Pagina 1 van 1

Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 28 jan 2012 14:33
door ellobo64
Ik ben nu al vanaf mei 2011 bezig om het juiste tarief voor stroom in mijn Essent te krijgen zodat ik mijn verbruik en de daarmee behorende afrekening in de gaten te kunnen houden.
Na ongeveer meer dan 10 keer bellen en ontelbare mailtjes waarbij ik nu te horen krijg dat het probleem in de software van Essent zit maar het steevaste antwoord is we zijn er druk mee bezig.
Onbegrijpelijk dat een zo'n grote energieleverancier het tot nu toe niet voor elkaar krijgt om dit probleem op te lossen.
Wel krijg ik veel mailtjes hoe makkelijk het is om in mijn Essent je verbruik goed te kunnen volgen, zelfs de grote hoeveelheid spotjes op T.V. geven de gebruiker aan hoe goed Essent het met de klant voor heeft.
Kortom de service van Essent op klachten is zeer slecht, veel beloven maar niets doen.

Re: Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 28 jan 2012 19:17
door sephora30
Ik ben in December overgestapt naar Essent, en nu hebben ze aan mijn vorige leverancier hele rare en totaal verkeerde standen doorgegeven. Standen die totaal afwijken van de standen die ik door heb gegeven aan Essent (heb ik bewijs van).

Dat beloofd niet veel goeds :roll:

Re: Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 30 jan 2012 12:19
door forumessent
Beste ellobo64,

In uw bericht van 28 januari op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over de verbruiksmanager. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Richard
Essent medewerker

Re: Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 30 jan 2012 12:21
door forumessent
Beste sephora30,

In uw bericht van 28 januari op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over de meterstanden behorende bij de overstap naar Essent. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Richard
Essent medewerker

Re: Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 30 jan 2012 15:15
door sephora30
Mail is verstuurd :D

Re: Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 30 jan 2012 15:56
door beljo
Is ontvangen.

Re: Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 30 jan 2012 16:11
door ellobo64
Mail is verstuurd.

Re: Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 30 jan 2012 16:24
door forumessent
@ellobo64

Er zijn inmiddels 2 emails naar u verstuurd.

Met vriendelijke groet,
Richard
Medewerker Klantenservice

Re: Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 20 feb 2012 15:28
door ellobo64
Geachte Richard,

Na uw 2 mails aan mij waarin u toezegde dat ik een hoge prioriteit heb voor het oplossen van mijn klacht is het nu 20 dagen verder maar is er iets gebeurd NEE dus, alle toezeggingen zijn dus waardeloos en blijkbaar de werkwijze van Essent om de klant weer een aantal weken rustig te houden.

ellobo64

Re: Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 20 feb 2012 15:44
door forumessent
Geachte ellobo64,

Mijn collega Richard is op dit moment afwezig. Zodra hij weer aanwezig is zal ik navraag doen over de status van uw klacht. Ik (of Richard) neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Re: Van RWE naar ESSENT administratieve ramp

Geplaatst: 24 feb 2012 11:02
door ellobo64
Geachte Angelique/Richard.

Na mijn bericht op maandag j.l. kreeg ik razendsnel antwoord dat ik snel nader zou horen, nu vrijdag is het nog steeds doodstil aan de zijde van Essent!!!!!!!
Dan is mijn eerdere konstatering geef even een antwoord dan is de klant weer even stil toch wel waar.
Ik begrijp niet dat de directie van Essent niet ingrijpt gezien de grote hoeveelheid klachten die er op diverse forums over misstanden bij de administratie staan en er helemaal niets aan wordt gedaan.
Misschien dat Trosradar hier een keer een uitzending over kan maken.
Dit zou voor heel veel ontevreden klanten een keer gehoor kunnen geven aan hun ongenoegen over de veelvuldigende adverterende energiereus Essent dat het super is om klant te worden (met al hun lokkertjes van meters en kontant geld) terwijl de reeds bestaande klanten gewoon mogen zwemmen met hun klachten, wel ben ik weken terug gebeld door een medewerker die zou gaan kijken voor een rdelijke compensatie voor alle belkosten e.d.
Maar ook dit is een holle frats.

Met vriendelijke groet,

Een zeer ontevreden klant.