achterlichten van de vrachtwagen, zij zijn verdwenen.......huh?....!
Per direct heb ik de servicelijn gebeld van Neckermann, om mij ongenoegen te uiten.
De servicemedewerker heb ik bovenstaand verhaal uitgelegd, en als antwoord kreek ik "ik noteer de klacht'' en wij zullen het afhandelen met het transportbedrijf. Mijn antwoord was dat ik graag zag dat de oude wasmachine per direct alsnog werd opgehaald, hierop kreeg ik een negatief antwoord, en werd de telefoon erop gegooit, zij wenste mij nog een prettige avond voordat de hoorn erop ging.
De vrachtbrief erbij gepakt, en het nummer van de transporteur gebeld, daar werd ik vriendelijk ter woord gestaan door een dame die direct contact opnam met de chauffeurs.
De chauffeurs komen terug om 1845 uur om de oude machine op te halen.
Mijn vrouw deed open, en toen begon het asociale gedrag met een hoop verwijten richting mijn vrouw, daarop heb ik ingegrepen.
De wasmachine is opgehaald met een hoop beledigingen richting mijn vrouw en mij. Daarop heb ik nogmaals het transportbedrijf gebeld om een officieele klacht in te dienen.
Ga niet in zee met neckermann, de service is erg slecht en niet bevordelijk voor nieuwe(bestaande) klanten, dit is mijn mening.
Het kan toch niet zo zijn dat de klant er zelf achter aan moet gaan om de oude machine te laten ophalen.
De wasmachine draait inmiddels op volle toeren, maar met een vies gevoel.
Neckerman bedankt.
Service.....wat betekent service ???. Eenieder heeft daar uiterraad een beeld bij, ik ook tot vandaag!!!
Op 23-01-2012 bestel ik via de site deze wasmachine, Ik doe een i-deal betalling en de koop is rond.prettig, want een mens kan niet zonder wasmachine. Eind goed,al goed zou u denken...nee hoor,niets is minder waar.
25-01-12 zal het transportbedrijf de wasmachine afleveren tussen 1730-2100 uur, inderdaad 1730 uur de machine wordt geleverd, hij wordt op zijn plek gezet en klaar....op mijn vraag of de oude machine wordt meegenomen omdat ik er anders mee in de maag zit krijg ik het antwoord''dat is k*t voor u'', ik vertel hun over de verwijderingsbijdrage etc,etc en dat zij de verplichting hebben de oude machine mee te nemen.
''Ik roep mij collega even, en wij nemen de machine mee'' op dat moment zet ik de oude machine nog even recht,zodat zij geen problemen hebben met het vervoer naar hun vrachtwagen. wat er dan gebeurt, een hoop lawaai buiten voor de deur. Ik ga kijken wat er aan de hand is en zie nog net de achterlichten van de vrachtwagen, zij zijn verdwenen.......huh?....!
Per direct heb ik de servicelijn gebeld van Neckermann, om mij ongenoegen te uiten.
De servicemedewerker heb ik bovenstaand verhaal uitgelegd, en als antwoord kreek ik "ik noteer de klacht'' en wij zullen het afhandelen met het transportbedrijf. Mijn antwoord was dat ik graag zag dat de oude wasmachine per direct alsnog werd opgehaald, hierop kreeg ik een negatief antwoord, en werd de telefoon erop gegooit, zij wenste mij nog een prettige avond voordat de hoorn erop ging.
De vrachtbrief erbij gepakt, en het nummer van de transporteur gebeld, daar werd ik vriendelijk ter woord gestaan door een dame die direct contact opnam met de chauffeurs.
De chauffeurs komen terug om 1845 uur om de oude machine op te halen.
Mijn vrouw deed open, en toen begon het asociale gedrag met een hoop verwijten richting mijn vrouw, daarop heb ik ingegrepen.
De wasmachine is opgehaald met een hoop beledigingen richting mijn vrouw en mij. Daarop heb ik nogmaals het transportbedrijf gebeld om een officieele klacht in te dienen.
Ga niet in zee met neckermann, de service is erg slecht en niet bevordelijk voor nieuwe(bestaande) klanten, dit is mijn mening.
Het kan toch niet zo zijn dat de klant er zelf achter aan moet gaan om de oude machine te laten ophalen.
De wasmachine draait inmiddels op volle toeren, maar met een vies gevoel.
Neckerman bedankt.