LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help, Habbo aan de grote klok hangen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Joe Hoehoe

Help, Habbo aan de grote klok hangen

Ongelezen bericht door Joe Hoehoe »

Tijdens mijn zoektocht naar hulp TEGEN de praktijken van het miljoenen(binnenharkend)bedrijf Habbo kwam ik ook bij Radar enkele topic’s tegen en heb deze allemaal met veel interesse gelezen.

Wat hier aangekaart wordt is maar enkele tipjes van de sluier dat over het bedrijf hangt.

En inderdaad is contact opnemen met de helpdesk (voor zover die al werkelijk bestaat) volkomen zinloos omdat je telkens geconfronteerd word met pre-fab. e-mailtjes terug, welke kennelijk verstuurd worden aan de hand van “steekwoorden” in uw e-mail.
Uw e-mail wordt niet (geheel) (of geheel niet) gelezen, zelfs niet indien u in uw zoveelste e-mailtje elke zin begint met GVD en eindigt met “ik wil GVD antwoord”.

Mocht het u overkomen dat uw account op Habbo overgenomen is door iemand anders, kijk dan niet vreemd op als je een e-mail terug krijgt (binnen 20 seconden) met “dan had u maar niet uw wachtwoord aan iemand moeten geven of met iemand delen”, of iets van/met die strekking.

Als het daarna toch tot een e-mailwisseling komt met Habbo verandert daar niets aan, het zijn en blijven nietszeggende mailtjes die u met lange tussenpozen terugkrijgt, specifiek gericht/wijzend op uw eigen schuld.

Voert u die conversatie via een ander aangemaakt account dan deinzen ze zelfs niet terug voor wat kleine malversaties.

Indien Habbo zelf werkelijk gehacked is, (kan gebeuren nietwaar ?) zullen ze dat niet ruiterlijk toegeven en van een/de slachtoffer(tjes) schadeloos stellen is al helemaal geen sprake, (weer toegang verlenen tot het account en nieuwe virtuele meubels ter beschikking stellen bijvoorbeeld).

Het gevolg van één en ander is (in mijn geval) dat mijn gekaapt poppetje nog vrij en vrolijk rondhobbelt op Habbo, in vreemde handen.

Eén en ander kan ik staven met bewijzen, voorbeelden en sterke aanwijzingen, daarom zoek ik hulp en/of wil ik het aan de “grote klok” hangen.

nevermind

Re: Help, Habbo aan de grote klok hangen

Ongelezen bericht door nevermind »

Eén en ander kan ik staven met bewijzen, voorbeelden en sterke aanwijzingen, daarom zoek ik hulp en/of wil ik het aan de “grote klok” hangen.
Als klokkenluider moet je bij de redactie van Tros Radar zijn.
Misschien dat zij jouw berichten willen/kunnen waarderen.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Joe Hoehoe schreef:Eén en ander kan ik staven met bewijzen, voorbeelden en sterke aanwijzingen, daarom zoek ik hulp en/of wil ik het aan de “grote klok” hangen.
Tros Radar heeft in 2005 al iets aan de grote klok gehangen met uitzendingen over Habbo dus ik zou zeggen, zoek die er eens bij.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Mocht het u overkomen dat uw account op Habbo overgenomen is door iemand anders, kijk dan niet vreemd op als je een e-mail terug krijgt (binnen 20 seconden) met “dan had u maar niet uw wachtwoord aan iemand moeten geven of met iemand delen”, of iets van/met die strekking.
En hoe toont u precies aan dat dit niet is gebeurd ?

Joe Hoehoe

crazyme schreef:
En hoe toont u precies aan dat dit niet is gebeurd ?
antwoord nevermind:
Zou er dan helemaal niemand van de Tros Radar-redactie hun eigen forum af en toe doorbladeren ?

antwoord Emmy75:
voor zover ik heb kunnen vinden waren er 3 uitzendingen in 2005: 28-2, 28-3 en 25-4, alleen die van 28-3 is nog intact, en zo op het eerste oog is in de afgelopen 6 jaar de situatie in/op Habbo alleen maar verslechterd.
Bij http://www.uitzendinggemist.nl gaat Radar niet verder terug dan 5-9-2005.

antwoord crazyme:

De enige (wachtwoord-beveiligde) computer waarmee op mijn Habbo-accounts ingelogd wordt staat thuis in m’n werkkamertje en wordt niet door derden gebruikt. Die computer is optimaal beschermd door een (bepaald niet gratis) anti-virus-enz. programma.

