inboedelverzekering interpolis & rabobank
Geplaatst: 26 jan 2012 15:37
In oktober overgestapt naar de inboedelverzekering van de rabobank, een fijn gesprek ging eraan vooraf waarin ik nadrukkelijk te kennen gaf dat ik regelmatig scooters, aanhangers, quads en dergelijke op mijn achterplaats heb staan, die ik opknap en repareer.
De adviseur van de rabobank te Oss vroeg mij of deze achterplaats door een poort afgesloten was.
Hierop heb ik gezegd dat het een afgesloten poort betreft met slot.
Geen probleem meneer, alles achter een gesloten poort is gewoon verzekerd.
Prima, verzekering afgesloten.
Vrijdag is mijn aanhanger gestolen, het slot van de poort is vernield en de aanhanger is weggenomen.
In terpolis gebeld, nee meneer het enige dat verzekerd is zijn tuinmeubels, was aan de waslijn en tuingereedschap.
Meteen de contact opgenomen met de rabobank en je raad het al, mevrouw beweerd dat ze niet heeft gezegd dat alles achter een gesloten poort verzekerd is.
Het vreemde in dit verhaal vind ik dat ik als leek betaal voor het advies wat de rabobank mij geeft, of dit advies klopt maakt schijnbaar niet uit want als het niet klopt heb je geen poot om op te staan.
Zo kan iedereen natuurlijk verzekeringen verkopen.
Ik wil in ieder geval een klacht indienen vanwege het verkeerde advies, hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Is er een manier waarop ik misschien toch de schade vergoedt krijg?
De adviseur van de rabobank te Oss vroeg mij of deze achterplaats door een poort afgesloten was.
Hierop heb ik gezegd dat het een afgesloten poort betreft met slot.
Geen probleem meneer, alles achter een gesloten poort is gewoon verzekerd.
Prima, verzekering afgesloten.
Vrijdag is mijn aanhanger gestolen, het slot van de poort is vernield en de aanhanger is weggenomen.
In terpolis gebeld, nee meneer het enige dat verzekerd is zijn tuinmeubels, was aan de waslijn en tuingereedschap.
Meteen de contact opgenomen met de rabobank en je raad het al, mevrouw beweerd dat ze niet heeft gezegd dat alles achter een gesloten poort verzekerd is.
Het vreemde in dit verhaal vind ik dat ik als leek betaal voor het advies wat de rabobank mij geeft, of dit advies klopt maakt schijnbaar niet uit want als het niet klopt heb je geen poot om op te staan.
Zo kan iedereen natuurlijk verzekeringen verkopen.
Ik wil in ieder geval een klacht indienen vanwege het verkeerde advies, hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Is er een manier waarop ik misschien toch de schade vergoedt krijg?