Pagina 1 van 1

slechte service en bereikbaarheid

Geplaatst: 31 jan 2012 17:09
door danny1971
Ik heb al geruime tijd problemen met mijn bedraade Caiway verbinding en om ze te pakken te krijgen telefonisch of per email is een grote ramp,waar andere providers gewoon normaal te bereiken zijn tot 9 uur in de avond is bij hun om 5 uur de lijn al dicht en zelfs het weekend is er niemand,ja die technische helpdesk maar die sturen je naar de klantenservice welke natuurlijk niet te bereiken is,emails beantwoorden?

doen we maar niet aan ik heb vorig jaar een keer een dame aan de lijn gehad begon gelijk MENEER ene M.K ik vermoed een turks dametje maar ik kreeg er geen speld tussen en tot nu toe is het nog steeds niet opgelost en vraag ik me af wat ze daar eigenlijk doen en dan die bereikbaarheid..

het is gewoon verschrikkelijk en dat is dan een kabelmaatschappij? hoe willen ze zich klantenservice noemen en dan die M.K nou dat is niet echt een rolmodel want ben geen steek verder nu alweer zo'n drie maanden.

kortom M.K heeft totaal geen actie ondernomen blijkt. Iemand een idee? en ondervinden nog meer mensen hinder van de slechte bereikbaarheid? misschien een idee om wat langer open te blijven zodat ze beter bereikbaar kunnen zijn en in een lijn met die techtnische helpdesk nu is het echt bagger,misschien ook tot 9 of 10 uur sávonds net als andere providers?

Vraag me af of ze zelf weleens in de gaten hebben hoeveel ontevredenheid er is en forums kijken.Als mijn abbo afloopt en het blijft zo ben ik weg

Re: slechte service en bereikbaarheid

Geplaatst: 31 jan 2012 17:33
door nevermind
Heb je geen return op het toetsenboord?
En wat zijn betere mensen, dus die niet slecht zijn.

Re: slechte service en bereikbaarheid

Geplaatst: 31 jan 2012 20:49
door danny1971
nevermind schreef:Heb je geen return op het toetsenboord?
En wat zijn betere mensen, dus die niet slecht zijn.
sorry ben een beetje boos heb er nu spaties tussen gezet.Betere mensen bedoel ik mee,mensen die ook doen wat ze hebben beloofd,die niet gelijk in de stijgbeugels gaan zoals die dame deed

ze was heel arrogant en belerend en terwijl ik enkel vroeg hoe de status was op een rustige manier.een hele aanvallende houding kreeg ik ervoor terug met dat begin...ze schreeuwd het echt daarom zette ik het hier ook in hoofdletters.

Uiteindelijk toegezegd dat het goed zou komen maar niets gebeurd en ik werk zelf ook in de klantenservice dus ben ook wat gewend maar dit sloeg alles
Ik had erop afgerekend geworden bij ons zijn ze daar heel punctueel op en als de fout bij ons ligt moeten we er niet omheen draaien en het durven erkennen en oplossen is het dan gek dat ik dit ook van anderen verwacht?

Iedereen wil toch een goede service? en dan nu die nieuwe acties het is er alleen maar erger op geworden en een uur in de wacht is niets.Ik hoop dat u nu begrijpt wat ik bedoel,echt onmogelijk en zo goed als onbereikbaar en heb in al die tijd enkel verslechtering gezien in de behandeling naar de klant daarom hoop ik dat er langere openingstijden komen en ook een dag in het weekend dat zou waarschijnlijk een hoop schelen

dan zitten ze ook hopelijk meer op een lijn met de technische dienst nu is het enkel van het kastje nar de muur en zonder resultaat

Re: slechte service en bereikbaarheid

Geplaatst: 01 feb 2012 09:29
door GJvdZ
Ik weet niet hoe de internettarieven zijn bij Caiway, maar televisie is relatief goedkoop in vergelijking met de andere aanbieders. 1 van de dingen om een lagere prijs te kunnen realiseren is om 1 van de grootste kostenposten (de helpdesk) te beperken qua openingstijd.

Re: slechte service en bereikbaarheid

Geplaatst: 02 feb 2012 16:26
door Lyna
We hebben al 7 weken problemen met internet en telefonie van Caiway in Aalsmeer.
Het is een ramp om ze te bereiken! Elke keer meer dan een half uur aan de telefoon en als je eindelijk iemand te spreken krijgt, liggen ze het probleem bij jou. Of elke medewerker geeft een andere reden als oorzaak van het probleem. Eerst was het een centrale storing, daarna was het verholpen. Daarna is een monteur gekomen en heeft aanpassingen in hun kastje buiten gedaan, iets daar was verkeerd. 7 uur internet gehad, daarna weer weg.

Weer mails en berichten, antwoord gekregen dat we onze splitter moesten uitschakelen. Geen verandering. Nu zeggen ze dat de centrale storing weer opgetreden is en dat ze ons al geïnformeerd hebben. Ja, geïnformeerd, dat het aan onze splitter lag :)
Dit bedrijf is gewoon een ellende. We hebben, helaas, geen andere provider van snelle internet in onze regio, anders waren we al lang overgestapt.
Een advies: plaats alle klachten op www.klacht.nl. Daar reageren ze wat sneller op.

