Misleidende verlengingsactie Hi KPN!
Geplaatst: 25 jan 2012 22:03
Op MijnHi bood Hi me een verlengingsactie aan, waarbij ik mijn abonnement 6 maanden tegen de bestaande voorwaarden kon verlengen in ruil voor 20% korting op de spraakabonnementsprijs. Bij de actievoorwaarden èn in de bevestigingsemail stond echter niet, dat mijn bestaande tegoed daarbij zou komen te vervallen (mee te nemen gedurende 2 maanden). Ik heb de verlenging op 30-12 aangevraagd.
Op 4 januari ontving ik een bevestigingsbrief, waarin deze voorwaarde ineens naar voren kwam. Diezelfde avond heb ik een boze email naar Hi gestuurd met het verzoek de verlenging ongedaan te maken. Een dag later had ik een voicemailbericht waarin een dame mij verzekerde dat e.e.a. in orde gemaakt was. Deze service bleek echter een illusie!
Op 10 januari ontving ik een sms van HI, waaruit bleek dat de verlenging toch ingegaan was. Dit nog even gecontroleerd op MIJNHI, maar de verlenging was een feit. Wederom een boze email naar Hi gestuurd met dreigement dat als e.e.a. niet snel in orde gemaakt zou worden ik e.e.a. bij de Opta zou melden. Op 12-1 via email reactie van Hi, dat verlenging niet ongedaan gemaakt kon worden, omdat ik in december een telefoon ontvangen zou hebben, die ik binnen 8 dagen had moeten retourneren. Je reinste onzin. Klacht ingediend via Consuwijzer.
's Avonds heb ik tevens boos met de klantenservice gebeld. Een medewerker zei dat ze het op de afdeling waar mijn emails behandeld werden niet zo goed wisten. Hij zou een verzoek naar een andere afdeling sturen en dan zou e.e.a. binnen 2 werkdagen in orde gemaakt worden. Op 13-1 tevens een reactie op mijn email van HI ontvangen; verzoek tot annuleren van de verlenging zou op 12-1 zijn ingevuld. Zodra e.e.a. verwerkt zou zijn zou ik daar een bevestiging van ontvangen. Daarnaast bood Hi excuses aan voor verwarring rondom telefoon, die ik niet gekregen had.
Geen bevestiging op maandag 16-1. Op woensdag 18-1 nog geen reactie van HI ontvangen. Email gestuurd met vraag wanneer ik bevestiging kan verwachten. Geen reactie van Hi op mijn email. Op 21-1 wederom een email gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen daarop.
Dit bedrijf maakt er werkelijk een potje van! Een paar keer gewaarschuwd voor indienen klacht bij Opta en het maakt geen donder uit. Ik ben radeloos. Hoe kom ik van die verrotte verlenging met misleidende voorwaarden van Hi af?!
Op 4 januari ontving ik een bevestigingsbrief, waarin deze voorwaarde ineens naar voren kwam. Diezelfde avond heb ik een boze email naar Hi gestuurd met het verzoek de verlenging ongedaan te maken. Een dag later had ik een voicemailbericht waarin een dame mij verzekerde dat e.e.a. in orde gemaakt was. Deze service bleek echter een illusie!
Op 10 januari ontving ik een sms van HI, waaruit bleek dat de verlenging toch ingegaan was. Dit nog even gecontroleerd op MIJNHI, maar de verlenging was een feit. Wederom een boze email naar Hi gestuurd met dreigement dat als e.e.a. niet snel in orde gemaakt zou worden ik e.e.a. bij de Opta zou melden. Op 12-1 via email reactie van Hi, dat verlenging niet ongedaan gemaakt kon worden, omdat ik in december een telefoon ontvangen zou hebben, die ik binnen 8 dagen had moeten retourneren. Je reinste onzin. Klacht ingediend via Consuwijzer.
's Avonds heb ik tevens boos met de klantenservice gebeld. Een medewerker zei dat ze het op de afdeling waar mijn emails behandeld werden niet zo goed wisten. Hij zou een verzoek naar een andere afdeling sturen en dan zou e.e.a. binnen 2 werkdagen in orde gemaakt worden. Op 13-1 tevens een reactie op mijn email van HI ontvangen; verzoek tot annuleren van de verlenging zou op 12-1 zijn ingevuld. Zodra e.e.a. verwerkt zou zijn zou ik daar een bevestiging van ontvangen. Daarnaast bood Hi excuses aan voor verwarring rondom telefoon, die ik niet gekregen had.
Geen bevestiging op maandag 16-1. Op woensdag 18-1 nog geen reactie van HI ontvangen. Email gestuurd met vraag wanneer ik bevestiging kan verwachten. Geen reactie van Hi op mijn email. Op 21-1 wederom een email gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen daarop.
Dit bedrijf maakt er werkelijk een potje van! Een paar keer gewaarschuwd voor indienen klacht bij Opta en het maakt geen donder uit. Ik ben radeloos. Hoe kom ik van die verrotte verlenging met misleidende voorwaarden van Hi af?!