LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] French Investment Projects gedupeerden Oproep !

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
PatrickSc

French Investment Projects gedupeerden Oproep !

Ongelezen bericht door PatrickSc »

Geachte heer/mevrouw,

Ongeveer 2000 gedupeerden zijn meer dan 90 miljoen euro kwijt; inmiddels is na jaren onderzoek wel duidelijk dat er sprake is van georganiseerde witteboordencriminaliteit en is er een uiterst interessant dossier ontstaan. Ik ben een gedupeerde (grote) medebelegger die hier veel tijd en geld in steekt.

Ik benodig geheel op ANONIEME basis e-mailadressen van gedupeerde medebeleggers voor aanmelding bij een zeer bekende nederlandse Stichting, welke een collectief dossier zal opbouwen tegen FIP en hoofdrolspelers. Hoe meer mensen, hoe lager de kosten, hoe meer kans op succes. Dit doe ik geheel om-niet, ik wil alleen wat van mijn centen terugzien en de hoofdrolspelers niet zakkengevuld lachend naar de volgende opzet zien gaan.

Tip van de sluier:
Indien er niets wordt ondernomen krijgen alle nederlandse beleggers 0,- euro en blijft het onroerend goed te verdelen onder de franse gedupeerden !!

Indien u uw e-mail doorgeeft op [email protected], wordt u geheel vrijblijvend mede aangemeld. De stichting neemt bij voldoende deelnemers contact met u op.

Wederom is individueel communiceren onmogelijk, gezien de enorme hoeveelheid gedupeerden. Op dergelijke verzoeken wordt dan ook niet ingegaan

Groot onrecht wordt er ons aangedaan, neem actie !!

Patrick

kuklos

Re: French Investment Projects gedupeerden Oproep !

Ongelezen bericht door kuklos »

2.000 gedupeerden en 90 miljoen euro komt neer op zo'n 45.000 euro per persoon. Dat is nogal wat voor 1 belegging. Heel erg veel zelfs.
Dan vraag ik me af hoe mensen hier in gestapt zijn, voor een dergelijk bedrag. Tevens is het onder de grens van AFM goedkeuring. Dus, hadden zijn die wel?

PatrickSc

Re: French Investment Projects gedupeerden Oproep !

Ongelezen bericht door PatrickSc »

Alle beleggingen zijn per stuk net onder AFM grens aangezet; enkele beleggers boven de 100.000; enkele boven de 250.000; 1 boven de 1000.000 en 1 van 4.000.000 is mij bekend. Bovendien is een kerkelijke instelling voor 5.000.000 ingestapt in diverse delen. Uw conclusie is dus gemiddeld juist.

Gesloten