KPN glasvezel houd zich niet aan afspraak betalingen
Geplaatst: 26 jan 2012 11:20
Mijn contract verliep op 1-12-11 jl en heb hem verlengt. Netjes op tijd 1 maand van te voren gebeld en een aantal afspraken gemaakt. Ik zou oa naar bellen onbeperkt gaan. Dat kost 10 € per maand.
Het zou direct ingaan,zo afgesproken en heb daar een bevestigingsbrief van in huis gekregen. Ik ga er van uit dat ik dan onbeperkt kan bellen naar vaste nummers....... Niets is minder waar:-(
In december krijg ik de online factuur,en tot mijn verbazing betaal ik 10€ voor bellen onbeperkt,maar de gesprekskosten voor de vaste nummer brengen ze gewoon in rekening. Ik gebeld,met morren,want ik vind het zo KLANTonvriendelijk dat ik 10ct per minuut moet betalen. Maar goed,je moet toch wat. De automatische incasso haalt je geld onterecht zo weg.
Meneer Johan nobel gesproken op 16-12-11 en een heel verhaal...... Het was niet goed doorgekomen op afdeling billing,hij zou dat direct goed zetten en ik moest het even zo laten,want zij kunnen niet verrekenen en dat kwam de volgende maand goed.
Ook heb ik 150€ tegoed van KPN ,ivm kortingen die ik heb gekregen voor het verlengen ( tv,bellen en internet) . Voor mij is het een ingewikkeld verhaal,maar het staat op papier. En het zou per 1-12-11 ingaan.....
Nu komt de factuur voor deze maand. Betaal weer 10€ voor bellen onbeperkt,en weer de gesprekskosten in rekening gebracht voor de vaste nummers.... En niet de 150€ verrekend met tv en internet.
Weer gebeld,à 10ct per minuut en ik was boos,boos dat het alweer fout gaat en weer die KLANT onvriendelijke 10ct per minuut.
Meneer Daniël bastiaan gesproken en excuses,want het gaat inderdaad ergens fout. Gebeld op 20-01-12. Zou terug gebeld worden,maar niets gehoord en zie net dat ze alweer geïncasseerd hebben.
Ik heb het gestorneerd en ze zoeken het maar uit. Ik zit niet fout.
Het zou direct ingaan,zo afgesproken en heb daar een bevestigingsbrief van in huis gekregen. Ik ga er van uit dat ik dan onbeperkt kan bellen naar vaste nummers....... Niets is minder waar:-(
In december krijg ik de online factuur,en tot mijn verbazing betaal ik 10€ voor bellen onbeperkt,maar de gesprekskosten voor de vaste nummer brengen ze gewoon in rekening. Ik gebeld,met morren,want ik vind het zo KLANTonvriendelijk dat ik 10ct per minuut moet betalen. Maar goed,je moet toch wat. De automatische incasso haalt je geld onterecht zo weg.
Meneer Johan nobel gesproken op 16-12-11 en een heel verhaal...... Het was niet goed doorgekomen op afdeling billing,hij zou dat direct goed zetten en ik moest het even zo laten,want zij kunnen niet verrekenen en dat kwam de volgende maand goed.
Ook heb ik 150€ tegoed van KPN ,ivm kortingen die ik heb gekregen voor het verlengen ( tv,bellen en internet) . Voor mij is het een ingewikkeld verhaal,maar het staat op papier. En het zou per 1-12-11 ingaan.....
Nu komt de factuur voor deze maand. Betaal weer 10€ voor bellen onbeperkt,en weer de gesprekskosten in rekening gebracht voor de vaste nummers.... En niet de 150€ verrekend met tv en internet.
Weer gebeld,à 10ct per minuut en ik was boos,boos dat het alweer fout gaat en weer die KLANT onvriendelijke 10ct per minuut.
Meneer Daniël bastiaan gesproken en excuses,want het gaat inderdaad ergens fout. Gebeld op 20-01-12. Zou terug gebeld worden,maar niets gehoord en zie net dat ze alweer geïncasseerd hebben.
Ik heb het gestorneerd en ze zoeken het maar uit. Ik zit niet fout.