Slechte ervaring Auping Plaza --> is dit normaal bij Auping?
Geplaatst: 27 jan 2012 13:47
Ik ben vanochtend naar de Auping Plaza in Doetinchem gereden (zo'n 20 minuten rijden). Ik had verwacht daar een goed advies te kunnen krijgen over een nieuw aan te schaffen complete boxspring.
Ik werd echter compleet genegeerd door de verkopers. Pas na ruim een half uur kwam er iemand zeggen dat ik zo wel geholpen zou worden door zijn collega die bijna klaar was. Tot die tijd kon er niet eens een blik mijn richting op om aan te geven dat ze me gezien hadden en werd er ook geen kopje koffie aangeboden tijdens het wachten.
Toen de collega verkoper klaar was, ging hij gewoon andere mensen helpen die pas later binnenkwamen en tussendoor ook al geholpen waren.
Na ca. 45 minuten gaf de eerste verkoper aan dat het wel druk was zo, tja dat kon gebeuren. Maar er zou tussen nu en 10 minuten een extra verkoper arriveren. Deze kwam echter niet en na een kwartier ben ik maar vertrokken.
Ik vind zelf dat ik aardig wat geduld heb gehad; ruim een uur wachten is toch niet weinig... Zeker niet als je bedenkt dat het hier om de aanschaf van een duur product gaat. Voor een bedrijf dat zelf zegt service belangrijk te vinden, is dit toch echt schandalig.
Ik denk zelf dat ik redelijk genegeerd werd, omdat ik relatief jong ben en ook zonder mijn man aanwezig was. Ik ben namelijk in de dertig. De andere klanten die wel direct geholpen werden (tussendoor of uitgebreid), waren wat oudere stellen. Wellicht was de gedachte dat ik toch nooit serieus iets zou kopen en zeker geen complete boxspring set.
Ik ben erg benieuwd of meer mensen dit soort ervaringen hebben met Auping. Wordt je normaal gesproken wel netjes behandeld en heb ik gewoon pech gehad? Of is dit de normale gang van zaken bij Auping (Plaza)?
Ik werd echter compleet genegeerd door de verkopers. Pas na ruim een half uur kwam er iemand zeggen dat ik zo wel geholpen zou worden door zijn collega die bijna klaar was. Tot die tijd kon er niet eens een blik mijn richting op om aan te geven dat ze me gezien hadden en werd er ook geen kopje koffie aangeboden tijdens het wachten.
Toen de collega verkoper klaar was, ging hij gewoon andere mensen helpen die pas later binnenkwamen en tussendoor ook al geholpen waren.
Na ca. 45 minuten gaf de eerste verkoper aan dat het wel druk was zo, tja dat kon gebeuren. Maar er zou tussen nu en 10 minuten een extra verkoper arriveren. Deze kwam echter niet en na een kwartier ben ik maar vertrokken.
Ik vind zelf dat ik aardig wat geduld heb gehad; ruim een uur wachten is toch niet weinig... Zeker niet als je bedenkt dat het hier om de aanschaf van een duur product gaat. Voor een bedrijf dat zelf zegt service belangrijk te vinden, is dit toch echt schandalig.
Ik denk zelf dat ik redelijk genegeerd werd, omdat ik relatief jong ben en ook zonder mijn man aanwezig was. Ik ben namelijk in de dertig. De andere klanten die wel direct geholpen werden (tussendoor of uitgebreid), waren wat oudere stellen. Wellicht was de gedachte dat ik toch nooit serieus iets zou kopen en zeker geen complete boxspring set.
Ik ben erg benieuwd of meer mensen dit soort ervaringen hebben met Auping. Wordt je normaal gesproken wel netjes behandeld en heb ik gewoon pech gehad? Of is dit de normale gang van zaken bij Auping (Plaza)?