Telefonische bereikbaarheid ASR verzekeringen
Geplaatst: 31 jan 2012 14:43
Ik probeer inmiddels al twee weken lang telefonisch ASR te bereiken omdat ik een vraag heb over mijn levensverzekering. Maar steeds krijg ik een voicemail die uitlegt dat wegens enorme drukte de wachttijden bij ASR heel erg lang zijn. En vervolgens het vriendelijke verzoek aan mij om later terug te bellen. Maar als ik toch een medewerker wil spreken moet ik wachten waarop gelijk word gezegd dat door de enorme drukte de verbinding automatisch word verbroken waarvoor ze begrip vragen en hun excuses aanbieden. Maar word er gezegd: Ik mag ook via internet gebruik maken van hun bel me terug service. Bij hun bel me terug service staat weer dat het terug bellen momenteel langer duurt dan normaal door de enorme drukte, en dat ik voor een dringende vraag hun beter kan bellen !!!!!!!!!!!!. Lijkt mij wel duidelijk waar ik heen wil. Als je belt word je naar internet verwezen om contact op te nemen. Via internet word je weer naar de telefoon verwezen. Ondertussen heb ik na 2 weken nog steeds niemand gesproken en nog steeds niet mijn vraag kunnen stellen. Ook aan het verzoek mij terug te bellen is door ASR nog niet voldaan.
Ik wacht nu wel af. Kan weinig anders doen.
Ik wacht nu wel af. Kan weinig anders doen.