Pagina 1 van 1

Typhone

Geplaatst: 02 feb 2012 15:22
door Lissoes
Ongeveer 3 maanden geleden heb ik bij Typhone een telefoon (HTC Rhyme Hourglass) gekocht voor ongeveer 400 euro.
De verzending liep al een beetje moeizaam (hij zou op een vrijdag binnenkomen maar kwam pas op de maandag).

Ik heb de telefoon altijd in een wit hoesje bewaard die was bijgeleverd. Maar toch begon de telefoon een soort an te verkleuren aan de buitenkant (een kennis van mijn vader bleek hier ook last van te hebben). Daarop heb ik zelf een ander hoesje gekocht en is het gestopt... maar de buitenkant is niet om aan te zien.

Typhone heb ik geprobeerd via mail, maar omdat ik geen antwoord kreeg heb ik ze geprobeerd te bereiken via de telefoon... maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan werd de hoorn er al snel weer opgegooid door een medewerker van de klantenservice.

Nadat ik weer een mail had gestuurd kreeg ik toch eindelijk antwoord.. maar na een aantal mailtjes over en weer krijg ik weer geen antwoord meer (bijna 2 weken geleden).

Ik ben het nu zat en vind het vervelend dat mijn dure telefoon (HTC Rhyme) er nu zo lelijk uitziet... Maar ik ben vooral boos op Typhone.

Door Typhone zelf laat ik niets meer verzenden... heb er geen vertrouwen meer in.

Re: Typhone

Geplaatst: 02 feb 2012 15:36
door Fleurtjuh666
Lissoes schreef:
Nadat ik weer een mail had gestuurd kreeg ik toch eindelijk antwoord.. maar na een aantal mailtjes over en weer krijg ik weer geen antwoord meer (bijna 2 weken geleden).
Wat is het antwoord dat je van ze kreeg?

Re: Typhone

Geplaatst: 03 feb 2012 15:19
door Typhone.nl
Beste Lissoes,

Helaas is er bij ons geen telefoonnummer van jou bekend. We hebben je vandaag een e-mail verzonden, zodat we dit probleem kunnen bespreken en oplossen.

Met vriendelijke groet,

Typhone.nl

Re: Typhone

Geplaatst: 05 feb 2012 16:50
door Guardian72
@ lissoes,

meld je het even als het opgelost is?
En hoe?