Pagina 1 van 1
reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 02 feb 2012 15:01
door Maartenxn
Na eerst een lang drama over het versturen van een verkeerde sim sloeg de wet van murhy toe. Ik had de pukcode nodig om pincode te resetten. Grr Wrong code. Ok kan gebeuren mail naar HN dat de puk niet de juiste pukcode is. We proberen binnen twee dagen te reageren, het wordt dag drie voordat je een reactie krijgt van de klantenservice. Tja geen telefoon beschikbaar dus via mail. Of ik wilde controleren dat puk code x overeenkwam met de pukcode die ik heb ingetikt. Ja natuurlijk komt die overeen, dat is is de pukcode die HN aangeeft op de website als ik daar inlog. ik verzin geen puk code. Kortom met het verzoek of ik dat wil bevestigen. Ok ik bevestig het en zet meteen ook maar neer welk sim nummer de kaart heeft. Want HN heeft een nieuwe sim gestuurd en waarschijnlijk de bijbehorende puk niet gewijzigd. Dat wat ik dus al aangaf. Ik ben benieuwd, dat wordt dus weer 3 dagen wachten op een antwoord wat waarschijnlijk niet het antwoord is dat je als klant van HN zou verwachten. Kortom dat wordt 6 dagen geen telefoon met een zeer grote kans dat de klantenservice het niet snapt en niet regelt. Zal ik dan toch maar gewoon vermelden dat de sim is gestolen en dan wachten op een nieuwe sim kaart. Tja kan, wel mijn telefoonnummers kwijt die op de sim staan en 10 euro.
Ik ben benieuwd. Ze doen hun best, maar afhandeling van minder voorkomende fouten gaat ze slecht af.
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 03 feb 2012 14:13
door hollandsnieuwe
Beste Maartenxn,
Erg vervelend om te horen dat het niet zo is verlopen zoals verwacht. Als je ons je gegevens stuurt in een privébericht, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 03 feb 2012 14:57
door mich24
@hollandsnieuwe
Mij valt hier op het forum op,dat jullie er maar een beetje achter aan hobbelen met de klachten.
Dit is toch niet des Vodafone zeg maar???
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 04 feb 2012 10:51
door hollandsnieuwe
Beste Mich24,
We hebben er voor gekozen ook contact op te nemen met klanten die via andere kanalen dan onze klantenservice pagina een vraag stellen of klacht uiten. In sommige gevallen kan het er op lijken dat we achter de feiten aan lopen, in de praktijk echter is dit een extra kanaal om de klant zo snel mogelijk aan een antwoord op zijn of haar vraag te helpen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 04 feb 2012 21:56
door MAXIEM
hollandsnieuwe
Hoe noemen we dat ook als weer? o-ja: water naar de zee dragen.
Maxiem.
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 06 feb 2012 00:08
door Maartenxn
Prive bericht verstuurd aan Hollands Nieuwe. En moet zeggen dat de reactie van hollands Nieuwe via dit medium goed worden afgehandeld. En ja in mijn geval was het een soort wet van murphy. Een foute sim verstuurd, gecorrigeerd door nieuwe te sturen, grr mijn fout foute pincode, en ja puk code die erbij hoorde was blijkbaar niet aangepast aan de sim. Tenminste dat neem ik aan..
puk code intypen..
pincode intypen
bevestig pincode
wrong code..
Lijkt me toch dat dit een foute pukcode moet zijn die niet overeenkomt. Meerder malen geprobeerd maar helaas.
Succes Hollands Nieuwe en ben benieuwd naar de reactietijd.
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 06 feb 2012 10:32
door hollandsnieuwe
Beste Maarten,
Ik heb bij het hoofdkantoor nagevraagd of je de juiste puk code gebruikt. Zodra we van hen een update ontvangen zullen we per e-mail contact met je opnemen. Mijn excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 06 feb 2012 15:21
door Maartenxn
Bedankt voor de bemiddeling. Nog geen reactie ontvangen maar ga er vanuit dat het goed komt.
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 07 feb 2012 09:01
door CaptainSlow
hollandsnieuwe schreef:Beste Mich24,
We hebben er voor gekozen ook contact op te nemen met klanten die via andere kanalen dan onze klantenservice pagina een vraag stellen of klacht uiten. In sommige gevallen kan het er op lijken dat we achter de feiten aan lopen, in de praktijk echter is dit een extra kanaal om de klant zo snel mogelijk aan een antwoord op zijn of haar vraag te helpen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Beste Hollandsnieuwe,
Telefonische bereikbaarheid zou de klanten veel sneller aan "een antwoord op zijn of haar vraag" helpen.
Nu hebben jullie het alleen over "antwoord" op een "vraag", de meeste klachten hier gaan niet over een antwoord op een vraagje, maar over de oplossing van een probleem.
De methode van communiceren die jullie gekozen hebben is ronduit belachelijk.
Ik ben nog steeds erg blij dat ik hier al achter kwam toen ik nog kon annuleren
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 07 feb 2012 11:34
door Maartenxn
Bedankt probleem is opgelost. D juiste pukcode is ingevoerd en mijn telefoon doet het naar behoren.
Overigens ben ik het wel eens dat klachten sneller opgepakt kunnen worden. reactie binnen 12 uur moet gewoon mogelijk zijn. Dat zou je kunnen zien als en service level agreement voor de helpdesk. Meer klachten, even overwerken om alles weg te werken ne je houdt alles netjes bij. Net zoals de routing naar de technische diensten. Die opvolging is niet te volgen en terugkoppeling heb ik nog nooit gekregen. En blijkbaar zijn de acties die genomen worden door hollands nieuwe zeer effectief. Gisterochtend gemeld op tros radar en in de middag was alles geregeld. Daar waar ik bij de helpdesk na 6 dagen nog niks had bereikt.
Kortom succes hollandsnieuwe met verbeteteringen met de helpdesk en technische dienst. Voor de rest doet alles het goed, bereikbaarheid goed, eerlijke tarieven. Nu nog de puntjes op de i zetten.
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 14 apr 2012 06:09
door jason456
Zelfde probleem hier.
Voer het gegeven puk code in, en krijg telkens een foutmelding.
Leuk dat je er bij iemand wat kan raadplegen.
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 14 apr 2012 09:47
door MAXIEM
jason456
Als je voldoende geduld hebt, dan zal de webcare van dit bedrijf maandagochtend wel hier reageren. Dit bedrijf is nu eenmaal niet telefonisch bereikbaar als je problemen hebt en van een klantenservicedesk hebben ze nog nooit gehoord. De bedrijfsvoering is ook na de majeure storing van vorige week nog steeds archaïsch te noemen.
Sukses, Maxiem.
Re: reactietijden Klantenservice HollandsNieuwe lopen op.
Geplaatst: 07 dec 2012 14:43
door SebasB
Goeiedag,
Mij overkomt nu op dit moment precies hetzelfde als de mensen die hieronder geklaagd hebben. De puk code die vermeld staat op hollandsnieuwe.nl/instellingen is niet de juiste. Na 5 pogingen blijft mijn toestel aangeven dat het de foutieve code is. Juist op het moment dat ik net een stemoperatie heb ondergaan en smssen de enige manier is waarop ik kan communiceren. Dit is al het zoveelste probleem waar ik tegen aanloop. Ik ga het niet meer proberen tot ik bericht van hollandsnieuwe heb (wat over het algemeen heel lang duurt). Via de website heb ik al mijn 'vraag' gesteld en hoop op een zo spoedig als mogelijk reactie, want nu kan ik geen kant op.