Ipad en Belcompany
Geplaatst: 25 jan 2012 18:59
Hallo allemaal,,
Ik heb sinds ongeveer 3 maanden een Ipad abonnement van €35 euro per maand inclusief een Ipad 3G 16 GB. Nou deed ineens de simkaart het vorige week niet meer en kreeg steeds de melding 'geen simkaart'. Vervolgens eerst een nieuwe simkaart aangevraagd maar ook deze deed het niet. Toen ben ik maar terug gegaan naar Belcompany om hem op te laten sturen. Daar bij Belcompany vonden ze dat de simkaart houder moeilijk open ging. Maar goed, ze hebben hem opgestuurd en vandaag kreeg ik een telefoontje dat het NIET onder de garantie valt want het valt onder val - stoot of druk schade?!?!?! Nou is die Ipad nooit gevallen en die simkaart is er ook nooit uitgehaald. De verkoper zei dat ze hem opnieuw konden opsturen en dan krijg ik een prijsopgave en daar kan ik dan mee akkoord gaan of niet. Daar heb ik mee ingestemd want feitelijk heb ik geen keus (ik zit aan een abonnement vast van 2 jaar). Maar goed, uiteindelijk belde de verkoper me terug en vertelde dat hij een seconde opinion zal laten uitvoeren bij een andere bedrijf (daar ben ik heel blij mee) en die gaat vervolgens weer bepalen of ik het zelf moet gaan betalen of niet. Nou ben ik niet helderziend, maar ik kan me wel voorstellen wat daar gaat gebeuren,, weer het zelfde!!! Op deze manier kunnen ze alles afschuiven op val en stoot schade en kunnen ze onder alle garanties uitkomen. Nou las ik verschillende verhalen op internet over dat de eerste zes maanden de verkoper / fabriek moet aantonen dat het mijn eigen schuld is. Mijn vraag is of dit klopt, en mocht de seconde opinion niks uithalen: wat kan ik dan nog meer??? Voor de duidelijkheid: het bedrijf waarnaar de Ipad de eerste keer werd opgestuurd was Pro Assist.....
MVG N. Groot
Ik heb sinds ongeveer 3 maanden een Ipad abonnement van €35 euro per maand inclusief een Ipad 3G 16 GB. Nou deed ineens de simkaart het vorige week niet meer en kreeg steeds de melding 'geen simkaart'. Vervolgens eerst een nieuwe simkaart aangevraagd maar ook deze deed het niet. Toen ben ik maar terug gegaan naar Belcompany om hem op te laten sturen. Daar bij Belcompany vonden ze dat de simkaart houder moeilijk open ging. Maar goed, ze hebben hem opgestuurd en vandaag kreeg ik een telefoontje dat het NIET onder de garantie valt want het valt onder val - stoot of druk schade?!?!?! Nou is die Ipad nooit gevallen en die simkaart is er ook nooit uitgehaald. De verkoper zei dat ze hem opnieuw konden opsturen en dan krijg ik een prijsopgave en daar kan ik dan mee akkoord gaan of niet. Daar heb ik mee ingestemd want feitelijk heb ik geen keus (ik zit aan een abonnement vast van 2 jaar). Maar goed, uiteindelijk belde de verkoper me terug en vertelde dat hij een seconde opinion zal laten uitvoeren bij een andere bedrijf (daar ben ik heel blij mee) en die gaat vervolgens weer bepalen of ik het zelf moet gaan betalen of niet. Nou ben ik niet helderziend, maar ik kan me wel voorstellen wat daar gaat gebeuren,, weer het zelfde!!! Op deze manier kunnen ze alles afschuiven op val en stoot schade en kunnen ze onder alle garanties uitkomen. Nou las ik verschillende verhalen op internet over dat de eerste zes maanden de verkoper / fabriek moet aantonen dat het mijn eigen schuld is. Mijn vraag is of dit klopt, en mocht de seconde opinion niks uithalen: wat kan ik dan nog meer??? Voor de duidelijkheid: het bedrijf waarnaar de Ipad de eerste keer werd opgestuurd was Pro Assist.....
MVG N. Groot