Tele2 hoofdpijn ! Slechte service
Geplaatst: 31 jan 2012 16:00
Hallo !
Ik heb vorige week een brief gekregen van tele2 dat het contract wordt opgezegd wegens wanbetaling . Hier klopt niets van ik heb tele2 meerdere malen hierover gebeld . Ik heb tele2 alle betalings bewijzen door gestuurd en hun reactie is dat ik nu contact moet opnemen met ggn .
Wat voor een flauwekul is dit?
Ik heb tele2 al 10 keer gezegd dat ik alles heb betaald wat is dit nu met GGN ik heb geen zaken met GGN .
Ik heb geen enkele aanmaming gekregen van niets ! Ik heb tele2 zelfs alle screenshots gestuurd van mijn mail box dat ik geen emails heb ontvangen hierover .
Als reactiie op de email naar [email protected] krijg ik terug :
Goedemorgen<
De handmatige betalingen zijn ingeboekt in ons systeem voor verdere vragen
verwijs ik u naa
incassobureau GGN.
Zeg wat ?
Waarom zou ik dat doen ?
Wie vergoed al deze rommel ??Ik kan maar blijven bellen ! Dit schiet gewoon niet op!
heb ik weer contact opgenomen met tele2 en die wisten me te zeggen dat ze niets meer voor me kunnen doen ik moet het maar regelen met GGN .
Waarom weet ik niets van een achterstand? Er staan geen open facturen hoe komen jullie op een achterstand tele2 !
Na weer een hoop gebel (0900 nummers) wist tele2 klanten service mij Zaterdag te vertellen dat er NIETS van mij staat bij ggn . Ze zouden alles natrekken en mij maandag terug bellen . Natuurlijk niets ,ze bellen gewoon niet terug . Weer ja weer terug gebeld gisteren toen kreeg ik weer te horen dat ik vandaag 31 jan terug gebeld zou worden . Ja NIETS dus
Ik zit nu al bijna 2 weken te bellen en mailen zonder resultaat . Ik ben er al doodziek van ! Mijn contract word beindigd omdat ik niet betaald zou hebben maar ik zie geen enkel bewijs hiervan .
Ik heb toen besloten een acount te registreren op tele2 forum .
Na dat ik mijn topic heb geplaats wordt het direkt bewerkt door Danielle van Tele2 en krijg ik een warning
*Bericht aangepast, flamewar en schreeuwen is niet toegestaan. Daarnaast is het forum voor en door consumenten, zie onze forumregels*
Tele2 klanten service / support waardeloos !
Ik heb vorige week een brief gekregen van tele2 dat het contract wordt opgezegd wegens wanbetaling . Hier klopt niets van ik heb tele2 meerdere malen hierover gebeld . Ik heb tele2 alle betalings bewijzen door gestuurd en hun reactie is dat ik nu contact moet opnemen met ggn .
Wat voor een flauwekul is dit?
Ik heb tele2 al 10 keer gezegd dat ik alles heb betaald wat is dit nu met GGN ik heb geen zaken met GGN .
Ik heb geen enkele aanmaming gekregen van niets ! Ik heb tele2 zelfs alle screenshots gestuurd van mijn mail box dat ik geen emails heb ontvangen hierover .
Als reactiie op de email naar [email protected] krijg ik terug :
Goedemorgen<
De handmatige betalingen zijn ingeboekt in ons systeem voor verdere vragen
verwijs ik u naa
incassobureau GGN.
Zeg wat ?
Waarom zou ik dat doen ?
Wie vergoed al deze rommel ??Ik kan maar blijven bellen ! Dit schiet gewoon niet op!
heb ik weer contact opgenomen met tele2 en die wisten me te zeggen dat ze niets meer voor me kunnen doen ik moet het maar regelen met GGN .
Waarom weet ik niets van een achterstand? Er staan geen open facturen hoe komen jullie op een achterstand tele2 !
Na weer een hoop gebel (0900 nummers) wist tele2 klanten service mij Zaterdag te vertellen dat er NIETS van mij staat bij ggn . Ze zouden alles natrekken en mij maandag terug bellen . Natuurlijk niets ,ze bellen gewoon niet terug . Weer ja weer terug gebeld gisteren toen kreeg ik weer te horen dat ik vandaag 31 jan terug gebeld zou worden . Ja NIETS dus
Ik zit nu al bijna 2 weken te bellen en mailen zonder resultaat . Ik ben er al doodziek van ! Mijn contract word beindigd omdat ik niet betaald zou hebben maar ik zie geen enkel bewijs hiervan .
Ik heb toen besloten een acount te registreren op tele2 forum .
Na dat ik mijn topic heb geplaats wordt het direkt bewerkt door Danielle van Tele2 en krijg ik een warning
*Bericht aangepast, flamewar en schreeuwen is niet toegestaan. Daarnaast is het forum voor en door consumenten, zie onze forumregels*
Tele2 klanten service / support waardeloos !