Spits lezersactie vodafone mobiel abonnement
Geplaatst: 30 jan 2012 12:37
Beste radar,
Via deze link is een aanbieding te vinden die de Spits laatst in hun krant heeft geplubliceerd https://directsales.superdeal.nl/spits
Dit leek mij een prima aanbieding. Nergens op de site is te vinden dat deze aanbieding alleen geldt voor mensen die nog geen abonnement hebben bij vodafone. Ik kon in het aanvraagformulier ook prima doorgeven dat ik al klant was bij vodafone en dat ik graag mijn nummer wilde behouden.
Na het aanvragen kreeg ik per email een orderbevestiging. In deze order stond ook dat ik aansluitkosten moest betalen, vreemd, want ik ben al klant. Ik heb meteen gebeld met vodafone en na 3 keer doorverwijzen vertelde vodafone mij dat ik dit aansluit bedrag na de hand kon terug vragen bij de factureringsafdeling. Vreemd, maar prima.
Na een dikke twee weken is er nog steeds geen contact opgenomen met mij. Dus ik ben zelf weer gaan bellen met vodafone (nummer van de website v/d aanbieding). Ineens wordt mij verteld dat de order niet goed is gegaan en dat dit komt doordat ik al klant ben. Deze aanbieding geldt niet voor klanten van vodafone, zij kunnen via de website van vodafone hun abonnement verlengen.
Noch, op de website van Vodafone staat er lang niet zo mooie en goedkope aanbieding als deze van de Spits.
Vodafone heeft mij nogmaals doorverbonden, na veel aandringen, met weer iemand anders, maar deze persoon verwijst mij weer door naar het telefoonnummer op de website.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en eigenlijk zeggen ze gewoon dat ik pech heb en dat ik niet gebruik kan maken van deze aanbieding.
Mag Vodafone dit weigeren, als dit ook niet staat vermeld op de website of in de voorwaarden van de aanbieding?
Kan ik hier nog iets mee? Of moet ik, na 10 jaar vaste klant, dit maar gewoon accepteren?
Met vriendelijke groet,
Elcke van den Beld
Via deze link is een aanbieding te vinden die de Spits laatst in hun krant heeft geplubliceerd https://directsales.superdeal.nl/spits
Dit leek mij een prima aanbieding. Nergens op de site is te vinden dat deze aanbieding alleen geldt voor mensen die nog geen abonnement hebben bij vodafone. Ik kon in het aanvraagformulier ook prima doorgeven dat ik al klant was bij vodafone en dat ik graag mijn nummer wilde behouden.
Na het aanvragen kreeg ik per email een orderbevestiging. In deze order stond ook dat ik aansluitkosten moest betalen, vreemd, want ik ben al klant. Ik heb meteen gebeld met vodafone en na 3 keer doorverwijzen vertelde vodafone mij dat ik dit aansluit bedrag na de hand kon terug vragen bij de factureringsafdeling. Vreemd, maar prima.
Na een dikke twee weken is er nog steeds geen contact opgenomen met mij. Dus ik ben zelf weer gaan bellen met vodafone (nummer van de website v/d aanbieding). Ineens wordt mij verteld dat de order niet goed is gegaan en dat dit komt doordat ik al klant ben. Deze aanbieding geldt niet voor klanten van vodafone, zij kunnen via de website van vodafone hun abonnement verlengen.
Noch, op de website van Vodafone staat er lang niet zo mooie en goedkope aanbieding als deze van de Spits.
Vodafone heeft mij nogmaals doorverbonden, na veel aandringen, met weer iemand anders, maar deze persoon verwijst mij weer door naar het telefoonnummer op de website.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en eigenlijk zeggen ze gewoon dat ik pech heb en dat ik niet gebruik kan maken van deze aanbieding.
Mag Vodafone dit weigeren, als dit ook niet staat vermeld op de website of in de voorwaarden van de aanbieding?
Kan ik hier nog iets mee? Of moet ik, na 10 jaar vaste klant, dit maar gewoon accepteren?
Met vriendelijke groet,
Elcke van den Beld