Ik bezit vrijwel geen enkele kennis betreffende “hacken”, (lijkt me aantoonbaar door een terzake kundige die “in” m’n computer kan/mag kijken.)

Toch is het me gelukt om na een paar slapeloze nachten een maniertje te vinden om (m’n eigen) andere accounts bij Habbo te kidnappen, (als proef op de som.)
Daar komt in eerste instantie helemaal geen wachtwoord aan te pas.
Achteraf gezien, een fluitje van een cent, “een kind kan de was doen”.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

antwoord nevermind:
Zou er dan helemaal niemand van de Tros Radar-redactie hun eigen forum af en toe doorbladeren ?
Nee, want de Tros doet niet aan webcare. :wink:

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Toch is het me gelukt om na een paar slapeloze nachten een maniertje te vinden om (m’n eigen) andere accounts bij Habbo te kidnappen, (als proef op de som.)
Dan is de beveiliging dus slecht geregeld. Dat is wel kwalijk ja.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Joe Hoehoe schreef: Toch is het me gelukt om na een paar slapeloze nachten een maniertje te vinden om (m’n eigen) andere accounts bij Habbo te kidnappen, (als proef op de som.)
Hoe? Ben nu toch wel benieuwd.

Joe Hoehoe

GJvdZ schreef:
Joe Hoehoe schreef: Toch is het me gelukt om na een paar slapeloze nachten een maniertje te vinden om (m’n eigen) andere accounts bij Habbo te kidnappen, (als proef op de som.)
Hoe? Ben nu toch wel benieuwd.
gewetensvraag GJvdZ
als ik het jou hier vertel, breng ik pakweg 15.000 potentiële slachtoffers in gevaar.
je bent niet de enige die meeleest, bovendien zoek ik hulp en/of een "grote klok", ben jij dat ?

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Als het echt kan, zou ik zeggen meldt het Habbo zelf, dat geeft ze de kans een eventueel aanwezig lek te dichten. geven ze binnen redelijke tijd geen gehoor kun je het alsnog publiceren

Joe Hoehoe

bprosman schreef:Als het echt kan, zou ik zeggen meldt het Habbo zelf, dat geeft ze de kans een eventueel aanwezig lek te dichten. geven ze binnen redelijke tijd geen gehoor kun je het alsnog publiceren

Kortheidshalve bprosman verwijs ik naar de openingsbijdrage, daar staat beschreven hoe slecht het gesteld is met de helpdesk van Habbo,
zoals ik er in eerste instantie over dacht.

Inmiddels heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat per mei 2011
de gehele Nederlandse “bemanning”, van die helpdesk is ontslagen en de helpdesk verplaatst naar Costa Rica omdat daar de lonen lager zijn.

In Costa Rica is de voertaal een “soort” spaans, hetgeen zou kunnen verklaren waarom je de meest waanzinnige pre-fab.antwoorden terugkrijgt op je e-mails en waarom dat je e-mails niet geheel (of geheel niet) gelezen worden.

Zelfs op een e-mail met veel GVD er in, wordt nauwelijks gereageerd.
GVD zal in het spaans waarschijnlijk niet het zelfde beteken als wat er in het nederlands mee bedoeld wordt.

Dan nog de vraag bprosman: wat is “binnen redelijke tijd”?
De melding aan Habbo van het kidnappen van mijn poppetje startte direct, en daarmee de e-mailwisseling, op 19 januari omstreeks 14.15 uur en NU loopt het poppetje nog Frank en vrij rond, in vreemde handen.

Al mijn accounts, met bijbehorende poppetjes worden/werden bestuurd vanaf deze computer, welke een vaststaand IP-adres heeft.
Dan mag je toch verwachten dat een helpdesk eventuele “onrechtmatigheden” binnen de kortste keren heeft opgespoord en verholpen.

Gesloten