Geld-terug-actie scheerapparaat Braun
Geplaatst: 26 jan 2012 09:24
Januari 2011 bij Mediamarkt scheerapparaat uit de 5-serie gekocht. Daar ik € 50 zou terugkrijgen heb ik alle gevraagde informatie meteen opgestuurd.
10 september mail gestuurd naar PG Consument Highco Data dat ik bedrag nog niet ontvangen had. Ik kreeg als antwoord dat het bedrag naar verkeerde rekening zou zijn overgemaakt. Mijn mail zou zijn doorgestuurd naar het hoofdkantoor en men was in afwachting van een terugkoppeling hierop.
31 oktober opnieuw mail gestuurd. 1 november kreeg ik als antwoord dat men nog geen reactie had ontvangen.
8 december brief gestuurd aan Procter & Gamble. Kreeg als antwoord dat men mij niet van dienst kon zijn, daar alle promoties door Highco Data worden afgehandeld.
27 december mail gestuurd naar Highco Data en gevraagd naar contactgegevens van degene die kon zorgen dat ik die € 50 zou terugkrijgen. Hierop geen antwoord ontvangen.
9 januari weer mail gestuurd. Kreeg als antwoord dat men nog niets van het hoofdkantoor had vernomen.
10 september mail gestuurd naar PG Consument Highco Data dat ik bedrag nog niet ontvangen had. Ik kreeg als antwoord dat het bedrag naar verkeerde rekening zou zijn overgemaakt. Mijn mail zou zijn doorgestuurd naar het hoofdkantoor en men was in afwachting van een terugkoppeling hierop.
31 oktober opnieuw mail gestuurd. 1 november kreeg ik als antwoord dat men nog geen reactie had ontvangen.
8 december brief gestuurd aan Procter & Gamble. Kreeg als antwoord dat men mij niet van dienst kon zijn, daar alle promoties door Highco Data worden afgehandeld.
27 december mail gestuurd naar Highco Data en gevraagd naar contactgegevens van degene die kon zorgen dat ik die € 50 zou terugkrijgen. Hierop geen antwoord ontvangen.
9 januari weer mail gestuurd. Kreeg als antwoord dat men nog niets van het hoofdkantoor had vernomen.