MS-Audio Amateuristische Foute boel !!!!
Geplaatst: 27 jan 2012 18:42
Hier een korte omschrijving van mijn klachten m.b.t de belabberde onprofessionele
webshop MS-audio
Ik had na een eerdere bestelling vorig jaar eigenlijk beter moeten weten maar heb er desondanks toch wederom besteld vanwege de "zo het leek" op voorraad zijnde artikel.
Toen ik na een week lang niets vernomen had zelf eens vriendelijk gevraagd of de artikelen wel op voorraad waren en waarom ik geen reactie kreeg.
Hierop kwam M. scholte van ms-audio met wat later bleek het geijkte antwoord dat het nogal druk was en daarom geen reactie kon geven.
Gelijk vermelde hij dat de artikelen waren besteld (op de site word niet gerept over het op voorraad zijn)
Na weer een week radiostilte zelf wederom contact gelegd waar de spullen bleven.
Hierop weer een mailtje terug dat de beste man wel even contact met me op zou nemen over waar de bestelling was gebleven.
Dat contact opnemen is niet gebeurd maar dan eindelijk op 17 juni (2 weken later) plotseling het pakketje met de bestelling voor de deur.
Toen ik eind vorig jaar wederom zo'n zelfde onderdeel nodig had, deze tegen beter weten in besteld bij Ms-Audio.
De volgende dag een bevestiging van de bestelling maar na een week bekroop mij een dejavu gevoel.
Een periode van 2 weken stilte volgde en na verwoede pogingen om de niet bestaande telefoonnummers te gebruiken (Een bouwbedrijf aan de lijn! en andere opgegeven telefoonnummer in een continue ingesprektoon) en te mailen, na 2,5 week plotseling een standaard melding dat de bestelling verzonden was.
Zou het dan toch nog gebeuren?,…..nee dus.
Er volgt dan een periode van 2 weken heen en weer gemail over niet functionerende telefoons van ms-audio en zogenaamde excuses voor het niet kunnen leveren van de bestelling en mijn eis het verschuldigde bedrag per direct terug te storten.
Dan weer een week later de belofte het bedrag terug te storten (het is nu ondertussen 13 januari)
Op 19 januari (weer een week zonder gebeurtenissen) een boze mail naar het adres van M. Scholte van Ms-audio dat mijn geduld op is en ik van plan ben het hele verhaal te publiceren op diverse sites.
Dan 5 dagen later op 24 januari de belofte dat het geld op 27 januari (weer 3 dagen) gestort zal zijn.
Moment van schrijven is 27 januari en geheel in lijn met de rest van de gebeurtenissen, geen storting van het verschuldigde bedrag.
Samengevat: Bij mijn eerste bestelling weken moeten wachten waarbij contact met de klant door opeenvolgende fouten ver onder de maat is en bijna 2 maanden bezig om iets te bestellen, vervolgens aan het lijntje worden gehouden en na niet kunnen leveren het geld nog steeds niet terugvorderen bij de tweede poging om iets te bestellen.
Voor mij blijft het afwachten of dit ooit nog goed komt maar heb er een hard hoofd in.
MS-audio en de amateuristische wijze waarop men met klanten denkt te kunnen omgaan doen mij walgen.
Deze webshop die notabene het predikaat "wegschop keurmerk" draagt, mag van mij van het internet worden geveegd.
Ik koop geregeld andere zaken via allerhande webshops al vanaf de pioneerstijd van het internet ,maar ben zo'n zooitje ongeregeld nog nooit tegengekomen.
Mijn mening: Get Lost met je webshop en kom maar weer eens terug als je klanten serieus kunt nemen en je amateuristische nepshopje op orde hebt gebracht.
Mijn advies: koop niets bij deze amateurs.
----- update-----
Naar mijn geld kan ik zo zoetjes aan wel fluiten schat ik gezien het feit dat de site wederom uit de lucht is en deze nogmaals onder constructie zou zijn.
Tijdens een kleine zoekactie kwam ik er wel achter dat de fijne Hr. M Scholte in nog eens een ander bedrijfje zit, genaamd : Scholte sound in hoek van holland.
Dit bedrijfje linkt naar het ondertussen "onder constructie zijnde" nepwinkeltje MS audio, en zou grossieren in licht en geluidsapparatuur.
Mocht hier dezelfde klantvriendelijkheid/binding heersen en/of het voor de gek houden van klanten normaal zijn, dan geld ook hier weer ...... links laten liggen die zooi.
----Update2----
Het berichtje van Scholte op 14 maart ( nu 5 weken geleden) heb ik even gelaten voor wat het waard was (helemaal niets dus)
Voor alle duidelijkheid,... er is helemaal niets gestort op mijn rekening!
Tevens is het pontificaal genoemde bedrag (illusie wekken dat het maar om een "klein" bedrag gaat?) onjuist!