Re: slechte service en bereikbaarheid

Geplaatst: 02 feb 2012 22:58
door danny1971
Lyna schreef:We hebben al 7 weken problemen met internet en telefonie van Caiway in Aalsmeer.
Het is een ramp om ze te bereiken! Elke keer meer dan een half uur aan de telefoon en als je eindelijk iemand te spreken krijgt, liggen ze het probleem bij jou. Of elke medewerker geeft een andere reden als oorzaak van het probleem. Eerst was het een centrale storing, daarna was het verholpen. Daarna is een monteur gekomen en heeft aanpassingen in hun kastje buiten gedaan, iets daar was verkeerd. 7 uur internet gehad, daarna weer weg.

Weer mails en berichten, antwoord gekregen dat we onze splitter moesten uitschakelen. Geen verandering. Nu zeggen ze dat de centrale storing weer opgetreden is en dat ze ons al geïnformeerd hebben. Ja, geïnformeerd, dat het aan onze splitter lag :)
Dit bedrijf is gewoon een ellende. We hebben, helaas, geen andere provider van snelle internet in onze regio, anders waren we al lang overgestapt.
Een advies: plaats alle klachten op http://www.klacht.nl. Daar reageren ze wat sneller op.

Hoi Lyna,

Dankjewel voor je advies,het is inderdaad een ramp valt me mee dat je ze nog aan de lijn hebt gekregen,ik kwam alleen bij die dame M.K. uit en emails beantwoord? nee dat is nog niet gebeurd.Ze hebben al eens een zwartboek van de gemeente aangeboden gekregen met alle klanchten he? Ik hoop dat er wat aan gebeurd en misschien in de toekomst meer mogelijkheden komen om toch kabel of soortgelijke kwaliteit ergens anders te kunnen halen.Ik weet wel dat KPN bezig is met glasvezel maar weet er helaas het fijne nog niet van,maar wel dat glasvezel ook supersnel is.Ik ben ook in afwacthing van iets beters.Blijven rondkijken doe ik ook,misschien komen we er ooit vanaf voor wel dezelfde kwaliteit van kabel maar dan ergens anders

Re: slechte service en bereikbaarheid

Geplaatst: 02 feb 2012 23:06
door danny1971
GJvdZ schreef:Ik weet niet hoe de internettarieven zijn bij Caiway, maar televisie is relatief goedkoop in vergelijking met de andere aanbieders. 1 van de dingen om een lagere prijs te kunnen realiseren is om 1 van de grootste kostenposten (de helpdesk) te beperken qua openingstijd.

Bij ons is het juist zo dat het administratieve gedeelte gelijktijdig open is met de technische helpdesk en het werkt aardig goed,ook worden we getraind zeker 2 keer per maand op onze kennis en communicatie (alle respect) maar dat schort er heel erg aan bij caiway.Mijns inziens mensen zijn sávonds vaker thuis ivm werk dus zou het handiger zijn om ook net als bij ons de openingstijden tot bv 9 of 10 uur te laten zijn en een dag in het weekend zodat ook mensen die door de weeks werken makkelijker contact kunnen leggen.Zowieso kunnen de kosten flink omlaag maar het wordt alleen maar hoger en adders onder het gras en irritante is dat fout altijd aan de klant moet liggen. caiway doet alles net op het randje van de wet dat heb ik allang uitgezocht daarom komen ze ermee weg maar ik kan het geen klantenservice noemen,respect voor wel tevreden klanten maar ik wordt er steeds minder vrolijk van,het is dat kabel goede kwaliteit is en dat ze een monopoly hebben in mijn buurt.maar die openingtijden zou een hoop verschil maken en dan niet vergeten onderlinge communicatie en niet zomaar snauwen tegen klanten als er geen aanleiding toe is zoals mevr M.K.

Re: slechte service en bereikbaarheid

Geplaatst: 02 feb 2012 23:07
door danny1971
danny1971 schreef:
GJvdZ schreef:Ik weet niet hoe de internettarieven zijn bij Caiway, maar televisie is relatief goedkoop in vergelijking met de andere aanbieders. 1 van de dingen om een lagere prijs te kunnen realiseren is om 1 van de grootste kostenposten (de helpdesk) te beperken qua openingstijd.

Bij ons is het juist zo dat het administratieve gedeelte gelijktijdig open is met de technische helpdesk en het werkt aardig goed,ook worden we getraind zeker 2 keer per maand op onze kennis en communicatie (alle respect) maar dat schort er heel erg aan bij caiway.Mijns inziens mensen zijn sávonds vaker thuis ivm werk dus zou het handiger zijn om ook net als bij ons de openingstijden tot bv 9 of 10 uur te laten zijn en een dag in het weekend zodat ook mensen die door de weeks werken makkelijker contact kunnen leggen.

Zowieso kunnen de kosten flink omlaag maar het wordt alleen maar hoger en adders onder het gras en irritante is dat fout altijd aan de klant moet liggen. caiway doet alles net op het randje van de wet dat heb ik allang uitgezocht daarom komen ze ermee weg maar ik kan het geen klantenservice noemen,respect voor wel tevreden klanten maar ik wordt er steeds minder vrolijk van,het is dat kabel goede kwaliteit is en dat ze een monopoly hebben in mijn buurt.

Die openingtijden zou een hoop verschil maken en dan niet vergeten onderlinge communicatie en niet zomaar snauwen tegen klanten als er geen aanleiding toe is zoals mevr M.K.