Verhuizing Tele 2
Geplaatst: 30 jan 2012 14:22
Ik heb op 16 december mijn verhuizing doorgegeven aan tele2. Dit was allemaal prima zou 3 weken later Tv internet en bellen op mijn nieuwe adres hebben.
Ik denk ga die zondag voor de levering eens kijken hoe het met de verhuizing staat. Staat er tot mijn grote verbazing verhuizing geannuleerd. Ik tele 2 bellen. Niemand wist wat er aan de hand was en waarom de verhuizing geannuleerd is. Ik zou terug gebeld worden door iemand die wel wist hoe en wat.
Ik word maandag gebeld dat de verhuizing geannuleerd was omdat de vorige bewoners hun verhuizing nog niet hadden doorgegeven. En IK moest maar gaan zorgen dat dat geregeld was. Ik gebeld ze hadden hun contract opgezegd op 19 januari.
Ik tele2 bellen (allemaal met een duur mobiel abonement). Ik heb een half uur aan de telefoon gezeten om de verhuizing verder te regelen. Dit zou dan geregeld worden vanaf de 19e en dan 4 weken later op 10 februari zou ik alles hebben.
Ik verbaasd hoezo was het nou ineens 4 weken. En waarom moet ik zo lang wachten tot alles geregeld is.
Inmiddels heb ik ze door middel van een aangetekende brief ingebreke gesteld en dat ik alle extra gemaakte kosten op hun zou verhalen. En de maanden dat ik niks geleverd heb dat ik daarvoor mijn geld terug zou moeten krijgen. Heb er ingezet dat ik 10 dagen na dagtekening iets schriftelijk zou willen terug horen. Maar je raad het al heb na 10 dagen nog niks terug.
Herkend iemand zich in dit probleem, en wat is de beste manier om nu verder te gaan. Ik wil eigenlijk gewoon van tele 2 af en mijn abo opzeggen, maar mijn abo loopt tot mei dit jaar.
Ik denk ga die zondag voor de levering eens kijken hoe het met de verhuizing staat. Staat er tot mijn grote verbazing verhuizing geannuleerd. Ik tele 2 bellen. Niemand wist wat er aan de hand was en waarom de verhuizing geannuleerd is. Ik zou terug gebeld worden door iemand die wel wist hoe en wat.
Ik word maandag gebeld dat de verhuizing geannuleerd was omdat de vorige bewoners hun verhuizing nog niet hadden doorgegeven. En IK moest maar gaan zorgen dat dat geregeld was. Ik gebeld ze hadden hun contract opgezegd op 19 januari.
Ik tele2 bellen (allemaal met een duur mobiel abonement). Ik heb een half uur aan de telefoon gezeten om de verhuizing verder te regelen. Dit zou dan geregeld worden vanaf de 19e en dan 4 weken later op 10 februari zou ik alles hebben.
Ik verbaasd hoezo was het nou ineens 4 weken. En waarom moet ik zo lang wachten tot alles geregeld is.
Inmiddels heb ik ze door middel van een aangetekende brief ingebreke gesteld en dat ik alle extra gemaakte kosten op hun zou verhalen. En de maanden dat ik niks geleverd heb dat ik daarvoor mijn geld terug zou moeten krijgen. Heb er ingezet dat ik 10 dagen na dagtekening iets schriftelijk zou willen terug horen. Maar je raad het al heb na 10 dagen nog niks terug.
Herkend iemand zich in dit probleem, en wat is de beste manier om nu verder te gaan. Ik wil eigenlijk gewoon van tele 2 af en mijn abo opzeggen, maar mijn abo loopt tot mei dit jaar.