Je blijft lachen met deze grappenmaker,......
webshop MS-audio
Ik had na een eerdere bestelling vorig jaar eigenlijk beter moeten weten maar heb er desondanks toch wederom besteld vanwege de "zo het leek" op voorraad zijnde artikel.
Toen ik na een week lang niets vernomen had zelf eens vriendelijk gevraagd of de artikelen wel op voorraad waren en waarom ik geen reactie kreeg.
Hierop kwam M. scholte van ms-audio met wat later bleek het geijkte antwoord dat het nogal druk was en daarom geen reactie kon geven.
Gelijk vermelde hij dat de artikelen waren besteld (op de site word niet gerept over het op voorraad zijn)
Na weer een week radiostilte zelf wederom contact gelegd waar de spullen bleven.
Hierop weer een mailtje terug dat de beste man wel even contact met me op zou nemen over waar de bestelling was gebleven.
Dat contact opnemen is niet gebeurd maar dan eindelijk op 17 juni (2 weken later) plotseling het pakketje met de bestelling voor de deur.
Toen ik eind vorig jaar wederom zo'n zelfde onderdeel nodig had, deze tegen beter weten in besteld bij Ms-Audio.
De volgende dag een bevestiging van de bestelling maar na een week bekroop mij een dejavu gevoel.
Een periode van 2 weken stilte volgde en na verwoede pogingen om de niet bestaande telefoonnummers te gebruiken (Een bouwbedrijf aan de lijn! en andere opgegeven telefoonnummer in een continue ingesprektoon) en te mailen, na 2,5 week plotseling een standaard melding dat de bestelling verzonden was.
Zou het dan toch nog gebeuren?,…..nee dus.
Er volgt dan een periode van 2 weken heen en weer gemail over niet functionerende telefoons van ms-audio en zogenaamde excuses voor het niet kunnen leveren van de bestelling en mijn eis het verschuldigde bedrag per direct terug te storten.
Dan weer een week later de belofte het bedrag terug te storten (het is nu ondertussen 13 januari)
Op 19 januari (weer een week zonder gebeurtenissen) een boze mail naar het adres van M. Scholte van Ms-audio dat mijn geduld op is en ik van plan ben het hele verhaal te publiceren op diverse sites.
Dan 5 dagen later op 24 januari de belofte dat het geld op 27 januari (weer 3 dagen) gestort zal zijn.
Moment van schrijven is 27 januari en geheel in lijn met de rest van de gebeurtenissen, geen storting van het verschuldigde bedrag.
Samengevat: Bij mijn eerste bestelling weken moeten wachten waarbij contact met de klant door opeenvolgende fouten ver onder de maat is en bijna 2 maanden bezig om iets te bestellen, vervolgens aan het lijntje worden gehouden en na niet kunnen leveren het geld nog steeds niet terugvorderen bij de tweede poging om iets te bestellen.
Voor mij blijft het afwachten of dit ooit nog goed komt maar heb er een hard hoofd in.
MS-audio en de amateuristische wijze waarop men met klanten denkt te kunnen omgaan doen mij walgen.
Deze webshop die notabene het predikaat "wegschop keurmerk" draagt, mag van mij van het internet worden geveegd.
Ik koop geregeld andere zaken via allerhande webshops al vanaf de pioneerstijd van het internet ,maar ben zo'n zooitje ongeregeld nog nooit tegengekomen.
Mijn mening: Get Lost met je webshop en kom maar weer eens terug als je klanten serieus kunt nemen en je amateuristische nepshopje op orde hebt gebracht.
Mijn advies: koop niets bij deze amateurs.
----- update-----
Naar mijn geld kan ik zo zoetjes aan wel fluiten schat ik gezien het feit dat de site wederom uit de lucht is en deze nogmaals onder constructie zou zijn.
Tijdens een kleine zoekactie kwam ik er wel achter dat de fijne Hr. M Scholte in nog eens een ander bedrijfje zit, genaamd : Scholte sound in hoek van holland.
Dit bedrijfje linkt naar het ondertussen "onder constructie zijnde" nepwinkeltje MS audio, en zou grossieren in licht en geluidsapparatuur.
Mocht hier dezelfde klantvriendelijkheid/binding heersen en/of het voor de gek houden van klanten normaal zijn, dan geld ook hier weer ...... links laten liggen die zooi.
----Update2----
Het berichtje van Scholte op 14 maart ( nu 5 weken geleden) heb ik even gelaten voor wat het waard was (helemaal niets dus)
Voor alle duidelijkheid,... er is helemaal niets gestort op mijn rekening!
Tevens is het pontificaal genoemde bedrag (illusie wekken dat het maar om een "klein" bedrag gaat?) onjuist!
Je blijft lachen met deze grappenmaker,......