beste keus??
Geplaatst: 01 feb 2012 16:52
na uitgebreid op zoek te zijn geweest naar een nieuwe tv hadden we via vergelijk.nl kwamen we terecht bij bestekeus.nl en hadden er 1 naar onze zin gevonden het zou een phillips led tv worden.
op de site stond 2 tot 5 dagen levertijd, we hebben de bestelling gedaan op 9 januari 2012 en het geld meteen overgemaakt. Het geld is dan ook meteen van je rekening af, en de mail die we kregen ter bevestiging gaf aan dat de tv 30 januari verstuurd zou worden. de volgende dag meteen gebeld hoe dat kon, want dat was heel wat anders dan wat er op de site stond. nu was er zoveel belangstelling dat er op het moment geen leverbaar waren en ze op de nieuwe zending moesten wachten.
goed wij wachten wel .....
afgelopen maandag nog maar eens gebeld want op de site stond nog steeds in bestelling en niet dat er al wat verzonden was..........
nou mevrouw nog even geduld hij moet vandaag of morgen bij u zijn............
vandaag weer gebeld met vergelijk.nl weer hetzelfde verhaal, nou vandaag of morgen zou hij toch echt moeten komen hoor...... ja daaag geeft u mij het nummer van de leverancier maar dan bel ik daar wel even heen...
krijg ik een nummer van beste keus 0,45 euro per minuut, eerst 10 minuten wachten voor ik er een meneer voor krijg, met het verhaal, ja sorry hoor, we wachten nog op een nieuwe zending van de leverancier........... pardon??? dat horen we nu al vanaf 10 januari, waar moeten die dingen vandaag komen?? ja sorry wij kunnen er ook niks aan doen, maar we verwachten dat in de loop van volgende week de levering binnen te krijgen.
hoe kan dit nu op jullie site staat nog steeds diezelfde tv met een levertijd van 2 tot 5 dagen?? ja mevrouw dat is een foutje, ja los het dan op en verander het netjes, zo houd je alleen de klanten voor de gek!!
nu laat maar hoor, doe ons het geld maar terug en met spoed want dat mag wel voor die 6,50 euro die ik intussen heb verbeld.
ben benieuwd hoe lang het duurt voor het geld terug is, en wij gaan nu gewoon in een real life winkel onze tv kopen want ik heb geen zin om zo voor de gek te worden gehouden.
leuke naam hoor beste keus, maar de service is toch niet al te best
op de site stond 2 tot 5 dagen levertijd, we hebben de bestelling gedaan op 9 januari 2012 en het geld meteen overgemaakt. Het geld is dan ook meteen van je rekening af, en de mail die we kregen ter bevestiging gaf aan dat de tv 30 januari verstuurd zou worden. de volgende dag meteen gebeld hoe dat kon, want dat was heel wat anders dan wat er op de site stond. nu was er zoveel belangstelling dat er op het moment geen leverbaar waren en ze op de nieuwe zending moesten wachten.
goed wij wachten wel .....
afgelopen maandag nog maar eens gebeld want op de site stond nog steeds in bestelling en niet dat er al wat verzonden was..........
nou mevrouw nog even geduld hij moet vandaag of morgen bij u zijn............
vandaag weer gebeld met vergelijk.nl weer hetzelfde verhaal, nou vandaag of morgen zou hij toch echt moeten komen hoor...... ja daaag geeft u mij het nummer van de leverancier maar dan bel ik daar wel even heen...
krijg ik een nummer van beste keus 0,45 euro per minuut, eerst 10 minuten wachten voor ik er een meneer voor krijg, met het verhaal, ja sorry hoor, we wachten nog op een nieuwe zending van de leverancier........... pardon??? dat horen we nu al vanaf 10 januari, waar moeten die dingen vandaag komen?? ja sorry wij kunnen er ook niks aan doen, maar we verwachten dat in de loop van volgende week de levering binnen te krijgen.
hoe kan dit nu op jullie site staat nog steeds diezelfde tv met een levertijd van 2 tot 5 dagen?? ja mevrouw dat is een foutje, ja los het dan op en verander het netjes, zo houd je alleen de klanten voor de gek!!
nu laat maar hoor, doe ons het geld maar terug en met spoed want dat mag wel voor die 6,50 euro die ik intussen heb verbeld.
ben benieuwd hoe lang het duurt voor het geld terug is, en wij gaan nu gewoon in een real life winkel onze tv kopen want ik heb geen zin om zo voor de gek te worden gehouden.
leuke naam hoor beste keus, maar de service is toch niet al te best